پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:41

تیری دو شعبه به هدف کلینیک تخصصی/فرمیسک فرهادی

تیری دو شعبه به هدف کلینیک تخصصی/فرمیسک فرهادی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : تیری دو شعبه به هدف کلینیک تخصصی البته نه از نوع تیری که رستم به چشمان اسفندیار زد و در آب رز پرورانده بود که کار را یکسره کند. هرچند گاهی منم مثل سیمرغ معتقدم تنها راه همینه! آخه به نظر من این تنها اسفندیار نیست که از ناحیه […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : تیری دو شعبه به هدف کلینیک تخصصی البته نه از نوع تیری که رستم به چشمان اسفندیار زد و در آب رز پرورانده بود که کار را یکسره کند.

هرچند گاهی منم مثل سیمرغ معتقدم تنها راه همینه! آخه به نظر من این تنها اسفندیار نیست که از ناحیه ی چشمانش آسیب پذیر است بلکه همه آدم ها بدون استثناء از این نظر وجه اشتراک دارند! اگر نه چرا در حدیث آمده که تیری زهرآلود از جانب شیطان است!فرمسک فرهادی

یا در قرآن سوره نور/ ۳۰،۳۱

به خانم ها جدا و به آقایان هم؛ که نگاهتان را فرو اندازید.

که شاعر نیز مینالد؛

زدست دیده و دل هر دو فریاد
که هرچه دیده بیند دل کند یاد

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم…… ….
نگاه ناوک انداز…. .

اصلا در چندین سال اخیر بحث “زبان بدن” حسابی بالا گرفته و اینکه هشتاد در صد ارتباط آدم ها غیر کلامی است و بیشترین سهم را چشم ها دارند!و اهل فن معتقدند که چشم ها ریشه در دل دارند و خبر میدهند از سر درون!و حتی خانم یا آقایی که جذب جنس مخالفش میشود ناخودآگاه و غیرارادی تغییراتی در مردمک چشمانش ایجاد میشود که این راز را برای طرفش فاش میکند و شاید همین دلیل آن باشد که معمولاً معشوق نگاهش را میدزدد و عاشق از این بابت می نالد!و ……
که شاهد این را به وفور میتوان در شعر شاعران و روابط عشاق دید.

البته هدف من هیچکدام از این موارد نیست و قصد کور کردن کسی را هم ندارم! بلکه به قول معروف میخواهم با یک تیر دو هدف داشته باشم؛تیر دو شعبه!

اول اینکه از مدیریت کلینیک و همه پزشکان و کارکنان تشکر و قدر دانی کنم و دوم اینکه پیشنهاد دهم در این روزهای سرد زمستان بزرگواری بفرمایید و مابیماران و همراه آنها را به یک فنجان چای داغ دعوت کنید؛ ترجیحا سماور نفتی،قوری گل قرمز و استکان کمرباریک در معیت توت خشک!

حالا اگر مقدور نیست بشکه برقی و لیوان پلاستیکی هم کار ساز است.که هم اعصاب ما آرام باشد و هم شما سروران هم در جمع دوستانه با آرامش بیشتری چای بنوشید و استراحت کنید.و ما هم سماق بمکیم.اگر مدیریت محترم پیشنهاد ما را نپذیرفت ،امیدوارم مسئول دیگر شهر مثلا شورای محترم و دلسوز بی تفاوت نباشند.

“دانه ی معنی بگیرد مرد عقل
ننگرد پیمانه را گر گشت نقل”

14 پاسخ برای “تیری دو شعبه به هدف کلینیک تخصصی/فرمیسک فرهادی

  • ناشناس در تاریخ دی 29, 1395 گفت:

    بسیار مفید بود لذت بردم.درود بر شما.

  • همشهری در تاریخ دی 24, 1395 گفت:

    سلام.
    درود بر خانم فرهادی که این چنین ادیبانه و ظریف، به درد مشترک همه مردم اشاره کردند. به راستی که هرچه در این باره گفته شود، باز هم کم است، چون تنها مرکز مراجعه بیماران کل شهرستان پاوه، این درمانگاه است و باید جوابگوی نیازهای مردم باشد. البته مشکلات فراوان دیگری از جمله ورودی بسیار وحشتناک آن و کمبود فضا برای پارک ماشین هم علاوه شده است.
    یک پیشنهاد هم قابل توجه مدیریت درمانگاه: از پزشکان بخواهید برای کاهش ازدحام بیماران، شیفت صبح هم به روال قبل در درمانگاه حضور یابند.

  • لارستان در تاریخ دی 24, 1395 گفت:

    سیستم نوبت دهی اینترنتی
    بهترین و عادلانه ترین سیستم
    امیدوار ازش استفاده کنند

  • ناشناس در تاریخ دی 24, 1395 گفت:

    بابا حداقل به تلفن گویا بذارن وازطریق تلفن ساعت وزمان هرکسی رومشخص کنن دیگه اینجوری مردم علاف نمیشن

  • سوره هراله در تاریخ دی 23, 1395 گفت:

    تشکر از خانم فرهادی

    ولی انگار اینجا رو با سویس اشتباه گرفتی

  • روژان در تاریخ دی 23, 1395 گفت:

    خانم فرهادی کاملا حرف تون درست چون انقدر توکلینیک معتل میشیم که علف زیر پا مون سبز میشه خب نوبت روکه سروقت نمی دن حداقل چایی روبدن تاعلف زیر پامون ازاین بلند تر نشه.

  • کوثر در تاریخ دی 22, 1395 گفت:

    درود بر خانم فرهادی

  • پاوه ای اصل در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    درود و سلام بر فرهادی ریش سفید
    آن کهن مرد تنور دیده
    ان مر آرام و سربه زیر.

  • علی در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    دوستان گرامی اگه موضوع دلنوشته خانم فرهادی رافهمیدید درباره چی بوده لطفا به ما هم اطلاع دهید

  • محسن در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    کنایه و فرا متنی بودن هدف بیانات آنقدر زیرکانه مطرح شده که چه بسا خیلی از خوانندگان نیاز به مفسری برای فهم موضوع دارند
    امید است مسولان کلینیک با به بصیرت موضوع را بگیرند و به خواسته خانم فرهادی که به نظرم خواسته عموم مردم است توجه نمایند و در امر نوبت دهی و مسائل کلنیک تجدید نظر نمایند
    ممنون

  • فرهنگی در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    اصلا وابدا منظورتان را نفهمیدیم . انصافا اگه یه قهوه خانه هم اونجا درست کنند فکر بدی نیست چونکه اکثر آدمایی که اونجا میرن بیکارن باعث شلوغی ازدحام درکلینیک میشوند افرادی هستن برای درد موهایشان با قشون کشی طایفه ای بارها وبارها به متخصص مراجعه میکنند. به خدا کارکنان کلینیک وپزشکان آدم هستن استراحت لازم دارن اینارودرک کنید وازاین مبهوت شده ام کسى تواین شهر اصلا توایران سیستم نوبت دهی که شده یکى ازمعضلات پاوه که برایمان مشکلات عدیده ای دارد ساماندهی کند یا باید اونم از چین وارد کنیم تشکر فراوان ازخدمتگزاران سلام پاوه

  • امید مرادی در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    مخاطبین سایت انتظار دارند از مدیریت محترم سایت که اینچنین مطالب بی ربطی را در سایت نشر ندهید. مطالبی ناقص که نویسنده چهارچوب و زوایایش را در ذهن خود دارد و قسمت‌هایی از آن بر خوانندگان پوشیده است.
    مدیریت محترم سایت باید در نظر بگیرند که اگر فردی غیر بومی که با شرایط پاوه آشنایی ندارد آنهم بصورت اتفاقی از سایت بازدید کند و با اینچنین یادداشتهایی بی هدف یا باهدفی برخورد کند در مورد سایت وزین سلام پاوه چه فکر خواهد کرد…… .

  • شکیلا در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    درود برشما

  • ناشناس در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    مگر جناب لاریجانی رئیس محترم مجلس اینقدر نکته پران و تشر باز باشند!
    ما که نفهمیدیم
    همان نوبت را سروقت بدهند و در رعایت حق تقدم تقوی پیشه کنند چای پیشکش ما خود فلاکس می بریم….
    فقط این نکته عزیزان در هرجایی تشریف دارید رعایت نوبت الزامی است. حق الناس از مو باریکتر است. فکر نکن بی نوبت و با اشاره فلان کس زودتر رفتی ویزیت شدی زودتر شفا می یابی….
    ممکن است این بی نوبت رفتن گره کوری در زندگی شود که با هفتاد پزشک حاذق درمانش نتوان کرد. پزشکانی که رنگ رخساره را بشناسند و درد را تشخیص دهند و در پی سایر ابزار تشخیص کمتر باشند.
    ومن الله التوفیق