پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:48

جمهوری اسلامی ایران دوستدار آرامش و امنیت در جهان است

جمهوری اسلامی ایران دوستدار آرامش و امنیت در جهان است

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دوستدار آرامش و امنیت در جهان است، گفت: معرفی ایران به عنوان کشوری جنگ افروز اشتباهی راهبردی از سوی استکبار است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز پنجشنبه در یادواره شهدای شهر باینگان که با حضور قشرهای مختلف […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دوستدار آرامش و امنیت در جهان است، گفت: معرفی ایران به عنوان کشوری جنگ افروز اشتباهی راهبردی از سوی استکبار است.82321293-71198819

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز پنجشنبه در یادواره شهدای شهر باینگان که با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده های شهیدان و ایثارگران برگزار شد، افزود: طی 30 سال گذشته تاکنون ایران حتی سنگی هم به طرف کسی یا کشوری پرتاپ نکرده تا برسد به جنگ و درگیری و این موضوع گویای صلح طلبی ملت ایران است.

وی با اشاره به ادعاهای کشورهای غربی و در رأس آنها امریکا و همچنین تبلیغات رسانه های این کشورها مبنی بر دخالت ایران در کشورهای دیگر و جنگ طلبی جمهوری اسلامی ایران این ادعا و اتهام را اشتباهی راهبردی از سوی این کشورها دانست.

ایده پور گفت:بسیج بزرگترین ارتش دنیاست که سربازان آن کاملا اختیاری در این نهاد با اخلاص وعشق وعلاقه خدمت می کنند و هیچ ارتشی در جهان نیست که این گونه اختیاری خدمت کند.

فرماندار پاوه،بسیج را یک علم جدید در علوم نظامی دنیا دانست که بدون آموزشهای نظامی و سازماندهی تمامی کارشناسان نظامی و حتی سیاسی جهان را شگفت زده کرد.

وی افزود:بسیج نهادی مردمی و ملی است که متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی نبوده و مربوط به تمام ملت است که هر زمان کشور نیاز داشته و دارد در تمامی عرصه ها با جان و دل وارد شده و با ایثار و اخلاص مثال زدنی در تمامی صحنه ها سربلند است.

فرماندار پاوه،برگزاری یادواره شهدا را با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و قدردانی از خانواده های معظم شهدا اقدامی ارزنده و شایسته در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و نظام دانست و بر تداوم آن تأکید کرد.

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه، با تجلیل از ایثار و فداکاری بسیجیان در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور گفت: اگر بسیج در تمامی این عرصه ها سربلند بیرون آمده به دلیل مردمی بودنش است.82321293-71198820

سرهنگ سعید بهشتی راد افزود:شهدای عزیز با تفکر بسیجی این همه ایثار و فداکاری و حماسه خلق کردند و این تفکر است که امنیت مطلوب و ایده آل را برای کشورمان فراهم کرده است.

در پایان این مراسم از خانواده های 26 شهید شهر باینگان با اهدای لوح و تندیس شهدا قدردانی شد.بخش باینگان با بیش از 10 هزار نفر جمعیت 110 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد

82321293-71198821

82321293-71198823

82321293-71198822

یک پاسخ برای “جمهوری اسلامی ایران دوستدار آرامش و امنیت در جهان است

  • ناشناس در تاریخ آذر 5, 1395 گفت:

    مبارکه…شکر خدا تو مملکت ما اگر رونق نیست صفا هست..امنیت را شکر…مانعمت امنیت را ارج مینهیم خسته نباشید