ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:38

آیین نمادین زنگ بسیج مستضعفین با حضور مسئولان بخش در منطقه باینگان برگزار شد/عکس

آیین نمادین زنگ بسیج مستضعفین با حضور مسئولان بخش در منطقه باینگان برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:در دومین روز از هفته بسیج،با حضور مسئولان محلی،زنگ نمادین بزرگداشت هفته بسیج مستضعفین امروز 1 آذر ماه 95 در دبیرستان شبانه روزی نبی اکرم(ص) باینگان نواخته شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ابتدای مراسم مدیر دبیرستان شبانه روزی آقای تیمور سعیدیانی ضمن خیر مقدم به تمامی اعضای محترم شورای اداری و فرهنگیان […]

به گزارش سلام پاوه:در دومین روز از هفته بسیج،با حضور مسئولان محلی،زنگ نمادین بزرگداشت هفته بسیج مستضعفین امروز 1 آذر ماه 95 در دبیرستان شبانه روزی نبی اکرم(ص) باینگان نواخته شد.photo_2016-11-21_15-51-52

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ابتدای مراسم مدیر دبیرستان شبانه روزی آقای تیمور سعیدیانی ضمن خیر مقدم به تمامی اعضای محترم شورای اداری و فرهنگیان و دانش آموزان با تبریک هفته بسیج مستضعفین بسیجی بودن یک فرهنگ و یک ایدئولوژی است که مکان وزمان مشخصی ندارد اشاره کرد و گفت:آگاه بودن به مسایل روز باید تفکر بسیجی باشد چرا که یکی از اصول مهم و تاثیر گذار بسیجی بودن بصیرت داشتن است.

در این آیین بخشدار باینگان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت:بسیج مردمی در ایران اسلامی پشتوانه اقتدار و عزت بوده است.که   فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی و تأسیس بسیج مستضعفین،آغاز راهی روشن در مسیر انقلاب اسلامی بود.

اردلان حاتمی بصیر بودن و بصیر ماندن را از ویژگی های بسیجیان عنوان نمود و گفت:بسیج همان شجره طیبه ی الهی است که بر پایه ایدئولوژی اسلامی و مکتب اسلام و قرآن در ایران شکل گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در سخنانی با بیان اهداف حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) از تشکیل بسیج مستضعفان گفت:بسیج یعنی آماده شدن برای دفاع همه جانبه از مملکت.

حبیب اله مستوفی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت ها وفعالیت های جوانانی است  با هدیه خون وجان خود در راه سرافرازی انقلاب و ایران اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکردند و این عزیزان با خوشنامی بار سفر بستند ودر تمام کوه ها ، قله ها ، دره ها جای پای این عزیزان باقی است.

وی همچنین به نقش تاریخ ساز بسیج در دروان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و دوران های پس از جنگ تحمیلی  اشاره واظهار داشتند  وظایف بسیج در طول انقلاب روندهای مختلفی پیدا کرده که دریک مقطع و برهه از زمان اسلحه بدست وامروز در نقش سازندگی و خدمات رسانی و با همان اصول انقلابی نقش آفرین است.

حبیب اله مستوفی در پایان امنیت وثبات ایران اسلامی را میراث وجایزه ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی وشهدای پاکباز انقلاب اسلامی برای ملت ایران در خاورمیانه پر آشوب امروز دانست.و خطاب به دانش آموزان  که آینده سازان فردای این مرز وبوم هستند گفت:که باید دراین راه قدم بردارید و هوشیار باشید فریب دام طراحان جنگ نرم که به شیو های مختلفی گسترانده و پهن نموده اند را نخورده و با کوشش تحصیلی ومدارج علمی آینده بهتری را رقم بزنید.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان پاوه در سخنانی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای بسیج دانش آموزی، بسیج را به عنوان یک استراتژی وتاکتیک دراندیشه امام راحل(ره) دانست که در سال 1358 این نهاد تشکیل گردید.

جهانگیر باباویسی با بیان اینکه بزرگترین مشکل دنیای امروزی تهدیدات است اظهار داشت،که این تهدیدات با شیوه ورسم های جدیدی قلب فرهنگی ملت را نشانه گرفته و دراین راستا هوشیاری وبیداری جوانان وخانواد ها را خواستار شد.

شعار امسال هفته بسیج،بسیج انقلابی و خدمتگزار عنوان شده است. همچنین برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه های دیگر این آیین بود و نظیر چنین مراسمی در سایر مدارس منطقه برگزار گردید.

photo_2016-11-21_15-51-36

photo_2016-11-21_15-52-17

photo_2016-11-21_15-52-22

photo_2016-11-21_15-51-26

photo_2016-11-21_15-52-09

photo_2016-11-21_15-51-43

photo_2016-11-21_15-51-19

img_0708

یک پاسخ برای “آیین نمادین زنگ بسیج مستضعفین با حضور مسئولان بخش در منطقه باینگان برگزار شد/عکس

  • ناشناس در تاریخ آذر 1, 1395 گفت:

    این شهر روحانی یا ملا ندارد در کم جلسه ای روحانیتش دیده میشود