ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:27

بازدید دانش آموزان دبستان شهید باهنر از کتابخانه عمومی وحدت پاوه/تصاویر

بازدید دانش آموزان دبستان شهید باهنر از کتابخانه عمومی وحدت پاوه/تصاویر

به گزارش سلام پاوه: دانش آموزان پایه چهارم دبستان شهید باهنر شهر پاوه  صبح امروز در محل کتابخانه عمومی وحدت پاوه حضور یافتند و به مدت ۲ ساعت،ضمن بازدید از کتابخانه به مطالعه و خلاصه نویسی کتاب دپرداختند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مسئول کتابخانه عمومی وحدت پاوه اعلام کرد:در این بازدید علمی دانش آموزان جهت آشنایی با بخش […]

به گزارش سلام پاوه: دانش آموزان پایه چهارم دبستان شهید باهنر شهر پاوه  صبح امروز در محل کتابخانه عمومی وحدت پاوه حضور یافتند و به مدت ۲ ساعت،ضمن بازدید از کتابخانه به مطالعه و خلاصه نویسی کتاب دپرداختند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مسئول کتابخانه عمومی وحدت پاوه اعلام کرد:در این بازدید علمی دانش آموزان جهت آشنایی با بخش های مختلف کتابخانه و نحوه عضویت،انواع خدمات و منابع کتابخانه،و نرم افزار جستجوی سامان،توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

یوسف امینی نیا گفت:خواندن کتاب باید در برنامه روزانه افراد از بدو تولد تا بزرگسالی گنجانده شود تادانش آموزان از همین سنین عادات به مطالعه را فرا گیرند و درکنار تحصیل کتاب های غیر درسی را نیز مطالعه کنند.

در ادامه دانش آموزان کتابهایی را مخصوص رده سنی خود انتخاب کرده و به مطالعه و خلاصه نویسی آنها پرداختند.این اقدام (مطالعه و خلاصه نویسی) برای اولین بار در کتابخانه های عمومی توسط مدارس شهر پاوه با نظم خاصی انجام گرفت.

گفتنی است مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه ضمن تقدیر و تشکر از آقای برزگر مدیریت محترم آموزش و پرورش به خاطر همکاری با کتابخانه های عمومی امیدوار است اینگونه طرح ها توسط مدیران و آموزگاران محترم جهت نهادینه کردن عادت مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، تداوم داشته باشد.همچنین از طرف فعال فرهنگی شهرستان جناب آقای کیهان عزیزی کتاب بزله که لی نوشته رئوف محمد پور به تعداد ۲۵ نسخه به دانش آموزان اهداء گردید.

4 پاسخ برای “بازدید دانش آموزان دبستان شهید باهنر از کتابخانه عمومی وحدت پاوه/تصاویر

  • قادری در تاریخ دی 6, 1395 گفت:

    سلامی بر مردم شریف پاوه
    تشکر و سپاس از جناب آقای شریفی معلم دلسوز و شایسته منطقه اورامانات ،به راستی که معلم دلسوزی برای دانش آموزان می باشد . در طول این سه ماه فعالیت های فراوانی برای پیشرفت دانش آموزانش شاهد بودم و فرزند من علاقه ی شدیدی به درس و مدرسه پیدا کرده است و همچنین در کنار درس ،اخلاق آن ها را پرورش داده است.از گوشه وکنار شنیده می شود ایشان در خدمت کودکان بی بضاعت می باشد و در ساعات غیر شیفت مدرسه ای خود به کودکان تدریس رایگان می دهد.
    آرزوی توفیق برای معلم دلسوز پاوه

  • پاوه ای در تاریخ دی 6, 1395 گفت:

    جای چنین اخباری در سایت سلام پاوه نیست

    • پاوه ای دیگر در تاریخ دی 7, 1395 گفت:

      برای وجود چنین آدمی با این طرز تفکر متأثر شدم .

  • کتابخانه وحدت در تاریخ دی 6, 1395 گفت:

    مدیر مدرسه جناب آقای محمد غریب کاری و آموزگار پایه چهارم این مدرسه آقای هیمن شریفی هستند که در گزارش اسم آنها درج نشده است . پرسنل کتابخانه عمومی کمال تقدیر و تشکر خود را به خاطر اهتمام این عزیزان در امور فرهنگی اعلام می دارد