ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:59

کلاس آموزش زبان هورامی در روستای رزآب،برگزار شد

کلاس آموزش زبان هورامی در روستای رزآب،برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:کلاس آموزش زبان هورامی در روستای رزآب از توابع شهرستان سروآباد دیروز ۹ دی ماه ۹۵ با حضور علاقه مندان به زبان هورامی،برگزارگردید. بە گزارش خبرنگار سلام پاوه:انجمن فرهنگی ادبی بیسارانی هورامان در راستای اقدامات فرهنگی،این بار با حمایت گرم مردم فرهنگ دوست روستای رزآب کلاس آموزش زبان هورامی برگزار کرده است که این […]

به گزارش سلام پاوه:کلاس آموزش زبان هورامی در روستای رزآب از توابع شهرستان سروآباد دیروز ۹ دی ماه ۹۵ با حضور علاقه مندان به زبان هورامی،برگزارگردید.

بە گزارش خبرنگار سلام پاوه:انجمن فرهنگی ادبی بیسارانی هورامان در راستای اقدامات فرهنگی،این بار با حمایت گرم مردم فرهنگ دوست روستای رزآب کلاس آموزش زبان هورامی برگزار کرده است که این کلاس در روزهای آتی هم ادامه دارد و علاقه مندان میتوانند برای یاد گیری آموزش زبان هورامی در این کلاس حضور داشته باشند.

دراین کلاس ۴۴ نفر شرکت کرده اند کە ۲۴ دختر و ۲۰ پسر به شیوه ای عالی و اصولی در روزهای دوشنبه و پنج شنبه درساعت ۲ تا ۵ بعدازظهر به یادگیری نوشتن و خواندن زبان مادری هورامی،می پردازند.این کلاس چهارمین کلاس بعد از روستای ژیوار-شهرهورامان تخت-روستای بزرگ بیساران)درسال۱۳۹۵ می باشد که ازطرف انجمن فرهنگی ادبی بیسارانی برگزار می شود.

شایان ذکر است این کلاس توسط احسان اتابک از اعضای فعال انجمن فرهنگی ادبی بیسارانی آموزش داده می شود و در حال برگزاری است.

گفتنی است روستای رزاب در ۱۲ کیلومتری جنوب شهر سروآباد در دهستان رزاب بخش مرکزی شهرستان سرواباد واقع شده است که یکی از روستاهای تاریخی و با قدمت هورامانات می باشد.

ارسال خبر:همایون محمدنژاد

یک پاسخ برای “کلاس آموزش زبان هورامی در روستای رزآب،برگزار شد

  • هورامان در تاریخ دی 15, 1395 گفت:

    اقدامی بسیار پسندیده و در خور تقدیر می باشد. کاش مسئولین آموزش و پرورش اقدام به تشکیل چنین کلاس های جانبی برای دانش آموزان نمایند.