پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:26

ماموستا قادری : ۵ استاندار عوض شدند، اما مشکل آب پاوه هنوز حل نشده است!!

ماموستا قادری : ۵ استاندار عوض شدند، اما مشکل آب پاوه هنوز حل نشده است!!

به گزارش سلام پاوه:صبح امروز ۱۶ دی ماه ۹۵ در جلسه ای با حضور امام جمعه شهر پاوه،فرماندار،نماینده مردم پاوه و اورامانات و با حضور هیئتی از وزارت نیرو و جمعی از اعضای شورای اداری در محل سالن جلسات فرمانداری پاوه تشکیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا ملا قادر قادری در این جلسه اظهار داشت :ذات […]

به گزارش سلام پاوه:صبح امروز ۱۶ دی ماه ۹۵ در جلسه ای با حضور امام جمعه شهر پاوه،فرماندار،نماینده مردم پاوه و اورامانات و با حضور هیئتی از وزارت نیرو و جمعی از اعضای شورای اداری در محل سالن جلسات فرمانداری پاوه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا ملا قادر قادری در این جلسه اظهار داشت :ذات سفر و حضور مسئولان در مناطق مرزی و محرومی همچون پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی،کاری پسندیده و جای تقدیر دارد.تجربه ۳۷ ساله نشان داده سفر مسئولان،چند ماه مانده به انتخابات بیشتر تبلیغاتی است،معهذا امیدواریم این سفر با هر انگیزه ای انجام گرفته، منشاء خیر برای منطقه باشد.

امام‌جمعه پاوه افزود:با اشاره به مشکلات شهرستان پاوه گفت:مشکل اصلی شهر ما مشکل بی آبی است؛برای رفع این مشکل ۶سال پیش توسط استاندار وقت جناب مهندس غفوری کلنگ انتقال آب هانی کوان به پاوه زده شد،در این مدت ۵ استاندار محترم به استان آمده اند و رفته اند، اما مشکل ما هنوز حل نشده است.

وی تصریح کرد:اگر دولت محترم بودجه ندارد،این یک بحث است و اگر مدیران استان نسبت به این موضوع بی توجه اند،بحثی دیگر، که از نظر ما بخش دوم است،خدا و پیامبر شاهد باشند از مدیران استان گله مندیم.

ماموستا قادری در ادامه با اشاره به بی توجهی مجریان سد داریان و آب نیرو به منطقه گفت:در طول ۹ سال گذشته جاده های ما تحت فشار وسایل نقلیه سنگین سد خراب شده است،و این آقایان ۹ میلیون تومان برای جبران این خسارتها هزینه نکردند.خوشحال بودیم مجریان طرح سد داریان مردم ما را بیش از این آزار نمی دادند و کاری می کردند که در غیاب آنها، برایشان دعای خیر می کردیم،نه اینکه کار خودشان را انجام دادند و کاری برای این مردم نکردند.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه خدمت به مردم یک وظیفه است افزود:هر نوع خدمت در مناطق مرزی و محروم دو بعدی است،بعد عمرانی و سازندگی و بعد سیاسی و اقناعی که دولت دارد به مردم اهل سنت و کورد خدمت می کند.

وی افزود:ما اقرار و اعتراف داریم دولتها در جمهوری اسلامی در حد توان کارهای خدماتی زیادی مانند آب و برق و گاز و جاده و… انجام داده اند و برای بهداشت و رفاه مردم زحمت کشیده اند ولی اگر این خدمات را با زحمات و دلسوزی مردم اورامانات بخصوص پاوه مقایسه کنیم، این کارها و اقدامات خیلی کم و قابل قیاس نیست.

ماموستا قادری در پایان خطاب به هیئت حضار گفت:از حضورتان ممنونیم و امیدواریم آثار زحمات و حضورتان را در آینده شاهد باشیم،لیکن به دلیل عملکرد برخی از آقایان یک مقدار کم باوریم،زیرا قبل از شماها بزرگانی چون ریاست محترم جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو به استان و پاوه آمده اند،یا من خبر ندارم یا آثاری از سفر و حضور این آقایان را در منطقه ندیدیم و لمس نکردیم.

فرماندار پاوه نیز به خدمات مردم این شهرستان در ۳۷ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:کفه ترازوی خدمات، وفاداری و علاقه مندی مردم این دیار برای نظام و انقلاب اسلامی سنگین تر از خدمات ارایه شده به دیارشان است.

پرویز ایده پور،اجرای انتقال آب روستاهای وراء و هیروی از سد داریان و هیروی، رفع مشکل آب شرب شهر نودشه ، نوسود و روستاهای بخش های مرکزی، نوسود و باینگان، اجرای شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهرهای نودشه، نوسود و باینگان و تخصیص آب برای اجرای طرحهای کشاورزی و باغداری از سد داریان را مهمترین نیازهای شهرستان پاوه در بخش آب و فاضلاب عنوان کرد.

ایده پور بر احداث پرورش ماهی و طرح گردشگری و هتلینگ در حریم سد تاکید کرد و گفت:یکی از راههای ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه گذری در این زمینه است که در این خصوص افراد و سرمایه گذرانی در بخش خصوصی داشته ایم که متاسفانه تا به حال به نتیجه مورد نظر نرسیده ایم.

وی گفت:مشکل کم آبی در شهرستان پاوه حاد شده و در حال حاضر نزدیک به ۲۰ روستای شهرستان ما با مشکل کم آبی مواجه هستند که برای حل این مشکل اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان نیاز است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اعلام کرد:تلاش بنده این است که با دعوت و خضور از مدیران وزارت نیرو،خودشان مستقیم از نزدیک مشکلات منطقه اورامانات را مشاهده کنند و در جهت رفع این مشکلات گام های اساسی بردارند.

شهاب نادری ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان در این شهرستان خواستار رفع مشکلات در شهرستان شد و گفت:بازدید از پروژه های سد داریان و آب هانی کوان و برگزاری این نشست ها و جلسات باید خروجی مثبتی را در رفع مشکلات داشته باشد.که بنده هم با جدیت پیگیر مشکلات منطقه هستم و این قول را به همه مردم گرانقدرخواهم داد تا مشکلات به حداقل برسند.

در ادامه مشاور ارشد مدیر عامل در امور مجلس  نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری مشکلات این منطقه توسط نماینده اورامانات اظهار داشت:اکنون بیشترین خدماتی که با ورود به هر شهر و روستا مشاهده می شود،مربوط به خدمات گسترده وزارت نیرو در آب و برق خواهد بود.

مهندس جعفر زیرایی افزود:وزارت نیرو در هر شهرستانی کارهای گسترده ای انجام داده است و خدماتی از جمله،آب و برق و …دز محروم ترین نقاط کشور ارائه داده است که برای مردم انقلابی و خدمتگزار شهرستان پاوه نیز آماده هر گونه تلاش و خدمت و پیگیر مشکلات مطرح شده می باشد.

مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمانشاه اعلام کرد:: طرح آبرسانی آب هانی کوان به پاوه از سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و در سال ۱۳۹۱ اعتبارات استانی برای شروع این پروژه تخصیص یافت.

امیریان افزود:امیدواریم که پس از بهره برداری از این پروژه ۱۶۰ لیتر در ثانیه آب را با اختلاف ۶۰۰ متر پمپاژ خواهیم کرد که در آینده نزدیک با اختصتص اعتبار مورد نظر آب شرب شهر پاوه تامین خواهد شد.

وی گفت:این طرح۷۲درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که مهمترین کار آن احداث تصفیه خانه در مسیر پروژه آبرسانی است کهدر حال انجام است.و تاکنون ۱۷ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است که  اگر امسال بودجه مورد نیاز ما را در سال جاری را به طور کامل پرداخت کنند،سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

گزارش : صهیب زربان ،فرهاد صالحی

11 پاسخ برای “ماموستا قادری : ۵ استاندار عوض شدند، اما مشکل آب پاوه هنوز حل نشده است!!

  • هانه ملکان در تاریخ دی 19, 1395 گفت:

    یه سری فقط بلدن تعریف وتمجید بکنن از نماینده اخه مگه اب هانه کوان رواوانتقال میده ویا قرار او انتقال بده اب هانه کوان با پروژه پدیده واخرین فاز پارس جنوبی احتمالا شاید به انجام برسه نماینده خودش دستش بنده فعلا اگه میشه بزارن شورای مشورتی انجامش بده انتقال اب رو

  • زمکانی ساکن پاوه در تاریخ دی 18, 1395 گفت:

    جناب آقای دکتر نادری با سلام وسپاس از تلاش شما ودیگر دلسوزان *★زحمات آن عزیزان برکسی پوشیده نیست اعتبارات تصمیم گیرنده در همه راستا می باشد وپس زبان از تشکر عاجز است اجرکم عندا……..سلامت وموفق باشید سخنان گوهر بار حاج موستا قادری ملاک قرار می دهیم پنج استاندار عوض شد اب هانی کوان پاوه نرسید پس خداوند منان یار ویا ورتان باشد

  • مجید در تاریخ دی 18, 1395 گفت:

    نما ینده ی محترم با تشکر از این که در راه شهرمان قدم مثبت بر میدارید و با ارزوی سلامتی برای تلاش و کوشش صادقانه ی شما سپاسگزارم از شهاب نادری

  • ناشناس در تاریخ دی 18, 1395 گفت:

    باسلام
    ضمن تقدیر از پیگیری کلیه عزیزان علی الخصوص امام جمعه محترم شهرستان در خصوص مشکلات منطقه به ویژه وضعیت آب شهرها وروستاهای شهرستان اما با اظهار گله مندی از اینکه موضوع مشکلات آب شرب جاهای که مورد بحث بود به اندازه مشکلات آب شهر تازه تاسیس بانه وره که اصلا” مورد بحث نبود نمی باشد در حالی مسئولین شهر بانه وره ،بخش باینگان وشهرستان در جلسه حضور داشتند .که جهت اطلاع درطول۲۴ساعت شبانه روز فقط ۳ساعت برای پر کردن تانکر های پشت بام از ساعت ۹صبح تا۱۲ظهر آب لوله کشی آن هم بدون رعایت کمترین نکات بهداشتی در دسترس می باشد وهیچکدام از مسولین آب وفاضلاب روستایی وشهری پاسخگوی آن نمی باشند .

  • ناشناس در تاریخ دی 17, 1395 گفت:

    با سلام و تشکر از زحمات صادقانه نماینده محترم جناب آقای نادری دوستان بیابید عینک بدبینی را از چشمهایمان برداشته و کمی با وجدان نه چندان بیدار خودمان عملکرد نماینده را درهفت ماه گذشته بررسی کنیم

  • پاوه مرزنشین در تاریخ دی 17, 1395 گفت:

    سلام درود دارم ب حضور مبارک نماینده محترم
    فک نکنم تا حالا کسی جرات آوردن مسولین رده بالا را ب دیار اورامانات داشته باشد..در ضمن چرا تا حالا این دوستان حرفی نمی زدنتد..
    تاثیر نماینده بیشتر از اونی هس ک فکرشو بکنیم …

  • ناشناس در تاریخ دی 17, 1395 گفت:

    مگر قرار است مشکل آب پاوه حل شود اگر قرار باشد حل شود مسئول اداره آب میتواند با ارائه طرح و تصویب بودجه حل کند دیگر این همه مراسم و جلسه و تقدیر و تشکر لازم ندارد

  • جانم فدای رهبر در تاریخ دی 17, 1395 گفت:

    سلام رحمت خداوند برپدرومادر حاجی ماموستا ملا قادرقادری که آنچه درد دل مردم بود فرمود اند بعضی ازمسولین استان کرمانشاه نسبت به مردم انقلابی وصبورپاوه کم توجه هستند چرا؟؟؟!!!

  • پاوه ای در تاریخ دی 17, 1395 گفت:

    بسیار بسیار از ماموستا قادری عزیز بخاطر این صراحت لهجه سپاس گذاریم
    فقط یه سوال چرا تو جلسه ای که برای پاوه است حتی یه پاوه ای نیست آیا دیگران بیشتر از پاوه ای ها دلسوزن یا کلا پاوه ای ها به حاشیه رفته اند
    شورای شهر کجاست مثل اینکه کسی نمایندگان مردم رو که به روش دمکراتیک انتخاب شده اند قبول ندارد
    عجایب این جلسات بی ثمر

  • فرهنگی در تاریخ دی 17, 1395 گفت:

    آقای روحانی نیازی به تبلیغات ندارد او کارهای وتدبیر او برند ه انتخابات آتی است

  • غم ور در تاریخ دی 17, 1395 گفت:

    ضمن تشکر از زحمات شما کاک فرهاد فقط میتوان گفت (با گولیه بیتو له کانی آقای نادری )