ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 07:27

امام جمعه پاوه:نهم دیماه روز بصیرت و اقتدار ملت ایران است

امام جمعه پاوه:نهم دیماه روز بصیرت و اقتدار ملت ایران است

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه گفت:حماسه نهم دیماه سال ۸۸ روز بصیرت، وحدت و توفیق پیروان محبت و سنت است و ما نباید آن را فراموش کنیم. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در جمع مردم پاوه در مسجد شهداء که به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه گفت:حماسه نهم دیماه سال ۸۸ روز بصیرت، وحدت و توفیق پیروان محبت و سنت است و ما نباید آن را فراموش کنیم.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در جمع مردم پاوه در مسجد شهداء که به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دیماه بر پا شده بود،با استناد به آیات قرآن کریم یادآوری روزهای حساس و سرنوشت ساز را ضروری دانست و گفت:از برادران سپاه برای برگزاری این مراسم و یادآوری حماسه نهم دیماه برای بسیجیان که بدانند در این روز چه گذشت قدردانی می کنم.

امام جمعه پاوه افزود:ما در پاییز و اول زمستان سال ۸۸ به ویژه بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شاهد قضایای غیرمنتظره های بودیم که گفتارها،شعارها و اقدام های آن روزها برای مردم انقلابی ایران اسلامی مورد پسند نبود.

وی توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی، تحقیر بزرگان دین، تحقیر مسوولان نظام، اهانت به سیدالشهدا حضرت امام حسین (ع) و زیر سوال بردن نیروهای خدوم و خدمتگزار انقلاب اسلامی را از آثار منفی فتنه ۸۸ عنوان کرد.

ماموستا قادری افزود:در آن طرف مرزها دشمنان نظام و بیگانگان مرتب اخلاگران را به بی نظمی بیشتر،توهین و ادامه اخلاگری تشویق و تحریک می کردند و خوشحالی در سیمای دشمنان کاملا مشهود وعیان بود.

ماموستا قادری با اشاره به اینکه مردم پاوه زودتر از دیگر نقاط کشور در فتنه ۸۸ احساس خطر کردند و به همین دلیل بود که در هشتم دیماه ۸۸ با حضور گسترده و بی نظیر به میدان آمدند و حمایت همه جانبه خود را از رهبری، آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی و نیروهای ارزشی و بسیجیان مخلص اعلام کردند.

ماموستا قادری تصریح کرد: بنده این رشد و آگاهی و بصیرت مردم پاوه را ارج می نهم و امروز هم ما برای ارج نهادن به حرکت مردم ایران در روز نهم دیماه سال ۸۸ جمع شده ایم که ثمره و نتیجه آن وحدت ملی، تفاهم و امنیت است.

فرماندار پاوه نیز با قدردانی از حضور گسترده مردم فهیم و بابصیرت این شهر در این مراسم گفت: نهم دیماه نمایش وحدت ملی ایرانیان به جهانیان است.

پرویز ایده پور افزود:صبر و گفتگو مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت هر جامعه ای هستند و امیدواریم با این دو موضوع کلیدی شاهد توسعه همه جانبه کشورمان در عرصه های داخلی،جهانی و بین المللی باشیم.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد