ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:08

ماموستا قادری،وقایع اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه را محکوم کرد

ماموستا قادری،وقایع اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه را محکوم کرد

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه با صدور بیانیه ای وقایع اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه را محکوم و غیر قابل قبول دانسته و خواستار برخورد با عاملان آن شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حاج ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه ۹۵ با صدور بیانیه ایی، ضمن محکوم کردن وقایع اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه، […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه با صدور بیانیه ای وقایع اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه را محکوم و غیر قابل قبول دانسته و خواستار برخورد با عاملان آن شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حاج ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه ۹۵ با صدور بیانیه ایی، ضمن محکوم کردن وقایع اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه، این رخداد را غیر قابل قبول دانسته خواستار برخورد با عاملان آن شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی، وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی، وَاحْلُلْ عُقْدَهً مِنْ لِسَانِی، یَفْقَهُوا قَوْلِی (طه ۲۵-۲۸)

یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند به انسان عطا فرموده زبان است و شکر این نعمت الهی، استفاده بهینه از آن است.

در چند روز اخیر از طریق اخبار رسانه‌ها و فضای مجازی، بخش‌هایی از جلسه شب شعر دانشجویی در دانشگاه رازی کرمانشاه منتشر گردید،که متأسفانه حاوی اهانت به مقدسات دینی،پیامبران الهی و هنجارهای اجتماعی بود و اهل دین و متدینین را در این ایام که ایام تجلیل از حضرت ختمی مرتبت(ص) و میلاد آن بزرگوار و هفته وحدت بود، عمیقاً متأثر کرد.

بدون تردید توهین به مقدسات و ارزش‌های دینی و اسلامی از جانب هر کسی و تحت هر عنوانی،از نظر ما مردود است و بخصوص اینکه این اهانت و بی‌حرمتی در مکان مقدسی به نام دانشگاه صورت پذیرفته که تأثر آن بیشتر و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از موضع‌گیری حکیمانه و به موقع حضرت آیت‌الله علماء،نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه،به نوبه خود این حرکت ناشایست را به شدت محکوم نموده و از مسئولان محترم ذیربط می‌خواهم برای جلوگیری از تکرار چنین رخدادهای ناپسندی،اقدامات قانونی و قاطعی را در این خصوص انجام دهند.

قادری – امام جمعه پاوه

۹۵/۹/۲۸