ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:24

نیروی انتظامی طلایه دار تربیت حافظان قرآن کریم در کشور است

نیروی انتظامی طلایه دار تربیت حافظان قرآن کریم در کشور است

به گزارش سلام پاوه : فرمانده هنگی مرزی شهرستان پاوه گفت: نیروی انتظامی پیشگام و طلایه دار در راستای تربیت حافظان قرآن کریم در کشور است. به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حجت اله کریمی روز سه شنبه حاشیه آزمون قرآن کریم که در محل ستاد مرزبانی پاوه برگزار شد، گفت: در راستای تحقق منویات مقام […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده هنگی مرزی شهرستان پاوه گفت: نیروی انتظامی پیشگام و طلایه دار در راستای تربیت حافظان قرآن کریم در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حجت اله کریمی روز سه شنبه حاشیه آزمون قرآن کریم که در محل ستاد مرزبانی پاوه برگزار شد، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، نیروی انتظامی طلایه دار و پیشگام اجرای این طرح است.

وی اظهار کرد: پرسنل مرزبانی با حرکت در مسیر قرآنی و توسل به این کتاب آسمانی در راستای حفاظت و صیانت از مرزهای کشور و ایجاد امنیت و آرامش با تمام توان و به صورت شبانه روزی تلاش می کند.

در ادامه رییس عقیدتی، سیاسی هنگ مرزی پاوه گفت: این آزمون در سه سطح، پرسنل کادر، خانواده های این عزیزان و سربازان وظیفه و در بخشهای حفظ یک، سه، پنج، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام یوسف فتحی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با الهام از آیات قرآنی پیروز شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توسل به قرآن روز به روز به اوج قله های عزت و افتخار می رسد، افزود: در پایان این آزمون از برترینها با اهدای لوح و هدایایی قدردانی می شود.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و ۸۴ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد

4 پاسخ برای “نیروی انتظامی طلایه دار تربیت حافظان قرآن کریم در کشور است

  • راننده وانت در تاریخ دی 15, 1395 گفت:

    گردنه شمشیر به یخچال امرسان گیر دادن مامورگفته یه خارجیه گفتم ولا ایرانیه یه مهر استاندارد ایران ییچه فارسی نوساس امرسان مامور جواب داده م کاری نیرم ارا و بانی وه انگلیسی نوساس یه قاچاخه خوب چی بگیم لابد قاچاخه

  • آسمان در تاریخ دی 15, 1395 گفت:

    فرمانده محترم هنگ مرزی جناب سرهنگ کریمی وحاج آقا فتحی وپرسنل گرامی هنگ …ً. امنیت وآسایش که داریم نتجیه زحمات آن عزیزان است وپس درپناه خدا وقرآن باشید وسلامت پیروزی آمین

  • بهروز شفيعي در تاریخ دی 14, 1395 گفت:

    خداوند متعال پشت و پناه شما و همه زحمت کشان جناب سرهنگ!
    از نزدیک شاهد تعامل شما بزرگواران با مردم منطقه بخاطر رضای باریتعالی هستم . امید است
    در زیر چتر الهی و پرچم مقدس ایران اسلامی بیش از پیش کمک حال مردمان این شهرستان باشید.

  • پاوه در تاریخ دی 14, 1395 گفت:

    شهرستان پاوه حدود ۱۰سال است ۶۰هزار نفر جمعیت دارد…..