پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 05:12

تصویب پرداخت حق ایثارگری مناطق جنگی با ٢۶ رای در کمسیون تلفیق

تصویب پرداخت حق ایثارگری مناطق جنگی با ٢۶ رای در کمسیون تلفیق

به گزارش سلام پاوه : با پیشنهاد شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات بهمراه تعدادی دیگر از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه حق ایثارگری شاغلین مناطق جنگی در این کمیسیون تصویب شد. شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با پیشنهاد مشترک کمیته دفاعی و اقتصادی و فرهنگی […]

به گزارش سلام پاوه : با پیشنهاد شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات بهمراه تعدادی دیگر از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه حق ایثارگری شاغلین مناطق جنگی در این کمیسیون تصویب شد.

شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با پیشنهاد مشترک کمیته دفاعی و اقتصادی و فرهنگی کمیسیون تلفیق مبنی بر پرداخت حق ایثارگری مناطق جنگی با ٢۶ رای به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس مزایای شاغلین مناطق جنگی طبق جداول سال ١٣٧۶سازمان امور استخدامی کشور ابلاغ می شود.

نادری ادامه داد و گفت:در صورت تصویبِ این طرح در صحن علنی و شورای نگهبان، شهرهای غرب استان کرمانشاه شامل پاوه ، جوانرود ، روانسر ، ثلاث باباجانی ، قصرشیرین،سرپل ذهاب ،گیلان غرب ، کرند غرب و اسلام آبادغرب به مرز منطقه جنگی محسوب شده و حقوق سی ساله مردمان این مناطق احیا خواهد شد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : در بند دیگر این پیشنهاد دولت موظف شده است سالیانه ده درصد از عقب ماندگی استان های جنگ زده را جبران کرده و تا پایان قانون برنامه ششم توسعه به سطح استان های برخوردار برساند.

10 پاسخ برای “تصویب پرداخت حق ایثارگری مناطق جنگی با ٢۶ رای در کمسیون تلفیق

  • ناشناس در تاریخ آذر 26, 1395 گفت:

    با سلام حق ایثار گری فقط شامل حال شاغلین است این کی انصاف است پس مردم عادی چی مگر شاغلین با مردم آن وقت چه فرقی داشتند مثلا یک دانش آموز در کلاس درسش با معلمش چه فرقی دارند اگه قرار حقی وجود داشته باشه باید شامل حال همه مردمی که درمناطق محروم ساکن بوده اند بشه نماینده محترم این مردم از پشت کوه که نیامدن چرا این موضوع فقط شامل حال یک عدد حقوق بگیر بشه مگر همین مردم نبودند که در این مناطق محروم ۸ سال شاهد جنگ و خونریزی بودند گناهشان چیست ؟

  • علی در تاریخ آذر 24, 1395 گفت:

    منصف جان هنوز نه به داره نه به باره هنوز چیزی نشده معلوم نیست رای بیاره

  • منصف در تاریخ آذر 24, 1395 گفت:

    اقای فرزان این کار نماینده ی سرپل ذهاب نبوده است چرا بیهوده قضاوت میکنیداقای شهاب نادری خود عضو این کمیسیون هستند و تصمیم گیری ها در این کمیسیون بر عهده ی اقای نادری است لطفا چون کاندید شما پیروز نشده است بیهوده نظر منفی برای مردم ندهید

  • ناشناس در تاریخ آذر 23, 1395 گفت:

    باگولی بیتو له کانی

  • فرزان در تاریخ آذر 23, 1395 گفت:

    کار نماینده سرپل بوده شهاب نادری میخوادبه اسم خودش تمامش کنه

  • حقیقت در تاریخ آذر 23, 1395 گفت:

    اینم میشه پوچ .مثل پروژه بزرگ بی نظیر غرب آسیا بیمارستان پاوه …..

  • ......... در تاریخ آذر 23, 1395 گفت:

    به امیدا خدا

  • حمید در تاریخ آذر 23, 1395 گفت:

    این خط واین نشان.اگه این کارخطیرانجام پذیرد دور بعدی هم نماینده ای

  • همشهری در تاریخ آذر 22, 1395 گفت:

    گمان نیکم

  • ناشناس در تاریخ آذر 22, 1395 گفت:

    شهروند.واقعاباید دست مریزاد گفت به این نماینده فعال مردم این کارها را از نماینده انتظار دارند بیا منطقه یا نیاد مشکلی نیست این قبیل کار ها را در مرکز پیگیری کنندو مطالبات مردم را از مسولین بلند پایه پیگیری کنند