ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:13

منوچهری: در رایزنی با مسئولین کشوری خواستار رسیدگی آنی به مشکلات حوزه اورامانات شد.

منوچهری: در رایزنی با مسئولین کشوری خواستار رسیدگی آنی به مشکلات حوزه اورامانات شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر منوچهری، دکترنعمت اله منوچهری نماینده مردم پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی دررایزنی با مسئولین کشوری  خواستار رسیدگی آنی به مشکلات حوزه اورامانات شد. دکترمنوچهری در دیدار نوروزی نمایندگان با ریاست جمهوری درگفتگو با ایشان و نیز در رایزنی بامدیرکل امورمرزهای وزارت کشورخواستاردستورات آنی […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر منوچهری، دکترنعمت اله منوچهری نماینده مردم پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی دررایزنی با مسئولین کشوری  خواستار رسیدگی آنی به مشکلات حوزه اورامانات شد.

دکترمنوچهری در دیدار نوروزی نمایندگان با ریاست جمهوری درگفتگو با ایشان و نیز در رایزنی بامدیرکل امورمرزهای وزارت دکتر منوچهریکشورخواستاردستورات آنی برای ترددمسافرازمرزشوشمی درپاوه شد .

نماینده پاوه واورامانات همچنین در رایزنی با معاونین پارلمانی آموزش وپرورش خواستار احتساب امتیاز مناطق جنگزده برای فرهنگیان فرهیخته اورامانات شد.

منوچهری درادامه دیدار و رایزنی های خود برای پیگیری مشکلات حوزه اورامانات دردیدارباوزیرومعاونان پارلمانی نفت خواستار دستورات واقدامات لازم برای پروژه گازرسانی به نوسود،نودشه وازگله شدونیزدردیداربادکترنوبخت معاون راهبردی رئیس جمهورخواستاراختصاص اعتبارلازم برای احداث بیمارستان  ۳۲تختخوابی روانسرشد.