ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:54

ویزیت رایگان مردم نوسود فردا در مرکز بهداشت این شهر

ویزیت رایگان مردم نوسود فردا در مرکز بهداشت این شهر

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام قابل تقدیر دکتر تهمینه فربد آرا فردا در مرکز بهداشت شهر نوسود اقدام به ویزیت و معاینه رایگان شهروندان نوسودی به مدت یک روز می نماید. صبور حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : دکتر تهمینه فربد آرا متخصص داخلی […]

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام قابل تقدیر دکتر تهمینه فربد آرا فردا در مرکز بهداشت شهر نوسود اقدام به ویزیت و معاینه رایگان شهروندان نوسودی به مدت یک روز می نماید.دکتر تهمینه فربد آرا

صبور حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : دکتر تهمینه فربد آرا متخصص داخلی فردا چهارشنبه از ساعت 12:00 الی 16:00 در محل درمانگاه شهر نوسود اقدام به ویزیت رایگان شهروندان نوسودی می نماید.

وی با اینکه این اقدام بسیار قابل تقدیر است از شهروندان نوسودی و روستانشینان این بخش درخواست نمود تا با مراجعه به مرکز بهداشت این شهر در ساعت مشخص از حضور دکتر فربدآرا متخصص داخلی و ویزیت رایگان ایشان بهره مند شوند.

6 پاسخ برای “ویزیت رایگان مردم نوسود فردا در مرکز بهداشت این شهر

  • ناشناس در تاریخ آذر 11, 1395 گفت:

    دکتر اصالتا اصفهانی می باشند

  • ناشناس در تاریخ آذر 10, 1395 گفت:

    اصالتا اصفهانی هستند دکتر

  • فرهنگی در تاریخ آذر 10, 1395 گفت:

    ضمن تشکر ازخانم دکترایکاش پزشکان بومی خودمان 2ماه یکبا این کارارزشمند راونجام بدهند

  • زنجیری در تاریخ آذر 10, 1395 گفت:

    سلام و درود برشما به خاطر اقدام خدا پسندانه تون امیدوارم موفق و موید باشید

  • نورالدین بهرامی در تاریخ آذر 9, 1395 گفت:

    فضیلت ،فضیلت است اما بر پزشکان اولی تر وزیبنده تر چرا؟چونکه با انسان سروکار دارد آن هم از جنس مریض حتی تبسم پزشک بر روی بیمار گاهاً اثری به مانند دارو دارد.آفرین برپزشک حاذق وتوانمند سرکار خانم ، فربد آرا.انشا الله این کار شما فرهنگ سازی شود.

  • خالقی در تاریخ آذر 9, 1395 گفت:

    دستشون درد نکنه…ایشون اصالتا کجایی هستند؟