س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 17:27

برگزاری نهمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی در پاوه

برگزاری نهمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : همزمان با سراسر کشور نهمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی توسط سازمان تبلیغات اسلامی پاوه برگزارشد. اکرم حسن زاده نماینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه بابیان خبرفوق گفت: این مسابقات، به همت دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد و در حوزه امتحانی پاوه، 33 […]

به گزارش سلام پاوه : همزمان با سراسر کشور نهمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی توسط سازمان تبلیغات اسلامی پاوه برگزارشد.مسابقات تفسیر قرآن

اکرم حسن زاده نماینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه بابیان خبرفوق گفت: این مسابقات، به همت دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد و در حوزه امتحانی پاوه، 33 علاقه مند قرآنی و مربی مجرب در رشته تفسیر یک جزء با سایر متسابقین به رقابت پرداختند .

وی افزود:  هدف از برگزاری این مسابقات نشر فرهنگ قرآنی درمیان اقشار مختلف جامعه و آشنایی اجمالی مردم بویژه قشر جوان با تفسیر قرآن کریم است.

حسن زاده مهم ترین آزمون تخصصی تفسیر در کشور خواند و افزود: در طول برگزاری ادوار این مسابقات، بیش از 90 هزار نفر از سراسر کشور در این آزمون تفسیری شرکت کرده اند..

وی زمان اعلام نتایج این مسابقه را دی ماه جاری عنوان کرد و افزود: افرادی که 70 درصد نمره آزمون را کسب کنند گواهینامه معتبر از سازمان دارالقرآن الکریم دریافت خواهند کرد و از برگزیدگان هر بخش با اهدای جوایز نفیسی تقدیر خواهد شد.

2 پاسخ برای “برگزاری نهمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی در پاوه

  • ناصر کریمی در تاریخ آذر 16, 1395 گفت:

    نورالهدی اسم مسابقە سراسری است نە منبع تفسیر

  • محمد در تاریخ آذر 15, 1395 گفت:

    کاش به جای تفسیر نورالهدی از تفسیر دیگری همانند تفسیر نور (خرمدل) استفاده می کردند.