ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:38

توضیحاتی اداره آبفای شهری پاوه درمورد شکستگی لوله آب زمین شهری

توضیحاتی اداره آبفای شهری پاوه درمورد شکستگی لوله آب زمین شهری

به گزارش سلام پاوه : روابط عمومی اداره آبفای شهری پاوه در پی درج خبری مبنی برتعمیر نشدن لوله آب شکسته جاده منتهی به استخرپاوه بعد از دو ماه! در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه  توضیحاتی جهت استحضار شهروندان گرامی و کاربران محترم به شرح ذیل ارائه داد : روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهری پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : روابط عمومی اداره آبفای شهری پاوه در پی درج خبری مبنی برتعمیر نشدن لوله آب شکسته جاده منتهی به استخرپاوه بعد از دو ماه! در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه  توضیحاتی جهت استحضار شهروندان گرامی و کاربران محترم به شرح ذیل ارائه داد :شکستگی لوله

روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهری پاوه اعلام کرد : شکستگی لوله آب در انتهای زمین شهری، مربوط به یک فقره انشعاب آب ۱/۲ یکی از مشترکین بوده که به دلیل شیب دار بودن مسیر، آب در جاده بالادست مسکن مهر جاری گردیده است، و به علت نشت بسیار کم امکان شناسایی آن حتی با دستگاه نشت یاب در طی سه شب متوالی وجود نداشت، بلاخره با انجام چند مورد حفاری (چهار مورد) نهایتا” محل نشت مشخص و رفع گردید.

ناگفته نماند بطور کلی؛ بدلیل وضعیت توپوگرافی خاص شهر پاوه و بالا بودن سطح فشار شبکه توزیع آب، به جهت تامین آب مشترکین نقاط مرتفع و بالادست، از زمستان 94 تا کنون شش دستگاه فشارشکن در سطح شهر پاوه نصب شده است.

بااین وصف؛ تعداد شکستگی و حوادث شبکه در شهر پاوه از حد معمول و متعارف بیشتر می باشد و این امر سبب افزایش حجم کار گردیده است.

این امور علی الرغم تمهیدات و ایجاد بستر لازم جهت اجرای عملیات و رسیدگی به موقع در انجام تعمیرات شبکه، لاجرم در مواردی از کار، تاخیراتی در روند رسیدگی به اتفاقات صورت می گیرد، که برای رفع این حادثه زمانی بین یک هفته تا 10 روز بطول انجامید.

 لذا این امور با تجهیز اکیب اتفاقات به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال خدمات رسانی به مشترکین محترم و رسیدگی به اتفاقات را در حد ظرفیت وتوان خود به انجام می رساند.

در پایان از توجه ونگرانی های مردم وانعکاس آن به این امور سپاسگزاریم و همچنین ازسایت سلام پاوه و سایر سایت های خبری که مشکلات مردم را به جهت شفاف ساز ی و خدمات رسانی بهتر به سمع افکار عمومی می رسانند ممنونیم.

روابط عمومی امور آبفای پاوه

شکستگی لوله