ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:13

فرماندار پاوه ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

فرماندار پاوه ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

به گزارش سلام پاوه : پرویز ایده پور فرماندار پاوه ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندارشهرستان پاوه با انتشار پیامی ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مقام معظم رهبری وملت شریف ایران تسلیت گفت . […]

به گزارش سلام پاوه : پرویز ایده پور فرماندار پاوه ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندارشهرستان پاوه با انتشار پیامی ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر مقام معظم رهبری وملت شریف ایران تسلیت گفت .

ایده پور با تسلیت جانکاه  حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی  آن مرحوم را مبارزی خستگی ناپذیر، دانشمندی ارزنده، عالمی جلیل­القدر و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب دانست که عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام­تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد .

وی تصریح کرد بی تردید آقای هاشمی رفسنجانی از معدود سیاست‌مداران هوشمندی بود که نقشی تاثیرگذار در همه مقاطع تاریخی و حساس ایران پس از انقلاب بازی کرد و نام و نشان خود را در کتاب خاطرات انقلاب اسلامی ماندگار کرد .

فرماندار پاوه در خاتمه افزود اینجانب ضایعه فقدان این عالم گرانقدر و چهره ماندگار سیاست معاصر کشورمان را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و برای همه ایرانیان آرزوی صبر و سکینه دارم  .

2 پاسخ برای “فرماندار پاوه ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

  • صالحي كرمانشاه در تاریخ دی 22, 1395 گفت:

    https://www.youtube.com/embed/fdWAOTXrhIA

    امروز در یوتیوب فیلمی را دیدم،به نظرم امد به سلام پاوه هم پیشنهاد بدهم به مناسبت هشتمین سالگرد وداع با امام جمعه سابق شهر پاوه،مرحوم ماموستا دکتر ملا محمد ناصر ضیایی این فیلم را در کانال سلام پاوه منتشر کنید.

  • ناشناس در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    ضمن ابراز همدردی با مردم شریف ایران واقعا ایران اسلامی مردی بزرگ سیاستمدار صادق و چهره ای شاخص را از دست داد خدایش رحمت کند به مردم شریف ایران هم صبر عطا نماید از آقای ایده پور خواهشمندم مراسم بزرگداشتی را برای همدردی مردم پاوه با خانواده ایشان و رهبر انقلاب برگزار نماید