پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:15

ما در تمام لحظات و ثانیه ها نیازمند تعامل و کسب تجربه از یکدیگر هستیم

ما در تمام لحظات و ثانیه ها نیازمند تعامل و کسب تجربه از یکدیگر هستیم

به گزارش سلام پاوه : مختار برزگرفرد مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه در حاشیه همایش برگزاری تعامل دو نسل به خبرنگار سلام پاوه گفت: با توجه به بازنشسته شدن 33 نفر از معلمان و ورود 33 نفر دیگر از معلمان جدید در مهر ماه امسال در اقدامی نو برای اولین بار در شهرستان پاوه در راستای […]

به گزارش سلام پاوه : مختار برزگرفرد مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه در حاشیه همایش برگزاری تعامل دو نسل به خبرنگار سلام پاوه گفت: با توجه به بازنشسته شدن 33 نفر از معلمان و ورود 33 نفر دیگر از معلمان جدید در مهر ماه امسال در اقدامی نو برای اولین بار در شهرستان پاوه در راستای تجلیل از معلمان بازنشسته و خیر مقدم به معلمان ورودی همایش دو نسل را برگزار کردیم.مختار برزگرد فرد

وی گفت : فکر و فلسفه این کار با هدف ارج نهادن به مقام معلم و برگزاری یک همایش ارزشی در تجلیل از معلمان نسل دیروز که عمر خود را در راه فرهنگ ،آموزش و پژوهش و…سپری کرده اند و خیر مقدم به معلمان جدید الورود می باشد.

برزگرفرد با بیان اینکه بازنشستگان با موی سفید خود، تجارب سبز را دارند گفت: همایش امروز ما همایش ارتباط و تعامل بازنشستگان با نسل جوان است که مشعل علم و دانش را با وجود سختی های دوران سی ساله به دست نیروهای تازه نفس و نسل دوم می سپارند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه با بیان اینکه برای اولین بار در سطح کشور سوگندنامه معلمی توسط معلمان ورودی جدید پاوه قرائت شد گفت : شاید این سوگند نامه را در سایر اصناف داشته باشیم اما برای جایگاه معلمی که یکی از ظریف ترین و حساس ترین شغل ها است این سوگندنامه را به این صورتی که در همایش امروز تعامل دو نسل پاوه قرائت شد نداشته ایم.

وی گفت : امروز با همایش تعامل دو نسل بخصوص نسلهای گذشته با نسل جدید به صورت بدیع و تازه ای  گامی نو در تعامل و ارتباط دو نسل دیروز و امروز برداشتیم  چون ما در تمام لحظات و ثانیه ها نیاز به تعامل و کسب تجربه از یکدیگر هستیم .

برزگر فرد با اشاره به تداو م چنین برنامه های در آموزش و پرورش پاوه گفت : اینچنین برنامه هایی را نیز در آینده در نظر داریم، زیرا ما به صورت هدفمند برنامه ریزی کرده ایم .

مدیر آموزش و پرورش پاوه به تشریح برنامه های آینده پرداخت و گفت : دو مورد برنامه در آذر ماه از جمله نشست با نماینده معلمان مدارس و همچنین نشسیت با خیرین و حامیان آموزش و پرورش و مدارس خواهیم داشت و چند برنامه متنوع فرهنگی نیز در دستور کار داریم.

وی در پایان ضمن تجلیل از همکاران خود در آموزش و پروش پاوه د برگزاری این برنامه از همراهی بی چشم داشت اصحاب رسانه شهرستان پاوه نیز تقدیر و تشکر کرد.

7 پاسخ برای “ما در تمام لحظات و ثانیه ها نیازمند تعامل و کسب تجربه از یکدیگر هستیم

  • ناشناس در تاریخ آذر 8, 1395 گفت:

    فقط تبلیغات بود.فعلا واهمه نداشته باشید.مدیر خواهی ماند

  • ناشناس در تاریخ آذر 8, 1395 گفت:

    مدیر بزرگوار شما فعلا دوهفته ست که یک دبیرستان با ۶۹نفر دانش اموز بدون مدیر ومعاون اداره میشود به فکر اونجا باشید.این مراسمهای تبلیغاتی را تعطیل کنید.کارها را به ترتیب اولویت انجام بدین هنوز در اولین انتصابتون مشکل دارید!

    • ناشناس در تاریخ آذر 8, 1395 گفت:

      به نظرم مدیر آموزشگاه تا یکم آذر مدیر بوده و همه اش روز است نه دو هفته و مدیر هم تعین گردیده فقط منتظر مراحل قانونی است پس خواهشا بدون مطالعه و سند مطلب ننویسیم و اظهارنظر نکنم . واقعا مدیر آموزش و پرورش هم باسواد و هم متواضع و هم طراح و خلاق است

  • نظاره گر ازدور در تاریخ آذر 7, 1395 گفت:

    بیایید تفاوتها را بدور از هرگونه تعصب احساس کنیم. مدیریت مختص یک قشر خاص نیست همه الفبای مدیریت را بلدند اما تنها تفاوت در نحوه بروز خلاقیت وبرنامه ریزی درمدیریت است که باعث تفاوت می گردد/
    تعامل نسلها یعنی رد وبدل کردن تجربه ها ، که برای پیشبرد اهداف به آن نیاز مبرم داریم.
    جناب آقای برزگر همچنان که از معنی نام لغوی تان هویداست: مختاریعنی: (برگزیده وبهتر) امیدوارم دراستای هدف های برنامه ریزی شده برای توسعه آموزش وپرورش ودر راس آن دانش آموزان که چشم انتظاربرنامه ریزی، هدایت ، ودر نهایت ورود به عرصه میدان های علم ودانش هستند موفق وموید باشید

  • یونس محمدی در تاریخ آذر 6, 1395 گفت:

    خسته نباشید اقای برزگر

  • آرمان فتحی در تاریخ آذر 5, 1395 گفت:

    برگزاری چنین مراسمی نشان از خلاقیت وپشتکار آقای برزگر فرد دارد. به این عزیز خسته نباشید می گویم.انشاالله کامیاب وسربلند باشند.

  • شه هاب در تاریخ آذر 5, 1395 گفت:

    باید این ایده های نو را به فال نیک گرفت و سعی در نهادینه نمودن احترام به بازنشستگان محترم و استفاده از تجربیات گرانبهای این عزیزان و نیز به تبع آن دلگرمی عزیزان جدید الورود به عرصه معلمی ان شاالله از نتایج ایجابی این محفل خواهد بود.زمانی که اعضای یک خانواده با هم تعامل و همدلی داشته باشند دید دیگران نیز به این خانواده عظیم با احترام بیشتری خواهد بود