ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:45

تشریح برنامه نشست هاي كتابخوان در کتابخانه عمومی وحدت پاوه

تشریح برنامه نشست هاي كتابخوان در کتابخانه عمومی وحدت پاوه

به گزارش سلام پاوه : امینی نیا تشر یح کرد : برنامه نشست هاي كتابخوان کتابخانه عمومی وحدت شهرستان پاوه را شرح داد. یوسف امینی نیا روابط عمومی کتابخانه وحدت پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده […]

به گزارش سلام پاوه : امینی نیا تشر یح کرد : برنامه نشست هاي كتابخوان کتابخانه عمومی وحدت شهرستان پاوه را شرح داد.

یوسف امینی نیا روابط عمومی کتابخانه وحدت پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار میگردد.نشست کتابخوانان

وی افزود : این نشست در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی  با اهداف ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه ، اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده ، معرفی کتاب های مفید و کاربردی ، آشنایی با شیوه های استاندارد را به اشتراک گذارد.

امینی نیا با اشاره به نشست هاي كتابخوان كتابخانه اي كه چندين ماه است به صورت مداوم در کتابخانه عمومی وحدت پاوه برگزار شده است اظهار داشت: خوشبختانه این نشستها تا حدودي زیادی بازخورد خوبي در شهرستان پاوه داشته است.

وی ضمن تاکید بر نظرات و پیشنهادات علاقمندان به این نشست ها گفت : در طول اين مدت از نظرات و پيشنهادات کتابخوانان عزیز استفاده كرده و هر بار مطابق با نظر جمع در مورد زمان و موضوع نشست تصميم گيري می شود.

امینی نیا در پایان گفت : از اين پس نيز با توجه به نظرات و پیشنهادات تصميم بر اين شد كه هر ماه يك نشست کتابخوان در چهارشنبه هاي آخر هرماه ساعت14 برگزار در محل کتابخانه وحدت پاوه برگزار شود كه در آن علاقه مندان مي توانند كتابهاي مورد علاقه خود را به ديگران معرفي كنند و يك جلسه هم به اختيار اعضاي گروه در چهارشنبه هاي اواسط ماه همان ساعت به نقد و بررسي كتابي كه عنوان آن قبلا مطرح می شود می پردازند.

گفتنی است نشست های کتابخوان در کتابخوانه های عمومی وحدت و بعث شهرستان پاوه به صورت ماهانه برگزار می شود و علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

یک پاسخ برای “تشریح برنامه نشست هاي كتابخوان در کتابخانه عمومی وحدت پاوه

  • ناشناس در تاریخ آبان 26, 1395 گفت:

    سلام کاک یوسف دست خوش برای زحمات که شبانه‌روز میکشی خدا قوت.