ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 13:44

دوره آموزشی مدیران و مربیان پنجمین مرحله ملی طرح دادرس در پاوه برگزار شد/تصاویر

دوره آموزشی مدیران و مربیان پنجمین مرحله ملی طرح دادرس در پاوه برگزار شد/تصاویر

به گزارش سلام پاوه:رئیس هلال احمر پاوه از دوره آموزشی مدیران و مربیان پنجمین مرحله ملی طرح دادرس در محل ساختمان جمعیت هلال احمر پاوه با همکاری آموزش و پرورش پاوه برگزار شد،خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سید مسعود حسینی اعلام کرد:این اقدام با هدف آموزش و فراگیری دوره های امدادی به دانش آموزان در […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس هلال احمر پاوه از دوره آموزشی مدیران و مربیان پنجمین مرحله ملی طرح دادرس در محل ساختمان جمعیت هلال احمر پاوه با همکاری آموزش و پرورش پاوه برگزار شد،خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سید مسعود حسینی اعلام کرد:این اقدام با هدف آموزش و فراگیری دوره های امدادی به دانش آموزان در مواجهه با بلایای طبیعی و بحران ها در روزهای سخت ویژه دانش آموزان پایه هشتم اجرا می شود که با توجه به اینکه هر ساله تعدادی از دانش آموزان به علت حوادث مدرسه ای دچار مصدومیت می شوند،ضروری است که دانش آموزان عوامل خطر زا و روش های کاهش آسیب های خطرات ناشی ازسوانح را یاد گرفته و برای کاهش آسیب ها، آموزش مهارت امدادی لازم را فرا گیرند.

وی افزود:دوره آموزشی طرح دادرس برای مدیران و مربیان مدارس در محل هلال احمر شهرستان پاوه با حضور مربی این جمعیت برگزار گردید که مدیران و مربیان حاضر در این دوره پس از فراگیری آموزش‌ های لازم،به عنوان مربی آموزش دیده،ضمن تشکیل تیم‌های ۱۴ نفره دانش‌آموزی در مدارس نسبت به آموزش این عزیزان اقدام می نمایند.

وی گفت:در این طرح دانش آموزان با نحوه پناهگیری و خروج اضطراری در زلزله،کنترل و ارزیابی علایم حیاتی،حیای و ماساژ قلبی،آتل بندی،پانسمان،بانداژ،چادر زنی و اسکان اضطراری و اطفاء حریق آشنا می شوند.

حسینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش پاوه،نوسود و باینگان عنوان کرد:تیمهای برتر دانش آموزی شهرستان جهت حضور در المپیاد استانی اعزام می شوند و در صورت موفقیت در مرحله استانی به مراحل کشوری راه خواهند یافت،که خوشبختانه در هر سال دانش آموزان شهرستان پاوه در بخش خواهران و برادران موفق به کسب رتبه برتر استانی شده اند،که در این دوره ۲۸ نفر از مدیران و مربیان مدارس شهرستان از ۱۴ مدرسه و ۵ نفر از کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش حضور داشتند.

گفتنی است مختار برزگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه نیز ضمن حضور و بازدید از نحوه برگزاری این دوره بر ضرورت اجرای دوره و مسابقات دادرس در مدارس تأکید نمود.

یک پاسخ برای “دوره آموزشی مدیران و مربیان پنجمین مرحله ملی طرح دادرس در پاوه برگزار شد/تصاویر

  • سارا در تاریخ دی 21, 1395 گفت:

    پس چی شد این دوره پیش بیمارستانی کی شروع میشه چرا اینقد فاصله افتاد با دوره قبلی