پ 30 فروردین 1403 ساعت 04:13

اجرای طرح ملی یک ساعت با محیط بانان در مدارس بخش باینگان برگزار شد

اجرای طرح ملی یک ساعت با محیط بانان در مدارس بخش باینگان برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:اجرای طرح ملی یک ساعت با محیط بانان با حضور سر محیط بانان بخش باینگان دیروز 3 ابان ماه 95 در مدارس بخش باینگان برگزار شد. محمد اخگرزاده رئیس اداره محیط زیست در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:هدف از اجرای این طرح ملی تدریس مباحث آموزشی مورد نظر موضوعات و […]

به گزارش سلام پاوه:اجرای طرح ملی یک ساعت با محیط بانان با حضور سر محیط بانان بخش باینگان دیروز 3 ابان ماه 95 در مدارس بخش باینگان برگزار شد.photo_2016-11-24_02-33-47

محمد اخگرزاده رئیس اداره محیط زیست در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:هدف از اجرای این طرح ملی تدریس مباحث آموزشی مورد نظر موضوعات و مسایل محیط زیست منطقه و معرفی مناطق حفاظت شده بوزین و مره خیل در بخش باینگان از نظر تنوع زیستی گیاهی و جانوری آن منطقه که جز مناطق حفاظت شده و چهار گانه کشور می باشد به دانش اموزان آموزش داده شد.

اخگرزاده گفت:اجرای این طرح در دو مدرسه در روستاهای زردویی و دودان برگزار شد که محیط بانان واحد سرپرستی سرمحیط بانی باینگان ضمن آموزش و توجیه کردن انها نسبت به ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و جلب مشارکتی مردمی و ترغیب و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان به موضوعات محیط زیست نکاتی را یاداوری نمودند.

در اجرای این طرح برخی از دانش آموزان علاقمند بعنوان محیطیار بصورت نمادین انتخاب و با اهداء جوایزی از انها تجلیلی به عمل آمد.