پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:21

حضور هزار و ۵۰۰ مددجو در برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاوه

حضور هزار و ۵۰۰ مددجو در برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان پاوه از حضور  بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان شهرستان پاوه طی سال جاری در برنامه های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:لقمان انفرادی اعلام کرد:امسال ۶۷۵ میلیون ریال اعتبار برای ارتقای سطح آموزشی،فرهنگی و تربیتی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان پاوه از حضور  بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان شهرستان پاوه طی سال جاری در برنامه های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:لقمان انفرادی اعلام کرد:امسال ۶۷۵ میلیون ریال اعتبار برای ارتقای سطح آموزشی،فرهنگی و تربیتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاوه سرمایه گذاری و هزینه شده است.که برنامه های فرهنگی کمیته امداد در سرفصل های آموزش خانواده،کانون های فرهنگی و تربیتی،کلاس های آموزشی،حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مددجو و .. اجرا می شود.

لقمان انفرادی افزود:هم اکنون دوهزار و هفتصد خانوار مددجو با جمعیتی بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند،گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان پاوه ای طی سال جاری در برنامه های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد حضور پیدا کرده اند.

وی گفت:امسال ۵۵۷ مددجو در شهرستان پاوه در برنامه های آموزش خانواده، ۳۶۵ مددجوی تحت حمایت در برنامه های کانون فرهنگی و تربیتی شرکت کرده و همچنین ۵۵۱ دانش آموز و ۷۲ دانشجو از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره مند شدند، که کمیته امداد برای ارائه برنامه های فرهنگی،تربیتی و آموزشی به مددجویان پاوه ای از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۷۵ میلیون ریال اعتبار هزینه کرده است.

انفرادی در ادامه افزود:دوره های آموزشی قرآن،احکام، مبانی دینی، عفاف و حجاب، آشنایی با حرفه و مشاغل،پیشگیری از آسیب های اجتماعی،خطرات اعتیاد و ارائه مهارت های زندگی سالم و دینی از برنامه های فرهنگی تربیتی کمیته امداد به شمار می رود که مددجویان در این دوره ها حضور پیدا کرده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان پاوه با اشاره به اینکه حضور مددجویان تحت حمایت در دوره های آموزشی و فرهنگی این نهاد رایگان است،اظهار کرد: یکی از اصلی ترین رسالت های کمیته امداد ارتقای سطح فرهنگ و تربیت مددجویان به منظور توانمندسازی فکری آنان است.

2 پاسخ برای “حضور هزار و ۵۰۰ مددجو در برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاوه

  • امین در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    بدون تعارف و اغراق جناب آقای انفرادی ریاست محترم کمیته امداد ، یکی از دلسوزترین و فهیم ترین و سخاوتمندترین و دریادل ترین مردمان این سرزمین است
    قدر زر ، زرگر داند و قدر گوهر ، گوهری
    ولی حیف که قدر داشته ها را تنها نداشته ها می دانند
    خداوند نگهدارت برادر بزرگ و مرد خدا

  • ناشناس در تاریخ دی 20, 1395 گفت:

    خوشا بحال کسی که خدمت صادقانه و بی ریا می کند و نیازمندان را خوشحال می کند . صندلی بقا ندارد باقیات و صالحات هر فرد جوابگو آن در روز قیامت است و چراغی است در روز قیامت .