ج 31 فروردین 1403 ساعت 17:58

افتتاح مجموعه سالن اجتماعات، دارالقرآن و غسالخانه روستای دشه

افتتاح مجموعه سالن اجتماعات، دارالقرآن و غسالخانه روستای دشه

به گزارش سلام پاوه : مجموعه سالن اجتماعات، دارالقرآن و غسالخانه دشه عصرروز دوشنبه طی مراسمی با حضور امام جمعه محترم پاوه و تنی چند از اعضای محترم شورای شهر پاوه و روستاهای حومه و مسول ادره اوقاف پاوه و اهالی محترم دشه افتتاح گردید. این مراسم  با تلاوت آیات قرآن توسط آقای عبدیانی و […]

به گزارش سلام پاوه : مجموعه سالن اجتماعات، دارالقرآن و غسالخانه دشه عصرروز دوشنبه طی مراسمی با حضور امام جمعه محترم پاوه و تنی چند از اعضای محترم شورای شهر پاوه و روستاهای حومه و مسول ادره اوقاف پاوه و اهالی محترم دشه افتتاح گردید.

این مراسم  با تلاوت آیات قرآن توسط آقای عبدیانی و اجرای آقای مختار برزگر به عنوان مجری مراسم شروع شد و در ادامه جناب ملا جمال احمدی ضمن تشکر از حضورمهمانان افتتاح دارالقران دشهمراسم گزارش مختصری از روند ساخت این مجموعه را ارائه داد.

وی گفت :که حدود دویست میلیون هزینه شده که کلیه هزینه ها توسط اهالی محترم پرداخت شده و حدود بیست میلیون بدهی هنوز وجود دارد که نیازمند همت هر چه بیشتر مردم و مسئولین است .

پس از ایشان مهندس قباد فرجی عضو شورای دشه  در سخنانی به مشکلات دشه از جمله کمبود آب شرب علی رغم وجود چشمه هانی کوان  و وضعیت نامطلوب جاده دشه- پاوه و آسیب های ناشی از تردد کامیون های سد داریان  اشاره کرد و همچنین از مسئولان مربوطه  خواست که از تقاضای  بر حق اهالی برای گاز رسانی به روستای دشه حمایت کنند.

مهندس فرجی

در ادامه اجرای عرفانی و زیبای گروه سرود مسجد دشه حاضرین را تحت تاثیر قرار داد و مسئول اداره اوقاف شهرستان پاوه جوایزی را به این گروه اختصاص داد

امام جمعه پاوه سپس امام جمعه محترم پاوه ماموستا ملا قادر قادری سخنان کوتاهی را ایراد نمود ایشان در ابتدای سخنانش به دو سال حضور در دشه در دوران طلبگی اشاره کرد و فرمودند که همیشه احترام و ارادت ویژه ایی به مردم دشه دارد و حاضر است در هر زمینه ایی از درخواست های شورا و مردم دشه حمایت کرده و به این مردم ادای دین کند.

وی در ادامه افزودند مردم دشه مصداق واقعی خودکفایی هستند و در امر خیر پیش قدم هستند و قول مساعد در زمینه کمک به پرداخت بدهی باقیمانده این طرح را دادند.

لازم به یادآوری است که مسئول اداره اوقاف پاوه نیز قول کمک پنج میلیون تومانی جهت تسویه بدهی باقیمانده را دادند.

در پایان مراسم ملا محسن نصری امام جمعه سابق دشه که در نزد اهالی دشه محبوبیت ویژه ایی دارد از سخاوت و غیرت مردم دشه در امور خیر یاد کردند و از جوانان دشه خواستند در حفظ جایگاه دشه به عنوان مرکز علم و دین در منطقه کوشا باشند.

ملا محسن نصری

دشه

منبع خبر : وبلاگ پاوه آنلاین ( خبر : پاوه هورامان کردستان )

منبع تصاویر : پاوه پرس