چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 07:40

اکران فیلم سینمایی”متولد 65″در سینما فرهنگ پاوه

اکران فیلم سینمایی”متولد 65″در سینما فرهنگ پاوه

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی”متولد 65″ در سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی گفت:فیلم سینمایی متولد 65 اولین ساخته سینمایی مجید توکلی است مجید توکلی قبل از این فیلم تلویزیونی «زیگ زاگ»، فیلم‌های مستند«سلطان»،«سرو ساعی» و ««میم مثل سمیرا» و فیلم‌های کوتاه «دوئل»،«پیتوک»،«تراکنش با […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی”متولد 65″ در سینما فرهنگ پاوه خبر داد.photo_2016-12-05_00-56-03

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی گفت:فیلم سینمایی متولد 65 اولین ساخته سینمایی مجید توکلی است مجید توکلی قبل از این فیلم تلویزیونی «زیگ زاگ»، فیلم‌های مستند«سلطان»،«سرو ساعی» و ««میم مثل سمیرا» و فیلم‌های کوتاه «دوئل»،«پیتوک»،«تراکنش با موفقیت انجام شد» را در کارنامه کارگردانی خود به ثبت رسانده است.

وی افزود:کارگردان فیلم سینمایی متولد 65 مجید توکلی و با تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور و با بازیگرانی همچون،هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی،مریم سعادت، احسان امانی،علیرضا استادی،کامران ملکی،مهتاب ثروتی،لادن نازی،مجید رضایی و با حضور افتخاری آنا نعمتی در ان نقش آفرینی می کنند.

تاریخ اکران این فیلم از روز دوشنبه15آذرماه لغایت چهارشنبه24آذرماه در یک سانس ساعت 20:30 در سینما فرهنگ پاوه اکران خواهد شد(جمعه 22 آذر ماه سینما تعطیل است)

خلاصه داستان:وقتی شوخی شوخی یک بازی راه می اندازی، باید تا تهش بری.داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند…

مجید توکلی کارگردان فیلم درباره ایده فیلمنامه متولد 65 گفته است:”پرداختن به مسئله نسل دهه شصت همیشه برای من جذاب بود و در فیلم های کوتاهم هم به این مسئله پرداخته ام. به نظرم این نسل نسل عجیبی هستند و اتفقات عجیبی برایشان افتاده.” است.

وی همچنین درباره فیلم متولد 65 گفته است:پرداختن به دهه 60 برایم مهم بود و به نظرم این نسل، نسل بلاتکلیف و عجیبی است و می خواستم فیلمی بسازم که در آن روابط عاطفی، اجتماعی و خانوادگی این دهه را نشان دهم و این ایده یک خطی را ارائه دادم که استقبال شد. باز هم می توان درباره این نسل حرف زد و به اعتقادم این نسل نه آخر و نه اول کوچه است و در همه حوزه ها از اعتقاد و روابطش در وسط کوچه ایستاده است.

محمدمهدی عسگرپور درباره حضورش به عنوان تهیه کننده در فیلم متولد 65 گفته است:تهیه کنندگی متولد 65 پیشنهاد و توصیه آقای میرکریمی بود که وقتی فیلمنامه را خواندم، آن را پذیرفتم. از فیلمنامه «متولد 65» احساس کردم که یک اثر بی‌ادعا و روان قرار است ساخته شود که جای خالی آن هم در سینما احساس می‌شود.فیلم متولد 65 در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است و در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بخش نگاه نو نامزد سیمرغ بلورین شده بود.منبع(سایت سلام سینما)