ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 09:52

تصاویری از گونه های جانوری منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل/ بهزاد عظیمی

تصاویری از گونه های جانوری منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل/ بهزاد عظیمی

به گزارش سلام پاوه : عکاس توانمند عرصه محیط زیست و حیات وحش آقای بهزاد عظیمی تصاویری نابی از گونه های جانوری منطقه بکر و زیبای بوزین و مرخیل در بخش باینگان شهرستان پاوه را توسط دوربین خود شکار کرده است که مشاهده آنها را به شما کاربران گرامی توصیه می کنیم. عکاس : بهزاد […]

به گزارش سلام پاوه : عکاس توانمند عرصه محیط زیست و حیات وحش آقای بهزاد عظیمی تصاویری نابی از گونه های جانوری منطقه بکر و زیبای بوزین و مرخیل در بخش باینگان شهرستان پاوه را توسط دوربین خود شکار کرده است که مشاهده آنها را به شما کاربران گرامی توصیه می کنیم.

عکاس : بهزاد عظیمی عکاس حیات وحش 

تصاویر حیات وحش باینگان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 پاسخ برای “تصاویری از گونه های جانوری منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل/ بهزاد عظیمی

  • عطاالله قادری در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    تصاویر خوبی از حیات وحش منطقه اورامانات رو به تصویر کشیدن آقای عظیمی. از اینکه برای اولین بار در سطح منطقه اورامانات یک جوان با این انگیزه و پشتکار عکاسی از حیات وحش می کنند بنده به سهم خودم از ایشان قدردانی می کنم. و این می تواند آغاز یک کلاس جدید از عکاسی در منطقه باشد. کم نیستند دوستانی که عکاسی از طبیعت می کنند در منطقه ولی تابحال عکاس حیات وحش نداشتیم. بنده شاهد بودم که ایشان با چه مشکلاتی این کار رو شروع کرده و دارن در کنار تحصیل مطالعه و عکاسی حیات وحش می کنند. و حوزه کاری ایشان محدود به اورامانات نبوده و در دوردستها هم کار کرده اند. بهرحال برای ایشان و همه علاقمندان به طبیعت و حیات وحش آرزوی موفقیت دارم. و از همه جوانان و علاقمندان می خواهم که پا به عرصه عکاسی و مستند سازی حیات وحش بگذارند و محیط زیست منطقه را به جهانیان معرفی کنند.

  • رستمی در تاریخ دی 24, 1395 گفت:

    لطفا ازاین جور عکسها در سایتها قرار ندهید.

  • ناشناس در تاریخ دی 24, 1395 گفت:

    ده ستان خوش کاک بهزاد به راستی ژ ینگه ی بی آژه ل به ده ردی ژیان ناخوا

  • بهاران در تاریخ دی 23, 1395 گفت:

    خیلی زیبا بود……

  • فرهنگی در تاریخ دی 23, 1395 گفت:

    فرهاد جان خسته نباشید عالی بود متاسفانه فردا همه را کشتن راستی جریان شکارچیانی که باوضعیت اسفناکی حیوانات وجانوران منطقه را شکار کرده بودن به کجا رسیده سپاس وخسته نباشید

  • محه مه دره شیدی ئه مینی در تاریخ دی 23, 1395 گفت:

    کاک بهزاد ماندو نه بی به راستی ناوچه ی هه ورامان شوینی زینگه ی له ناو چووه، ئه ی کاش ئه و وینانه ت دا نه نابایان، هه ندی مروفی ناباو له هه وراماندان هه ربه و وینانه ده گه رین به شوین ئا ژه له کاندان له ناویان ده به ن،دوباره دستان خو ئه گه ر شتی واتان به ریکه وت دست که وت داوا کارم دایان مه نین .

    • عظیمی در تاریخ دی 24, 1395 گفت:

      سپاس از لطف شما و دوستان
      جناب امینی بزرگوار، حساسیت شما را نسبت به این مسئله می ستایم.این تصاویر بخش بسیار اندکی از عکس هایی است که از حیات وحش اورامانات ثبت کرده ام، بنده سه سال است که در شهرستانهای اورامانات از حیات وحش عکس می گیرم و در این مدت با چراغ خاموش و بدون اطلاع رسانی فعالیت نموده ام اما تا ابد نمی توانستم اطلاع رسانی ننمایم، زیرا اگر عکس هایم انتشار نیابد، عکاسی از حیات وحش و به جان خریدن مشکلات فراوان و سرما و گرما چه فایده ای خواهد داشت.
      مردمان اورامانات مردمان بسیار شریفی هستند و یقین بدانید، سودجویان جمعیت بسیار اندکی هستند، بنابراین آیا می توان به خاطر جمعیتی اندک، مردمان این دیار را از دیدن این زیبایی ها محروم نمود، حال آنکه برای همه ی مردم مقدور نیست به ژرفای طبیعت بروند و همه ی این زیستمندان را ببینند…
      قدر دان مردم شریف شهرستانهای اورامانات هستم و از کمک های بی دریغ مهندس قادری (ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جوانرود) که از هیچ کمکی دریغ ننمودند و همچنین جناب آقای رستمی (مسئول محیط زیست باینگان) صمیمانه سپاسگزارم.