ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 11:24

زعفران،محصول جدید پاییزی منطقه ویمیر به بازار عرضه شد/عکس

زعفران،محصول جدید پاییزی منطقه ویمیر به بازار عرضه شد/عکس

به گزارش سلام پاوه: زعفران،محصول جدید پاییزی منطقه گردشگری ویمیر به بازار عرضه شد. امیرحاتمی تولیده کننده زعفران در منطقه ویمیر در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:منطقه نمونه گردشگری ویمیر در طول سال دو نوع محصول تولید و به بازار عرضه می کند که یکی از این محصولات تولید گلاب مرغوب در واحد گلاب […]

به گزارش سلام پاوه: زعفران،محصول جدید پاییزی منطقه گردشگری ویمیر به بازار عرضه شد.

امیرحاتمی تولیده کننده زعفران در منطقه ویمیر در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:منطقه نمونه گردشگری ویمیر در طول سال دو نوع محصول تولید و به بازار عرضه می کند که یکی از این محصولات تولید گلاب مرغوب در واحد گلاب گیری است که در نیمه دوم بهار تولید و در بسته بندی های مناسب در بازار شهرستان به فروش میرسد که این نوع گلاب با مجوز سازمان جهاد کشاورزی از مرغوبترین گلاب های سنتی در منطقه می باشد.

حاتمی افزود:محصول جدید پاییزی که در منطقه گشت گردیده است زعفران می باشد که پس از مراحل تولید و با توجه به شرایط اقلیمی آن در بسته های مناسب و بهداشتی به بازار عرضه گردیده است که شهروندان محترم می توانند جهت تهیه آن به فروشگاه های موادخوراکی شهرستان مراجعه کنرده و اقدام به خرید آن نمایند.

گفتنی است،واحد گلاب گیری که تنها واحد گلاب گیری در شهرستان پاوه می باشد،در سال۸۶ به همت آقایان امیر حاتمی وسید نورالدین حسینی با همکاری مدیریت چهاد کشاورزی شهرستان پاوه احداث شده است.

منطقه ویمیر واقع در شهر پاوه در دامنه کوه شاهو بالاتر از سراب هولی قرار گرفته است که یکی از ۵۰ منطقه گردشگری استان کرمانشاه است که دارای پتانسیل های قابل توجه جهت سرمایه گذاری و زمبنهای مستعد و مرغوب برای کشاورزی و باغداری می باشد که دارای آب و هوای معتدل بوده که جهت سرمایه گذاری در امور گردشگری مورد توجه می باشد.

4 پاسخ برای “زعفران،محصول جدید پاییزی منطقه ویمیر به بازار عرضه شد/عکس

  • شهروند در تاریخ آذر 23, 1395 گفت:

    جناب آقای حاتمی دستت درد نکند خدا کند جوانهای هم تشویق بشن این کارها را ادامه دهند ازبیکاری بهتره

  • مختار رشیدی در تاریخ آذر 20, 1395 گفت:

    امیر جان سلام

    آفرین بر همت والایتان

    درجایی که خیلی از افراد منطقه ، زانوی غم به آغوش گرفته و به دلیل محرومیت و نبود امکانات حرکتی نمی کنند ، این همه نبوغ و تلاش و پشتکار از معلمی بازنشسته ، جای تقدیر و تشکر فراوان دارد . ازنظر خیلی از دوستانی که شما را می شناسند ، فعالیتهای گذشته و حال شما، الگو و ستودنی است . جا دارد رسانه های منطقه فعالیت های گذشته و حال شما را به منظور فرهنگ سازی و الگوسازی ، بیشتر از این رسانه ای کنند . امیدوارم با حرکت های آتی خود دوستان خود را بیش از پیش شادمان نمایید .

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ آذر 19, 1395 گفت:

    سلام و درود بر امیر خان
    آفرین به فکر و همت بلندت.
    امیر خان مخلصیم.

  • زافرانو پاوەی????? در تاریخ آذر 19, 1395 گفت:

    زافرانو ئەلاحێیەو پاوەی‌???
    زافرانو ئەلاحێیەو پاوەی بەرئامەو(محصول)سایتو گەشتوویاراو ویمیری(منطقە گردشگری ویمیر)جە کۆساڵانو شاهۆی ڕوانەو بازارو ئەسەی بی
    زافرانو پامنارو کۆساڵانو شاهۆی یۆ جە عالتەرین ووەش تامتەرین زافرانو ئێرانیەن.

    زافرانو پاوەی چەپوانەو زافرانو سەرزەمینە کەویریەکان(پسەو شاروقاینی جە پانیشتو خوراسانی) تامو مەزه ی جیاوازێش هەن

    گۆشی هامڕاو بازاریو ئی بەرئامەیە(محصول) ‌‌‌۰۹۱۸۳۳۰۷۸۹۲ حاتەمی