ج 31 فروردین 1403 ساعت 13:05

خدر ویسی فرماندار جوانرود ،ایده پور فرماندار پاوه !!!

خدر ویسی فرماندار جوانرود ،ایده پور فرماندار پاوه !!!

به گزارش سلام پاوه : تغییرو تحولات در فرمانداری های اورامانات درراه است خدر ویسی فرماندار جوانرود، ایده پور فرماندار پاوه . بنا به گزارشهای رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه شنیده ها حاکی از آن است پرویز ایده پور فرماندار پاوه می شود و حاج حسین خدر ویسی به عنوان فرماندار جوانرود معرفی […]

به گزارش سلام پاوه : تغییرو تحولات در فرمانداری های اورامانات درراه است خدر ویسی فرماندار جوانرود، ایده پور فرماندار پاوه .

بنا به گزارشهای رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه شنیده ها حاکی از آن است پرویز ایده پور فرماندار پاوه می شود و حاج حسین خدر ویسی به عنوان فرماندار جوانرود پرویز ایده پورمعرفی خواهد شد .

به گزارش سلام پاوه : یک منبع آگاه در تماس با این پایگاه خبری تحلیلی گفت : قطع به یقین 3 تن از فرمانداران اورامانات آقایان ایده پور، خدرویسی و یوسفی خواهند بود و یک فرماندار اهل سنت نیز به عنوان فرماندار روانسر انتخاب خواهد شد .

این منبع آگاه گفت آقای ایده پور 90 درصد فرماندار پاوه و آقای خدر ویسی فرماندار جوانرود ، و یوسفی به عنوان فرماندار ثلاث خواهند بود .

حاج حسین خدرویسی از مدیران توانمند و فرمانداران موفق بوده است و توانمندی ایشان باعث شده است که مسئولان استانی ایشان را در اورامانات حفظ کنند حتی خبرهایی مبنی بر ابقا شدن ایشان در پاوه به گوش می رسید.

شایان ذکر است هیچ منبع رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است