ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:46

تامین اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال برای آبرسانی به روستای نیسانه

تامین اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال برای آبرسانی به روستای نیسانه

به گزارش سلام پاوه : بخشدار نوسود اعلام کرد: اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال برای آب رسانی و تامین آب شرب روستای نیسانه در نظر گرفته شده است. سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با توجه به مشکل آب در روستای نیسانه و در راستای خدمات دولت در راستای […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار نوسود اعلام کرد: اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال برای آب رسانی و تامین آب شرب روستای نیسانه در نظر گرفته شده است.

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با توجه به مشکل آب در روستای نیسانه و در راستای خدمات دولت در راستای توسعه روستایی و رفع محرومیت زدایی 11 میلیارد ریال اعتبار از صندوق توسعه ملی برای آب رسانی به این روستا در نظر گرفته شده است.سعدی مصطفی زاده

وی با بیان اینکه روستای نیسانه از جمله کم آب ترین روستاهای بخش نوسود می باشد اعلام کرد : پیمانکار و زمین برای منبع آب جدید روستا مشخص شده است که پس از تخصیص اعتبارات عملیات آبرسانی به این روستا در سال جاری آغاز می شود.

بخشدار نوسود افزود : روستای نیسانه از جمله روستاهای جنگ زده بخش نوسود می باشد که امید می رود با تخصیص اعتبارات مشکل آب این روستا نیز در سریعترین زمان ممکن رفع شود.