پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:30

نقدی بر کلینیک تخصصی پاوه و مشکلات آن…./مهدی مومنی

نقدی بر کلینیک تخصصی پاوه و مشکلات آن…./مهدی مومنی

پایگاه خبری تحلیلیل سلام پاوه:قبل از هر چیز لازم است متذکر شوم این نوشته ناگفته هایی از قلب و زبان مردمی است که جز با نوشتن و اعتراض کتبی،راهی جهت آرام کردن خود ندارند،(بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛تنها دغدغه فرد بیمار باید بیماری اش باشد)قطعا در مدت نه چندان دراز از آغاز به کارکلینیک […]

پایگاه خبری تحلیلیل سلام پاوه:قبل از هر چیز لازم است متذکر شوم این نوشته ناگفته هایی از قلب و زبان مردمی است که جز با نوشتن و اعتراض کتبی،راهی جهت آرام کردن خود ندارند،(بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛تنها دغدغه فرد بیمار باید بیماری اش باشد)قطعا در مدت نه چندان دراز از آغاز به کارکلینیک تخصصی نقدها و راه حل هایی در این مورد نوشته شده و اصلاح زودتر این مشکل لازم و ضروری است.با تاملی دقیق بر عملکرد پیشین سیستم درمانی و نحوه کار فعلی این کلینیک،بیشتر به عمق فاجعه پی خواهیم برد.

قبل از شروع به کار این کلینیک مردم براحتی و در مرکز شهر،حتی با یک تلفن قادر بودند نوبت دلخواه خود راگرفته و در کمال آرامش و صرف حداقل زمان،پزشک مربوطه را ملاقات میکردند.مسئولین عزیز مثلا با الگو پذیری از کلینیک های درمانی سایر شهرها،قصد ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب تری به مردم را داشتند،از آن جهت که سیستم نوبت گیری تلفنی اکنون اکثر مشکلات مربوطه را حل کرده و هرکدام از ما به نوعی این مشکل نوبت گیری را تجربه کرده ایم،صحبت از آنها چندان صحیح نیست و لیکن آیا واقعا نوبت دهی تلفنی و یا طراحی سیستم الکترونیکی برای این کار،ممکن نیست؟

از ریشه طراحی ساختمان این مرکز برای کلینیک اشتباه است.معمولا در تمام کلینیک های دنیا(غیر از پاوه)مطب هر پزشک در قسمت ورودی خود دارای فضای کافی و مناسبی است که مریض ها در آن محل و با داشتن تمام امکانات  منتظر میمانند..اما در کلینیک پاوه نه تنها خبری از امکانات و فضای مناسب نیست،بلکه در همان قسمت ورودی تمام افراد فارغ از جنسیت و نوع بیماری به شکلی کلنی مانند و اکثرا سرپا منتظر میمانند،میدانیم که تغییر ساختمان کنونی ظاهرا غیر ممکن است و گزینه های باقی مانده جهت اصلاح این امر بنظر میرسد تغییر در شیوه نوبت گیری است.

با لحاظ کردن کمبود پزشک متخصص ظاهرا چند شیفته کردن کار کلینیک نیز منتفی است.ظاهرا مسئولین عزیز به دنبال کاهش هزینه های تمام شده مردم بودند غافل از اینکه نداشتن تاکسی اختصاصی برای این مسیر و جاده دسترسی کلینیک،هزینه های رفت و آمد را چنانچه با هزینه ویزیت جمع کنیم،همان مبلغ سابق میشود.لذا به نظر میرسد اختصاص تاکسی برای این مسیر و اعمال محدودیت در پارک کردن ماشین ها در اطراف کلینیک نیز باری از مشکلات را بکاهد.چیزی که بیشتر آزار دهنده است،پذیرش ظاهری این روال کاری و بی برنامه از سوی پزشکان مربوطه است چرا که انها نیز خود قربانی این روال کاری بیمار شده اند.وجود پزشک عمومی نیز شاید برای برخی عزیزان که نیازی به متخصص ندارند نیز از حجم افراد در صف بکاهد.یافتن راه حل ها آسان است و دست یافتنی لیکن بازه زمانی کوتاه در اجرای آن میتواند رضایت دوباره مردم را به سوی این کلینیک جلب کند.

 

53 پاسخ برای “نقدی بر کلینیک تخصصی پاوه و مشکلات آن…./مهدی مومنی

  • منتظر نوبت کلینیک در تاریخ دی 23, 1395 گفت:

    با تشکر از تمامی سروران گرامی که در این زمینه حوصله به خرج داده و نکاتی را یادآور گردیدند . همه ما این بیت شعر را بارها و بارها شنیده ایم که ((ناله اگر ناله من وگوش اگر گوش تو آنچه به جایی نرسد فریاد است )) عزل و نصب ها توسط نمایندگان منتخب ملت امری اجتناب ناپذیر شده و عزیزانی که در شعارهای تبلیغاتی دم از اجتناب از عزل و نصب می زدند همین که پایشان به مجلس رسید و بر کرسی جلوس اجلال فرمودند تازه فیلشان یاد هندوستان کرده و هرآن کس را مخالف با دیدگاه شریفشان ببینند با تیغ جراحی (معمولا هم به نام تغییر به نفع مردم) از طریق انواع و اقسام اعمال فشارها عزل و نفر بعد را نصب و با سلام و صلوات و نقل و شیرینی غوغایی در شهر برپا میشود که دیو رفت و فرشته ای بیامد ، بعد از مدتی هم معلوم میشود نه فرد قدیمی دیو تشریف داشتند و نه مسئول جدید هم از عوالم بالا تشریف آورده اند . همه بزرگواران به مشکلات کلینک تخصصی اشاراتی نموده و پیشنهاداتی را هم بیان نموده اند ،اما به نظر اینجانب تنها راه حل این مشکل وادار نمودن تک تک مسئولین و بزرگوارانی است که در بوجود آمدن این ابر مشکل دخیل بوده اند به این که یک بار و نه بیشتر بدون واسطه و پارتی و هیچ گونه اعمال نفوذی به عنوان یک مراجع به کلینیک تشریف ببرند و نوبتی را اخذ بفرمایند . اگر موفق شدند و به منزل رجعت فرمودند پس همه ی این ادعاها باطل بوده و تمامی کسانی را که در این زمینه کمترین اعتراضی داشته اند به محکمه برده و به حبس و غل زنجیر بکشند .

  • سوره گل در تاریخ دی 21, 1395 گفت:

    باورکنید رفتن به کرمانشاه اسانتره جهت معالجه تا به ان جهنم وپایگاهی پارتی بازی

  • امید مرادی در تاریخ دی 21, 1395 گفت:

    بهترین راه حل انحلال کلیک و بازگشت به وضعیت چند سال پیش است. همه پزشکان را به داخل شهر برگرداندند با مطب خصوصی و مستقل و به این فاجعه خاتمه دهند.

  • x در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    واقعا جهنمی بیش نیست.همش پارتی بازی

  • همشهری در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    دوستان عزیز خیلی هم نگران نباشید تا بوده وهست شبکه وبیمارستان پاوه باید مسئول غیر بومی داشته باشند تا اداره شوند چون مسولین غیر بومی مشغول وظیفه خود هستند و به مسولین بومی کمتر وابسته میشوند واز دانشگاه دستور میگیرند وظیفه اصلی را بخاطر پست ومقام از یاد نمیبرند من هم کارمند قدیمی این دستگاه بوده ام وبومی میباشم بخاطر حقوق مردم این را خدمتتان عرض کردم .

    • دردمند در تاریخ دی 24, 1395 گفت:

      یاد پزشکان عزیز اقایان بهاصدری ۰ عبدالحمید ۰ وپیرهادی که مسول شبکه بودند بخیر

  • بانه وره در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    بدبخت کسی که اطراف پاوه بخواد بیاد برای نوبت، باید قبل از نماز صبح آژانس بگیره بیاد تا ساعت هشت صبح دم در کلینیک چرت بزنه تا بیان تازه نوبتشو بهش بدن، از مسئولین خواهش میکنم که برگردونن به همان روش قبلی، به نظر من این بزرگترین خدمته

  • هورامان در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    متاسفانه در سیستم بهداشت و درمان پاوه بخصوص کلینیک با مدیریت آقای حسینی آنچه اصلا توجهی به آن نمیشه خواست و مطالبات به حق شهروندان است. چرا کلینیک در شیفت صبح فعالیت نداشته باشد و عصر پزشکان در مطب شهر فعالیت داشته باشند. بنده حاضر به رفتن تا کرمانشاه هستم اما تحقیر حضور در این کلینیک را نمیپذیرم. اگر نیاز اورژانسی به متخصص داشته باشی باید صبح زود قبل از ظهر باشه تا بشه نوبت بگیری و الا کسی حق ندارد عصر نیاز اورژانسی به پزشک داشته باشد. کسی میگوید اینطور نیست خودش ساعت چهار عصر برود ببیند وضع چگونه است آیا میشود نوبت گیرآورد یا نه .

  • آگاه در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    من فکر میکنم ایندهم دسیسه جدید صبورحسینی باشه برای برداشتن اخرین مهره دکتر ولدبیگی تو کلینیک والا این همه اعتراض یه فکری میکرد میخاد ثابت کنه که مسئول کلینیک مسبب اصلی مشکلاته

  • پرسنل در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    جواب اقای حسینی وقتی گزینش یکی از مهره های تایید نشد:شما بدون ابلاغ برین پشت میز.خودم درستش می کنم.واقعا باید از حراست و گزینش استان پرسید خودم درستش می کنم یعنی چی؟؟؟؟ازهمین چند جمله اوضاع مشخص می شود.و این وسط مردم هستند که قربانی می شوند.اقای حسینی توانایی درست است که با چشم دیده نمی شود اما بعضی چیزها دیگر از کیلومترها فاصله با چشم مشخص است چطور به عنوان مسول حراست ندیدی؟؟؟

  • پرستار در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    سخنی با بزرگان شهر خواهشا به خاطر خانواده و فرزندان خودتان هم که شده نگذارید سیستم بهداشت و درمان بیشتر از این فدای باند بازی ها بشود این افراد که الان پستهای حساس را به واسطه باندبازی کسب کرده اند و نه لیاقت هیچ کدام توانایی ندارند اگر داشتند نهادهای دیگر اقدام به گذاشتن جلسه برای حل مشکلات نمی کردند کسی که حتی ……. هم به واسطه همین باند بازی سمت گرفته است خواهشا به خاطر مردم به این اوضاع نابسامان خاتمه دهید که هر نالایقی با واسطه چند نفر پست بگیرد و سکان این نهاد مهم خدماتی به دستش سپرده شود.خدا قطعا از این سهل انگاری ها نخواهد گذشت.

  • کورش م در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    من چندین بار رفتم کلینیک شاید خیلی از نظریات به این برمیگرده که شلوغه و نوبت گیر نمیاد وفضای کلینیک محدوده که دراین خصوص کارکنان زحمت کش کلینیک مقصر نیستند اما مشکل اصلی ضعف مدیریت شبکه ست چون فقط به جلسات میرسه تاحالا کسی پرسیده بعد از رفتن مدیریت قبلی چه دستگاهی به بیمارستان اضافه کردی مشکلات فقط کلینیک نیست انفصال و انتصاب های نابجا وکارشناسی نشده ومغرضانه دودش چشم مردم میره وهیچ مسیولی درشهرستان علت رو از رئیس شبکه نمیپرسه این اقا قبلا درمدیریت بیمارستان چه گلی برسرمردم زده که حالا بخاد در سمت حساس ماولی بهداشت و درمان بزنه

  • ناشناس در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    سلام با توجه وضعیت موجود بایستی با کارمندان با تجربه بهداشت درمان شبکه در این زمینه مشورت شود این کار راه حلهایی دارد اما نه رییس شبکه ونه مسولین شهرستان توجه به این موضوع ندارند کاک فرهاد عزیز خودت پیگیری بفرما ممنون

  • هاوولاتی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    رئیس شبکه و رئیس بیمارستان رو عوض کردین با جناح بازی جناب نماینده و دارو دسته ش فکر می کنن با این عزل و نصبها چیزی عوض میشه پاوه فقط بودجه و پزشک متخصص می خواد

  • جهان سومی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    باور بفرمائید رفتن به کرمانشاه جهت معالجه آسانتر از مراجعه به آن جهنم است

  • شهروند در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    نتیجه اینکه امام جمعه محترم در کلاس تفسیر خواستار رسیدگی سریع به مشکل کلینیک شد و سرپرست شبکه ومعاون فرماندار رو مسئول اینکار کرد بعد از ۱۴روز چی شد ؟پشت گوش انداختن

  • ناشناس در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    باسلام قبلا که مطب ها بودننوبت دهی در مطب متخصصان مشکلاتی داشت که ساعت جهار نوبت داشتی ساعت هشت نوبتت میشد الان ای کلنیک با این کمبود که داره وروزی هزار نفر هجوم میورن جه انتظار میرد .ایایک متخصص در روز بیشتر از صدمریض متواند ببیندنباید انتظارات مردم بالاباشد .ایا شما دوستذعزیز حاضرین نوبت خود را به یک مریض بدحال ویا یکی دیگه بدین تا حداقل مریض بدحال کارش راه بیفته وشما روز بعد مراجعه کنین نه هیج کس حاضر نیست ولی همیشه مسولیین رانباید مقصر دانست شاید مواقعهی قصور کنن ولی همیشه مقصر اصلی نیستن این کمبود امکانات است که اینو بوجود اورده است

  • ناشناس در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    سلام بابا این تو رو خدا این کلینیک را جمع کنید خدا شاهده بعضی موقع که بیمار داریم ترجیح میدم بریم کرمانشاه تا بیایم کلینیک باید دو روز خودت را بیکار کنی سه چهار تا آژانس بگیری تا شاید بتونی یه نوبت دکتر فتاحی یا هر دکتر دیگر را بگیری قبل با یه ویزیت ده تا پانزده هزاری بدونه اینکه خودت را دو روز بیکار و علاف کنی راحت پیش دکتر میرفتی تو رو خدا از مسولان خواهش میکنم ما به مطبهای قبلی زاری هستیم تا این درده سری که برای ما درست کردند

  • فرهنگی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    باسلام آنچه که لازم بود درباره وضعیت بده کلینیک بیان شد ولی متاسفانه قصور خودمان رابه فراموشی سپردیم طرف برای کوچکترین سرماخوردگی به کلینیک مراجعه میکند اونم باایل وتبارش به خدا این قشون کشی فقط زحمت کارکنان اضافه میشه واز دقت دکترا میکاهه هرچند بعضی ازدکترا به صورت فله ای بیماران را ویزیت میکنند ودراینجا اصل محرمانه بودن مشکل بیمار نادیده گرفته میشود، چند ی پیش دوستی بحث میکرد ازدورترین نقطه باینگان بیماران با صرف هزینه های هنگفت به کلینیک مراجعه کردن ولی نتوانستن ازپل صراط برای رسیدن به دکتر رد بشن همکاران آقای رمضانی به نکته خوبی اشاره کردن همه مردم مشکلات رامیدانند ولی حرکتی ازخود نشان نمیدن فقط منتظر هستن زردآلو بیاد تو گلو ترامپی که به عنوان آدم هرزه واوباش از اویاد میشود هرماه به جای کارکنان هتلش خودش نظافت کل هتل راانجام میدهن، یه پیشنهاد اگه دکترا متخصص عصرا درمطب کار کنند دیگر قطعا از قشون کشی وبرای کوچکترین سرماخوردگی مراجعه به پزشک متخصص خبری نیست. حالا سخنی باشما فرهاد بزرگوار سلام پاوه وسایتهای منطقه دست رییس وروسا رابگیرید به کلینیک ببرید تا درنزدیک وضعیت راببینند ودرآخر شرم داره برای یه سیستم نوبت دهی کلینیک تخصصی مشکل داره ودرپایان تا زمانی‌که پارتی وباندبازی به جای تخصص وتجربه قرار بگیره ومردمان این دیار فقط نظاره گر وضع موجود باشند وحرکتی نکنند ازاین بدتر هم خواهد شد کارهرکس نیست خرمن کوفتن گاونر می خواهد ومرد کهن هرکه بهرکاری ساخته اند باسپای ازسلام پاوه محبوب مردم

  • بهمن عزیزی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    با سلام و عرض ادب
    یقینا راه اندازی کلینینک تخصصی با توجه به یارانه اختصاصی یافته اقدامی مفید در حمایت از افراد نیازمند جامعه می باشد ولی متاسفانه باید اذعان نمود که از کیفیت درمان و مداوا و تشخیص کاسته شده و کمیت تعداد ویزیت شده گان افزوده شده و قطعا نتیجه و عواقب خوبی در پی نخواهد داشت
    همچنین ظلم و احجاف در حق افرادیست که بیمه مکمل دارند و هزینه سنگین بیمه مکمل را پرداخت می کنندو باید همانند افراد دیگر در صف های طولانی بمانند
    جا دارد مسولین محترم در این راستا برنامه ریزی و چاره اندیشی مناسب نمایند

  • پرستاری که طرحش تمام شده در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    من فقط ا آقای حسینی و رشیدی یک سوال دارم چرا ما که طرحمون تموم شد نگذاشتید یک دقیقه در بیمارستان کار کنیم چون گفتید برای ما مسئولیت داره ولی آقای ش چون …. مترون و پسر عمه ای ……….. است بصورت اضافه کار با توجه به تمام شدن طرحش همچنان در بخش اورژانس مشغول بکار هستند امیدوارم خدا ازتون نگذره

  • سارا در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    کلکسیون افرادی که با رابطه به مقام رسیده اند تکمیل شده است !!!!!تنها چیزی که حل نمی شود مشکلات است.افرادی که برای مقام هرکاری می کنند مگر ممکنه دغدغه مردم رو داشته باشند.جالبه که تاییدیه این افراد هم به واسطه نیروهای نماینده انجام می شود .

  • کارمند در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    با عرض سلام و ادب
    این مشکلات همه ش بخاطر مدیریت ضعیف آقای حسینی و باند بازی در چیدمان افراد برای پستهای مدیریتی بیمارستان است آقای حسینی از زمان روی کار آمدن بخاطر اختلافاتی که با دکتر ولدبیگی داشت سعی در حذف کسانی بر آمد که توسط دکتر ولدبیگی بکار گماشته شده بودند و بدون توجه به توانایی و مقبولیت آنها نزد پرسنل و فقط بخاطر تسویه حسابهای شخصی همه رو در یک اقدام کودتا گونه و بخاطر بد گویی چند نفر از افراد معلوم الحال بیمارستان از مدیریت وقت همه رو برکنار کرد و همین افراد انگشت نما الان هر یک پستهای حساس بیمارستان را در اختیار گرفته اند و با بودن اینها انگیزه ای برای پرسنل باقی نمانده چون همه می دونند …………. بر اساس لیاقت انتخاب نشده اند و حتی برای احراز پستهای یاد شده از طرف حراست دانشگاه استعلامشان منفی بود………… و با استفاده از قدرت نفوذ یکی از افراد نزدیک به نماینده که ………سه روز متوالی در دانشگاه پرسه زدند تا علی رغم عدم کفایت با زد وبند توانستد تاییدی بگیرند ولی اینها سرشونو زیر برف کردند فکر کردند پرسنل از پشت پرده خبر ندارند امیدوارم روزی برسد که چهره ی واقعی اینها برای همه نمایان شود و همه آنها که باعث اخلال در نظم و خدمات رسانی به بیماران بودند الان زمام دار امور بیمارستان شده اند ودر میان این همه نیروی با تجربه و لایق جای سوال دارد که چه چوری و با چه دلیل این خانم به عنوان مترون انتخاب شده است جالب است یکی از موارد تخلف……….بکار گیری پرستاری است که در اورژانس بعنوان اضافه کار کار می کند(بر……) و خدای ناکرده اگر یک تزریق اشتباه برای یک بیمار انجام دهد این آقا مسولیتی ندارد و کی باید جوابگو باشد ولی ما چند نفر پرستار که طرحمون تمام شده چرا نگذاشتند مثلا ………. بعنوان نیروی اضافه کار کار کنیم و بابد اذعان کرد که الان بیمارستان بصورت دورهمی و خانوادگی اداره می شود و عملا پرسنل هم با توجه به وضع موجود بیشتر از مردم تحت فشارند
    آقای حسینی اگه از وضع اسف بار بیمارستان که نتیجه کارکرد نا مناسب و ضعیف بیمارستان که نتیجه ی بی کفایتی و تنگ نظری شما و دوستانتان است خبر نداری که هیچ که اینم ناشی از ضعف شماست ولی اگر خبر داری باید پیش خدا و بنده ی آن جوابگو باشی چون چشم بر همه ی ناملایماتی که در حق این مردم رنج دیده بسته ای
    آقای حسینی شما توانایی اداره این سیستم را ندارید پس برای رضای خدا هم که شده کنار برید و میدان را برای افراد کاربلد خالی کنید قطعا با رویه یی که شما و دوستانتان در پیش گرفته اید بیمارستان در آینده ای نه چندان دور به یک درمانگاه تزریقات تبدیل می شود
    آقای نماینده و مشاورانش هم در خوابند وبا آگاهی بر این موضوع که آقای حسینی و دوستانش توانایی مدیریت ندارند کماکان بی خیال هستند و فقط بخاطر امتیازاتی که آقای حسینی و دوستانشان به آنها می دهند سکوت کرده اند
    شما شبکه و بیمارستان جوانرود را نگاه کنید رییس شبکه متخصص گوش و حلق وبینی و رییس بیمارستانش متخصص اطفال است ولی ما چی ؟!
    راستی آقای حسینی چرا همه ی شهرستانها دکتر کریم را به شورای اداری شون دعوت می کنند و امتیازات زیادی را می گیرند ولی شما جرات ندارین اینکار رابکنین
    و در آخر با بودن آقای حسینی و دوستاش وضع بهتر که نه بدتر هم می شود چون اینها برای تسویه حساب امدند و هدف دیگری ندارن

  • عادل رمضانی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    حق خودمونه . وقتی همه ساکت باشیم و فقط چند نفر از چند هزار نفر ، بطور رسمی اعتراض یا شکایت کنند.
    منم اگه ریس شبکه بودم، تغیری ایجاد نمی کردم. حرف زدن راحته، منم میگم ناراضیم.ولی کنار بخاری تو خونه ،!!
    شورای عزیز روستای پاوه کجان.؟
    کی شندیه تا حالا چند نفر برن دم دفتر شوری، کتبا یا هر به طریقی اعتراض کنن نسبت به وضعیت کلینیک و یا سونوگرافی ،؟؟

    فرمانداری داریم
    شهرداری داریم
    شوری داریم
    یکی از آسیب های یک رسانه جمعی اینه که دیگه ما فقط روند حرف زدن رو ادامه میدیم،

    از یک دست فروش هم بپرسی تمام مشکلات این شهر رو ریز به ریز میتونه برات لیست کنه!
    مشکل این نیست که مسولین اطلاع ندارند ، مشکل اینه کسی به طور جدی مطالبه ای نداره !!

  • شهروند در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    احترام مردم و تکریم شهروندان در این کلنیک زیر صفر است.

  • فرهنگی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    واقعا یکی از مسیولین یه بار بره کلینیک ببینه مردم چی میکشن من خودم مراجعه کردم ساعت پنج عصر رفتم با اینکه شماره شش بودم ساعت نه شب نوبتم شده اخه این انصافه تا کی مردم این دیار باید اینجوری با هاشون رفتار بشه ممنون بابت متن زیباتون آقای مومنی دس وش

  • کارمند در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    سرپرست شبکه سرشو کرده زیر برف ونمیتونه واقعیت ها رو ببینه بخدا مردم گرفتارن خدمت به مردم عین عبادته

  • نوسود در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    این مشکل وقتی حل میشود که تقصیر ها را گردن هم نندازند…شورا بیمارستان یا هر کس دیگری باید هدفشون حل مشکلات باشد نه مقصر کردن دیگران

  • پرستار در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    عجیبه برای ما مردم انتظار دارن کی ها مشکل رو حل کنن ؟؟؟کسانی که تا دیروز هرکاری دلشون خواسته کردند الان به واسطه نفوذ عده ای پست گرفتن ؟؟؟؟با کدام لیاقت و توانایی ؟؟وزشتی به حدی رسیده که جلوی روی پرسنل هم میگن فلانی که هزار مشکل داشته به واسطه فلانی تایید شده و مسولیت گرفته .اینها به نظرتون به حل فکر مشکل مردمن خواهشا تایید کنین

  • عبدی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    متاسفانه پزشکان ما با تمام پزشکان دنیا فرق دارند..با تاسیس این کلینیک تعداد ویزیت پزشکان به نسبت قبل قطعا بیشتر شده..کجاست وجدان پزشکان باسواد؟چرا اعتراض نمیکنند به این وضع که پزشک بیشتر وارد کنند یا تغییری در سیستم درمانی اعمال کنند؟چرا کسی نمیتونه نازکتر از گل به اونها بگه؟واقعا بعضی از مشکلات بخطر سکوت معنا دار انهاست

  • پاوه در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    باید مسئولین یه فکر اساسی بکنن انتخاب یه دکتر خوب برای ریاست شبکه میتونه کارساز باشه حسینی کاربلد نیست بمونه هرروز ویرانترمیشه

  • بیمارستان قدس در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    افرین جناب مومنی واقعا اگر همه همشهری ها سعی کنن هر کدام گوشه ای از مشکلات را منعکس کنند شهری ابادتر خواهیم داشت.این کار نیز در دست ادام است ظاهرا اگر خدا بخواهد بزودی حل میشود

  • بادفر در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    پاوه مشکلات بیشتر و مهم تری هم دارد امیدوارم شورای فعلی این مشکل را نیز حل کند حتی اگر جنبه تبلیغاتی هم داشته باشد باز به حال مردم خوبه..

  • كارمند شبكه در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    باسلام
    بی سر وسامانی کلنیک همش بخاطر ضعف مدیریت شبکه بهداشت است که عملا زمام امور را رها کرده و همه ی کارش شده شرکت در جلسات بی ربط و ژست گرفتن جلو دوربینها و این رویه همچنان ادامه دارد و چون هیچ یک از مسولین ارشد شهر و استان کاری بهش ندارند اونم بی خیال شده و گوشش هم به حرف کسی بدهکار نیست و چند مورد از بی کفایتیهایی آقای حسینی سرپرست شبکه می توان به چند مورد اشاره کرد:
    ۱-عدم نظارت بر متخصصین مبنی بر حضور تمام وقت در کلنیک و جمع شدن بیماران
    ۲-عدم دغدغه برای رفع مشکل بهداشت و درمان مردم
    ۳-گماردن افراد بی تجربه و ناوارد به پستهای حساس و مهم بیمارستان که ازجمله می توان به عزل آقای عزیزی از مدیریت بیمارستان و انتخاب یک فرد دیگر به جای ایشان که برخلاف آقای عزیزی اصلا چهره ی مقبولی در میان پرستل بیمارستان نیست و همچنین گماردن یک خانم به سمت مترونی بیمارستان که واقعا باید فاتحه بیمارستان را خواند چون اصلا بر اساس لیاقت انتخاب نشد ه اند و فقط بر اساس زد و بند و زیر آب زنی به ای جایگاه دست یافته اند در حالی که افراد کاربلد و با لیاقت تری برای پستهای مدیریتی بودند ولی متاسفانه انتخاب نشدندو عملا الان بیمارستان خانوادگی اداره می شود
    ۴-سرپرست شبکه به جای حل مشکل کلنیک کارش شده گرفتن نوبت متخصصین برای مسولین و زن و بچه هایشانو اجحاف حق مردم بی کس
    ۵-آقای حسینی و آقای رشیدی به جای حل مشکل کلنیک و نوبت دهی این مشکل را آنقدر لاینحل می دانند که آنرا به سپاه کشانده و خواهان رفع مشکل از طرف این عزیزان شده اند که البته همه بر این واقفیم که عزیزان سپاه بیشتر از همه به فکر مردمند ولی چرا مدیریت شبکه و بیمارستان اینقد ضعیف باشند که بتوانند چاره ای برای آن پیدا کنند
    و در نهایت این مشکلات با انتخاب یک مدیر لایق و مقتدر برای شبکه بهداشت که توانایی به دوش کشیدن این بار سنگین را داشته باشد می توان به بهبود وضعیت امیدوار بود و در غیر اینصورت با بودن آقای حشینی و رشیدی این مشکل کماکان باقیست
    به امید گوش شنوا و تشکر از مدیریت سایت سلام پاوه بخاطر داشتن دغدغه رفع مشکل مردم

  • سعیدی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    بله انصافا نداشتن تاکسی برای ان مسیر مشکل زاست

  • ماکوان در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    با راه افتادن بیمارستان جدید میشه این کلینیک رو منتقل کرد به ساختمان فعلی بیمارستان.البته این کار به تزریق پزشک بیشتری نیاز دارد

  • شارکم پاوه در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    کو گوش شنواااا
    من خودم چندین بار مراجعه کردم
    اصلا نه نظمی داره نه قوانینی با هزار بدبختی نوبت رو میگیری
    معلوم نیست کی به کیه!!!!!!
    والا همون مطب بهتر بود الان میگین اینجا حق ویزیت کمتره اما حساب کنی رفت و آمد و علافی رو از ۶صبح بیشتره هزینه ش تا کمتر!!!!!

  • سبحانی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    ای کاش همان شیوه قبلی را در پیش میگرفتند..ویزیت در مطب شخصی

  • مهندس در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    با عرض سلام.من مهندس کامپیوترم اگر واقعا عزیزان تمایل دارند سیستم نوبت دهی الکترونیکی طراحی شود من حاضر به همکاری هستم

  • مسئول در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    ممنون برادر گرامی.ان شاء الله به کمک شورا و سپاه و ارگان های دیگر قرار است بزودی این مشکل نیز حل شود و مردم عزیز را به خدمات بهتر قانع کنیم

  • صابر مرادی در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    من خودم دیگه تحت هیچ شرایطی اون کلینیک نمیرم همش پارتی و رفیق بازیه..بجای صف بودن میرم جوانرود.

  • اهالی محله در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    با سلام متاسفانه بعد از اتمام کار کلینیک زباله عفونی را با حجم بالا به زباله دانی شهری میریزند وموجبات نشر بیمار وچهره ژست به محیط شهری را فراهم نموده که بارها اخطار دادیم ولی بقول دوستمون گوش شنوا در شبکه بهداشت ودرمان پاوه وجود ندارد (قابل توجه آقای صبور حسینی )

  • yavar در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    ممنون اقای مومنی از این متن زیبا ولی ظاهرا قراره این مشکل حل بشه البته امیدوارم…کاش مسولین عزیز قبل از نقد بفکر حل مسایل میبودند

  • ساسان در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    این کلینیک کارشناسی نشده راه اندازی شده تا ابد هم مشکل دار خاهد بود

  • مراجع کلینیک در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    خیلی از مشکلات قبلا نبود همش ناشی از مدیریت ضعیف سرپرست شبکه ست ولی چراعوض نمیشه درتعجبم متخصصا زمان دکتر ولدبیگی یه روز اعتصاب کردن منجرشد به برکناری دکتر ولدبیگی ولی بخدا الان وضع از اون زمان ویرانتره

  • شهروند در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    واقعا دیگه جای نقد و بررسی نمانده فقط باید شکایت کرد، داد زد، هوار کشید که کسی فریاد ما را بشنود. چندین بار از صبح ساعت هفت و نیم برای یک نوبت ویزیت مراجعه کرده ام و هر بار هم یکی دو ساعت از وقت اداری ام گذشته باز هم موفق نشدم. چاره چیست؟ خدا داند

  • nm در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    واقعا این کلینیک بی صاحب است ومردم خیلی اذیت میشن بنده ساعت ۶صبح رفتم تا ساعت ٨ علاف نشستم مسئولان کی میخوان رسیدگی بکنن در این عصر امکانات وارتباطات هیچ توجیهی نداره مردم اینطور علاف واذیت بشن

  • ناشناس در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    دستمریزاد. متاسفانه جواین کلنیک به صورتی است که اگر یکبار به آنجا مراجعه کنی آنچنان خوار وخفیف خواهی شپ که تا ابد فکر مراجعه به پزشک متخصص را از ذهن خود خواهی زدود .
    گوش اگرگوش تووناله اگرناله من
    البته آنچه به جایی نرسدفریاداست

  • ناشناس در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    ای خدا چرا همه تو ایران شدن کارشناس و نقاد تورو خدا بس کنید و بزارید کسانی که در این کار تخصص دارن به مساله ورود کنند

    • مهران در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

      بنظرتون اگه کارشناس داشتیم یه کلینیک فیسقلی وضعش این بود؟نکنه شما دوسدارین مردم خفه بشن و چیزی نگن…اتفاقا دم کسی گرم که مشکلات رو نشر میده

    • بدبخت در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

      من دیدم که نگهبان ورودی،با یک تلفن نوبت داده و ده دقیقه بعدش خانم یکی از مسئولین بدون معطلی رفته تو…کجاست انصاف

  • دوست در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    بالای صد بار بصورت پیشنهاد از طریق سلام پاوه ذیل مطالب مربوط به کلنیک بیمارستان گفتم بنده حاضرم با۲۰ میلیون تومن بهترین و مدرن ترین سیستم نوبت دهی رو برای بیمارستان پاوه طراحی و اجرا کنم ولی کو گوش شنوا

  • شورا یار محله در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    سلام دوست عزیز کو گوش شنوا این هم جلسه انتقاد تذکرمسولین امام جمعه محترم فرماندار وفرماندهی محترم سپا ومردم تابه امروز هیچ مشکل این درمانگاه حل نشده وهزینه مردم ازقبل دوبرابرشده حل این مشکل دایرنمودن دوباره مطب درسطح شهر است انشاالله مسولین به فکرباشند

پاسخ دادن به ماکوان لغو پاسخ