پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 11:41

محور پاوه به نودشه بازگشایی شد

محور پاوه به نودشه بازگشایی شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از بازگشایی جاده پاوه به نودشه که بر اثر خطر وقع ریزش کوه مسدود شده بود خبر داد. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با انفجار و سقوط سنگ های معلق در محور پاوه به نودشه در حد […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از بازگشایی جاده پاوه به نودشه که بر اثر خطر وقع ریزش کوه مسدود شده بود خبر داد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با انفجار و سقوط سنگ های معلق در محور پاوه به نودشه در حد فاصل تونلهای این مسیر و تثبیت ترانشه نسبت به  رفع انسداد و آزاد سازی تردد در محور مذکور اقدام شد .

وی افزود : با توجه به پیگیری فرماندار و دستور ایشان به همکاری سد داریان با اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه در خصوص انفجار با حضور عوامل راهداری این اداره عملیات بازگشایی محور  پاوه به نودشه را آغاز و این مسیر را بازگشایی شد.

گفتنی است محور پاوه به نودشه در بارندگی های اخیر پاوه بدلیل احتمال ریزش کوه دو روز مسدود شد و تردد در این مسیر از جاده ساحلی سد داریان صورت می گرفت.

 

جاده نودشه

 

 

جاده نودشه

 

 

 

جاده نودشه

 

3 پاسخ برای “محور پاوه به نودشه بازگشایی شد

  • حاتمی در تاریخ آذر 15, 1395 گفت:

    ممنون از زحمات جناب مهندس شهریاری پرسنل زحمت کش اداره راه ترابری

  • شهروند در تاریخ آذر 15, 1395 گفت:

    دستتون درد نکنه خسته نباشین و ممنون از فرماندار دلسوز فقط ایکاش تمام مسیر و همچنین مسیر پاوه به نوسود و به مرخیل هم پاکسازی بشه و سنگهای سست رها سازی بشن چون واقعا خطرناکه

  • ناشناس در تاریخ آذر 15, 1395 گفت:

    آفرین بر تو شهریاری