پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 13:26

اکران فیلم سینمایی”لاک قرمز″در سینما فرهنگ پاوه/عکس

اکران فیلم سینمایی”لاک قرمز″در سینما فرهنگ پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی((لاک قرمز))از فردا شب در سالن سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی گفت:فیلم سینمایی لاک قرمز اولین ساخته سیدجمال سیدحاتمی است که مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده،ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه تهیه شده است که خلاصه آن دختری است […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی((لاک قرمز))از فردا شب در سالن سینما فرهنگ پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی گفت:فیلم سینمایی لاک قرمز اولین ساخته سیدجمال سیدحاتمی است که مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده،ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه تهیه شده است که خلاصه آن دختری است که تازه به انگشتانش لاک زده است و روزگار صورتش را نقاشی کرده است را به تصویر می کشد.

وی گفت:کارگرداناین فیلم سید جمال سید حاتمی و با تهیه کنندگی،کامران مجیدی و نویسندگی،امیر عبدی و با هنرنمایی بازیگرانی همچون، پانته‌‌‌آپناهی‌ها،بهنام تشکر،پردیس احمدیه و مسعود کرامتی تهیه و تدوین شده است.

فیلم سینمایی لاک قرمز از روز دوشنبه ۱۳ الی ۲۳ دی ماه در دو سانس ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰ برای علاقه مندان در سینما فرهنگ پاوه اکران می شود.

یادداشت سیدجمال سیدحاتمی،کارگردان فیلم:لاک قرمز ساختار و روایت متفاوتی دارد و فکر می کنم چون قصه آن از زندگی روزانه مردم برداشت شده،مخاطب به راحتی و خوبی با آن ارتباط برقرار می کند.

پردیس احمدیه،بازیگر نوجوان فیلم«لاک قرمز» از بین حدود ۵۰۰ نوجوان برای حضور و ایفای نقش در این اثر انتخاب شده استپردیس احمدیه درباره نقشش در فیلم” لاک قرمز”گفته است:من ۲۳ سال دارم و نقش یک دختر ۱۶ ساله را بازی کردم و برای این کار تحقیقات زیادی کردیم و من حتی با روپوش مدرسه در چند دبیرستان رفت و آمد کردم و کسی متوجه اختلاف سنی من با همکلاسی‌ها نشد و حس خوبی از ایفای این نقش دارم.لاک قرمز نقطه عطفی در زندگی هنری من است.

بهنام تشکر درباره بازی در فیلم گفته است:مدتها منتظر بازی در چنین نقشی بودم و به نظرم این کار یکی از متفاوت ترین نقش هایی است که آن را تجربه کرده ام.فیلم لاک قرمز در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در این جشنواره شد.(سلام سینما)

3 پاسخ برای “اکران فیلم سینمایی”لاک قرمز″در سینما فرهنگ پاوه/عکس

  • ااا در تاریخ دی 13, 1395 گفت:

    مشکلی نیست خفت اینم میخوریم اقا امجد?

  • احمد در تاریخ دی 13, 1395 گفت:

    اتفاقا چند روز پیش فیلم رو من تهران دیدم (پردیس کوروش) فیلم خیلی خوبیه و تاثیر گذار و بازی خانم پانته آ پناهی ها هم فوق العاده بود

  • امجد در تاریخ دی 12, 1395 گفت:

    چهار هزار میدی چهار ملیون خفت میخورین. نرین ببینین