چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 12:03

مسعود بارزانی نخستین بار برای کناره‌گیری از قدرت اعلام آمادگی کرد

مسعود بارزانی نخستین بار برای کناره‌گیری از قدرت اعلام آمادگی کرد

به گزارش سلام پاوه:مسعود بارزانی برای اولین بار اعلام کرد،برای کناره گیری از قدرت و تعیین رئیس موقت کردستان تا زمان برگزاری انتخابات،آمادگی دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:این اظهارات بارزانی اگر چه برای دیگران غافلگیر کننده بود اما پس از آن بیان شد که دامنه بحران در کردستان که از دو سال […]

به گزارش سلام پاوه:مسعود بارزانی برای اولین بار اعلام کرد،برای کناره گیری از قدرت و تعیین رئیس موقت کردستان تا زمان برگزاری انتخابات،آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:این اظهارات بارزانی اگر چه برای دیگران غافلگیر کننده بود اما پس از آن بیان شد که دامنه بحران در کردستان که از دو سال پیش روند رو به رشدی پیدا کرده است به اوج رسید،تا جایی که ساکنان سلیمانیه با حضور در تظاهراتی باشکوه،به شرایط موجود و سیاست های بارزانی اعتراض کردند.

همچنین از سوی دیگر حزب اتحاد اسلامی کردستان و جماعت اسلامی کردستان،کناره گیری مسعود بارزانی از قدرت را راه حل مشکلات کردستان دانستند.

این دو جماعت با صدور بیانیه ای اعلام کردند،کناره گیری بارزانی از قدرت،گام مثبت و رویکرد درست برای یافتن راه حل بحران هایی است که کردستان با آنها مواجه است به شرطی که برای پیگیری عملی حل مشکلات اقدام شود.

 این دو حزب خواستار آغاز مذاکرات شدند تا برای نجات اهالی کردستان از وضع موجود چاره اندیشی شود.

منبع:کرد تودی

6 پاسخ برای “مسعود بارزانی نخستین بار برای کناره‌گیری از قدرت اعلام آمادگی کرد

  • ناشناس در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    همشری عزیز کاملا معلوم است که این منبع متعلق به کدام طیف فکری است و چه هدفی را دنبال میکند. اصل خبر حدودا برای یک ماه پیشه. ان منبع خبری جهتداری که شما بهش رفرنس دادین خبر را با تاخیر پخش کرده و به دنبال مقاصد خود است.شما به عنوان یک جریان خبری کورد موضوعات متعلق به کوردستان را باید از منابع خبری کورد دنبال کنید نه ازیک منبع که صرفا اسم کورد براش انتخاب کردن. یعنی چشم بسته و بدون هیچ بازبینی فقط کپی پیست می کنید؟؟

  • سامان در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    خیلى تابلو هستش که نویسنده این متن چه مقاصدى رو دنبال میکنه ؟؟؟ تظاهرات باشکوه ؟؟؟ واقعا خنده دار است همه ما میدانیم که گوران و اتحادیه میهنى کردستان از کدام آبشخور تغذیه می شوند. به قول دوستمون تا حالا جرات کردید راجب مسئولى نه در سطح کشور در سطح همان شهر خودمون مطلبى یا انتقادى بنویسید. رسالت خبرنگارى اطلاعات صحیح و آزاد اندیشى هستش نه کارهاى شما که نان به نرخ روز خوردن هستش

  • ناشناس در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    چه بی ربط وخالی از ادبیات حرفه روزنامه نگاری…لطفا دست کم یک کم ادب فرهنگ کوردی را رعایت کنید..خبر هم برای حداقل بیست روز پیشه …

    • فرهاد صالحي در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

      با سلام دوست گرامی اگر مقداری به دقت مطالع کنید متوجه می شود این خبر منبع داره و منبع آن سایت کورد تودی است ثانیا تاریخ انتشار این خبر روز چهارشنبه اول دی ماه بوده است

  • ناشناس در تاریخ دی 2, 1395 گفت:

    سلام و عرض أدب ؟؟ بزرگواری که أسن مطلب رو در مورد سه روک بارزانی نوشته واقعا نشان از بی درایتی و بی مسؤلیتی ایشان دارد؟؟ اولا در مورد بزرگ مردی به اسم بارازنی مینویسید؟؟ دوما شما جرّأت نداری در مورد شهردار یا فرمانداری شهر خودتون بنویسید الان رفتی در مورد بزرگ مردان کوردستان مینویسید؟؟سوما این مطلبی که نوشتی که از زبان سه روک بارزانی حرف میزنی أصلا مربوط به الان نیست ، پس نشان میده در انتشار خبر خیلی عقبی،،واقعا جای تاسف داره که شما بجای انتشار مشکلات مردم پاوه و به چالش کشیدن مسئولین به کفایت این شهر داری در مورد کسانی مینویسید .. جای تاسف داره که نمیتونم بیشتر از این بنویسم،، در ضمن شما حتی نمیتونی کوردی بنویسید پس لطف کنید در مورد بارزانی بزرگ حرف نزنید؟؟؟؟

  • پوریا سردیارانی در تاریخ دی 1, 1395 گفت:

    با سلام . براستی با کنارگیری جناب بارزانی اوضاع سیاسی اقلیم کردستان از این روندی که دارد بسیار بدتر خواهد شد چون کشورهای دارای قدرت نفوذ و اکثریت ملت کرد نیز همراه با آقای بارزانی هستند . اما این اعلام کنارگیری ایشان تا زمان انتخابات برای مردم کردستان عراق روشن میکند که احزاب دیگر آرامش مردم را نمی خواهند و در فقط در فکر اهداف حزبی خود هستند زیرا اگر هدف خدمت باشد در منطقه مورد حکمیت خودشان خدمت رسانی میکردند.
    این نظر بنده هستش و امیدوارم دوستان به کنکاش در این نظریه شروع به جبهه گیری نکنند.