ج 31 فروردین 1403 ساعت 22:09

مسائل و مشکلات ورزش شهرستان پاوه در دیدار با فرماندار بررسی شد

مسائل و مشکلات ورزش شهرستان پاوه در دیدار با فرماندار بررسی شد

به گزارش سلام پاوه: نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات ورزش شهرستان پاوه با فرماندار پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست که صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲۴ آذر ۹۵ برگزار شد رئیس اداره ورزش و جوانان ، کارکنان این اداره روسای هیئت های ورزشی  در دیدار با فرماندار […]

به گزارش سلام پاوه: نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات ورزش شهرستان پاوه با فرماندار پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست که صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲۴ آذر ۹۵ برگزار شد رئیس اداره ورزش و جوانان ، کارکنان این اداره روسای هیئت های ورزشی  در دیدار با فرماندار پاوه در محل سالن جلسات فرمانداری پاوه به بررسی مسائل و مشکلات مختلف ورزشی شهرستان پاوه پرداختند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در سخنانی به ارائه گزارش عملکردی از این سازمان پرداخت و گفت : در حال حاضر بیش از یک هزار و ۸۵۰ نفر ورزشکار بیمه شده در قالب بیست هیئت ورزشی در شهرستان به فعالیت می پردازند.

هیوا حسینی با اشاره به پتانسیل های بالای ورزشکاران شهرستان گفت : ورزشکاران این خطه با کمترین امکانات و اعتبارات افتخاراتی از جمله عضویت ژینو رستمی در تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان کشور، عضویت آریز رحیمی، سینا امینی و آکام سلیمی در تیم ملی نونهالان کشور، عضویت سوران قمری در تیم ملی کونگ فو کشور  و … را بدست آورده اند.

وی با بیان بعضی از مشکلات ورزش شهرستان از قبیل کمبود اعتبارات ورزشی، واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، نبود اسپانسر در سطح شهرستان جهت حمایت از ، تیمهای ورزشی و اعزام آنها به مسابقات استانی و کشوری و … ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی فرماندار و روسای زحمت کش هیئت های ورزشی و نظر مساعد مدیر کل محترم نسبت به رفع این مشکلات همکاری های لازم جهت رفع آنها را خواستار شد.

فرماندار پاوه در این نشست با بیان اینکه توجه به ورزش  سلامت جامعه را در پی دارد گفت : به هر اندازه در زمینه ورزش سرمایه گذاری و توجه شود به همان اندازه نیز جامعه از لحاظ سلامت جسمی و روحی و روانی آسیبهای اجتماعی  از  معرض خطر دور خواهد شد.

پرویز ایده پور توسعه در ورزش را منوط به توجه خانوار و جامعه دانست و گفت : تا زمانی که خانواده ها برای ورزش هزینه نکنند توسعه در ورزش ما اتفاق نمی افتد .

وی لزوم توجه به توسعه ورزش بانوان را تاکید کرد و گفت : باید مسئولان ورزش شهرستان جایگاه ورزش بانوان را در استان و کشور تشریح کنند.

در ادامه روسای هیئتهای ورزشی شهرستان به بیان مختصری از عملکرد و مشکلات هیئت مربوطه پرداختند و پیشنهاداتی در راستای اعتلای رشته های ورزشی مربوطه ارائه نمودند.

شایان ذکر است در این نشست آقایان هوشیار عبد الله زاده رئیس هیئت کونگ فو، جهانگیر بهرامی رئیس هیئت جانبازان و معلولین، علاء الدین نجمی رئیس هیئت والیبال، رامین رئوفیرئیس هیئت تنیس، شعیب بهرام زاده رئیس هیئت ورزشهای بومی- محلی، مسعود دلشاد رئیس هیئت ورزشهای رزمی، سابق حسینی رئیس هیئت فوتبال، فرید بهرامی رئیس هیئت تکواندو، سعدی توفیقی رئیس هیئت کشتی، کیوان رمضانی از قهرمانان رشته تنیس و خانم ها وجیهه مرادی رئیس هیئت کاراته و سمیره سرد یارانی نایب ریس هیئت والیبال حضور داشتند.

یک پاسخ برای “مسائل و مشکلات ورزش شهرستان پاوه در دیدار با فرماندار بررسی شد

  • شهروند در تاریخ آذر 24, 1395 گفت:

    جای هیت شطرنج پاوه که افتخارات زیادی در سالهای پیش بدست آ ورده وحالا حتی هیت نداره خالی است