چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 03:08

اهدای بیش از 50 جلد کتاب به کتابخانه بعثت پاوه توسط یک شهروند

اهدای بیش از 50 جلد کتاب به کتابخانه بعثت پاوه توسط یک شهروند

به گزارش سلام پاوه : مدیر کتابخانه بعثت پاوه از اهدای بیش از 50جلد کتاب  پر مخاطب به ارزش بیش از ده میلیون ریال توسط یک شهروند پاوه ای  به کتابخانه عمومی بعثت پاوه خبر داد. آشنا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : آراس حسامی جوان رعنای شهرستان پاوه بیش از […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر کتابخانه بعثت پاوه از اهدای بیش از 50جلد کتاب  پر مخاطب به ارزش بیش از ده میلیون ریال توسط یک شهروند پاوه ای  به کتابخانه عمومی بعثت پاوه خبر داد.آراس حسامی

آشنا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : آراس حسامی جوان رعنای شهرستان پاوه بیش از 30 عنوان کتاب در قالب بیش از 52 نسخه کتاب ارزشمند و پرمخاطب به ارزش تقریبی بیش از ده میلیون ریال به کتابخانه عمومی بعثت پاوه اهدا نمود.

وی افزود : در این برهه از زمان که فضای مجازی و دنیای ارتباطات بر تمامی زاویه های زندگیمان سایه افکنده است بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است که جوانی از دیار اهورایی اورامان با اهدای بیش از 50نسخه کتاب نفیس و ارزشمند به کتابخانه عمومی بعثت پاوه در فکر توسعه فرهنگ و اندیشه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می باشد.

حسن زاده رمان کلیدر ده جلد، فخرالزمان، سمرقند، جان شیفته دو جلد، پرنده خارزار، تاریخ اجتماعی ایران در دوران معاصردو جلد، دلشکسته، دیوانی مه وله وی، آخرین انار دنیا، سینوههدو جلد،دیوانی قانع، بازارخودفروشان، دیوان پروین اعتصامی، زیبای جاودانه فریدون مشیری، گشتی ریح بو کوردستان، ژان پل سارتر، انسان از منظری دیگر، خاطرات یک مترجم محمدقاضی، دزیره، ما چگونه ما شدیم، آوای وحش، فرهنگ آلمانی به فارسی، خاطره های پراکنده گلی ترقی،مدیریت قرن 21،سرزمین جاویدچهارجلد و چندین عنوان دیگر از جمله این منابع اهدایی می باشند.

گفتنی است به منظور ترویج فرهنگ اهدای کتاب و همچنین گسترش کتاب خانه های عمومی، از 19 تا 25 دی ، به عنوان هفته اهدای کتاب نام گذاری شده است.

8 پاسخ برای “اهدای بیش از 50 جلد کتاب به کتابخانه بعثت پاوه توسط یک شهروند

  • ناشناس در تاریخ آذر 16, 1395 گفت:

    مجتمع بزرگ چاپ و تبلیغات صبا از آقای حسامی کمال تشکر را دارد
    وبرای ایشان و دیگر جوانان عزیز شهرو دیارمان آرزوی موفقیت روز افزون دارد
    مجتمع بزرگ چاپ و تبلیغات صبا
    پاوه بالاتر از سه راهی پارک شهید کاظمی
    46121138

  • شهروند در تاریخ آذر 16, 1395 گفت:

    ده سو وه ش بو کاک اراسی عازیز
    خوا جزاو خیریت بو انشالله

  • ناشناس در تاریخ آذر 16, 1395 گفت:

    با تشکر فراوان از آقای حسامی بابت کارفرهنگی که انجام دادند . جناب آقای صالحی به اطلاع می رساند مسوول کتابخانه عمومی بعثت پاوه سرکار خانم رجبی می باشند .

  • کنعانیان در تاریخ آذر 15, 1395 گفت:

    تشکر و قدردانی خدمت کاک اراس حسامی بابت کار فرهنگی که انجام داده ای

  • ناشناس در تاریخ آذر 15, 1395 گفت:

    با تشکر از آقای حسامی که سنت اهدا کتاب را احیا کردند

  • سیوان حاتمی در تاریخ آذر 15, 1395 گفت:

    سپاس و قدردانی از کاک آراس گرامی
    امیدوارم فرهنگ بذل و بخشش در امورات فرهنگی ما هچمون دیگر بخش های زندگی اجتماعی ما چشمگیر باشد.

  • ساسان نقی زاده در تاریخ آذر 15, 1395 گفت:

    تشکر ویژه به کاک آراس حسامی برای یکی از بهترین کارهای فرهنگی فراموش شده در پاوه.به امید کارهای فرهنگی مشابه در شهرمان

  • Afsaneh در تاریخ آذر 15, 1395 گفت:

    درود بر اقای حسامی….خرسند وخوشحالیم که دیارمان جوانانی این چنین کتاب خوان و کتاب دوست پرورش داده…باشد که باعث توسعه فکرو اندیشه ی ما شود.باتشکر از اقای حسامی.