پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:50

بازدید اعضای جمعیت هلال احمر و بهزیستی پاوه از مدرسه استثنایی طلوع

بازدید اعضای جمعیت هلال احمر و بهزیستی پاوه از مدرسه استثنایی طلوع

به گزارش سلام پاوه: بمناسبت روز جهانی معلولین و بمنظور دلجویی و سرکشی از معلولین سطح شهر پاوه تنی چند از اعضای جمعیت هلال احمر پاوه با همکاری و همراهی بهزیستی شهرستان پاوه از مدرسه استثنایی طلوع و دانش آموزان این مدرسه بازدید کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سید مسعود حسینی اعلام کرد:هدف از این دیدار را […]

به گزارش سلام پاوه: بمناسبت روز جهانی معلولین و بمنظور دلجویی و سرکشی از معلولین سطح شهر پاوه تنی چند از اعضای جمعیت هلال احمر پاوه با همکاری و همراهی بهزیستی شهرستان پاوه از مدرسه استثنایی طلوع و دانش آموزان این مدرسه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سید مسعود حسینی اعلام کرد:هدف از این دیدار را گرامیداشت روز جهانی معلولین،اجرای برنامه های فرهنگی و تقدیر از مدیر و دبیران دلسوز مدرسه طلوع و اولیای صبورشان عنوان کرد.

علاء الدین محمدی رئیس اداره بهزیستی پاوه ضمن تقدیر از حضور کارکنان هلال احمر و اعضای کانون غنچه های هلال احمر که از مهد کودک شنیان حضور داشتند،به ارائه آماری از وضعیت معلولین پرداخت و گفت: آمار معلولین اداره بهزیستی شهرستان پاوه به تفکیک نوع معلولیت ،تعداد کل معلولین ۸۸۳ نفر که ۵۹۵ نفر در پاوه و بخش مرکزی شناسایی شده اند.

وی  تعداد معلولان را بخش های باینگان و نوسود ۲۸۸ نفر اعلام کرد و گفت : در مجموع تعداد معلولین ذهنی ۳۲۵ نفر، معلولین کم شنوا و ناشنوا ۱۱۵نفر ،معلولین جسمی،حرکتی ۳۳۶ نفر، معلولین کم بینا و نابینا ۶۵ نفر، بیماران اعصاب و روان ۴۲ نفر، تعداد دانش آموزان معلول ۶۰ نفر، تعداد دانشجویان معلول مراکز غیر ۱۰نفر،تعداد بیماران ضایعه نخاعی ۲۱ نفر (جسمی و حرکتی)،

محمدی سپس با بیان اینکه سه مجتمع دولتی و غیر دولتی در بخشهای باینگان و نوسود به ارایه خدمات به معلولان می پردازند افزود : مجتمع دولتی بهزیستی باینگان به تعداد ۱۴۳ نفر از معلولین شناسایی شده، مجتمع خدمات غیر دولتی نودشه به ۸۵ نفر از معلولان و مجتمع خدمات غیر دولتی نوسود ۶۰ نفر از معلولین شناسایی شده را تحت پوشش و به آنها خدمات ارائه می دهند.

وی در پایان گفت : به ۳۹۰ نفر از معلولین ماهیانه حق نگهداری(مستمری) پرداخت و بیماران ضایعه نخاعی علاوه بر مستمری ماهیانه مبلغی به عنوان حق پرستاری دریافت می نمایند.

 در ادامه این دیدار ، اعضای کانون غنچه های هلال احمر و  دانش آموزان مدرسه طلوع به اجرای چند برنامه پرداختند.

3 پاسخ برای “بازدید اعضای جمعیت هلال احمر و بهزیستی پاوه از مدرسه استثنایی طلوع

  • فرهنگی در تاریخ آذر 19, 1395 گفت:

    کار شایسته ای بود دستتان درد نکند

  • ناشناس در تاریخ آذر 18, 1395 گفت:

    خدابه همه مسولین شهرستان اجر اخروی عطا کنه مخصوصا حاج ماموستا و آقای فرماندار که توجه ویژه به این عزیزمان معلول دارند

  • فعال فرهنگی در تاریخ آذر 18, 1395 گفت:

    هلال احمری ها چقد فعالن جای تقدیر داره