ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:58

بیش از 85 درصد خانوارهای شهرستان جوانرود سرشماری شده اند

بیش از 85 درصد خانوارهای شهرستان جوانرود سرشماری شده اند

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود از ستاد سرشماری این شهرستان بازدید و ضمن قدردانی از فعالیت دست اندرکاران امر سرشماری در جریان آخرین روند سرشماری دراین شهرستان قرارگرفت. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری جوانرود:معاون فنی و اجرایی سرشماری نفوس و مسکن جوانرود گفت:تا امروز (شنبه 23 آبان) بیش از […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار جوانرود از ستاد سرشماری این شهرستان بازدید و ضمن قدردانی از فعالیت دست اندرکاران امر سرشماری در جریان آخرین روند سرشماری دراین شهرستان قرارگرفت.photo_2016-11-13_19-50-24

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری جوانرود:معاون فنی و اجرایی سرشماری نفوس و مسکن جوانرود گفت:تا امروز (شنبه 23 آبان) بیش از 85 درصد خانوارهای این شهرستان سرشماری شده اند.

محمدعلی قاسمی روز شنبه در بازدید فرماندار جوانرود از ستاد سرشماری افزود: تاکنون 20 هزار و 925 خانوار در این شهرستان سرشماری شده اند.که تعداد کد آماری خانوارهای شهرستان جوانرود را چهار هزار و 179 مورد و تعداد مکان های فهرست شده این شهرستان را 24 هزار و 852 مورد اعلام کرد.

قاسمی،تعداد جمعیت غایب در این شهرستان هنگام مراجعه ماموران سرشماری را حدود یک هزار و107 خانوار عنوان و خاطرنشان کرد:خانوارهایی که در زمان حضور ماموران آمارگیر غایب هستند، می توانند از طریق تلفن ستاد سرشماری که داخل منازل آنها قرار می گیرد، برای تکمیل روند سرشماری خانوار خود با دفتر ستاد تماس بگیرند.

وی یادآور شد:تاکنون هیچ گونه مشکل و مانع خاصی در روند اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان رخ نداده و سرشماری حضوری با برقراری امنیت کامل ماموران آمارگیر به نحو مطلوبی در حال اجراست.

21 مامور آمارگیر اطلاعات شهرستان جوانرود را در مرحله دوم سرشماری حضوری نفوس و مسکن که از 28 مهر ماه آغاز شده و تا 28 آبان ادامه دارد، ثبت می کنند.

براساس برآورد مرکز آمرایران پیش بینی می شود، جمعیت شهرستان جوانرود بیش از 80 هزار نفر باشد.

 

2 پاسخ برای “بیش از 85 درصد خانوارهای شهرستان جوانرود سرشماری شده اند

  • ناشناس در تاریخ آبان 24, 1395 گفت:

    یادمان باشد قدرت مطلق خداست
    واکنش سامی یوسف به انتخابات آمریکا

    رسانه نوا – سامی یوسف خواننده سرشناس بین‌المللی در یادداشتی نسبت به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

    سامی یوسف خواننده سرشناس ایرانی الاصل و بین‌المللی جهان اسلام نوشته است که مسلمانان و غیرمسلمانان زیادی عمیقاً تحت تاثیر نتیجه‌ انتخابات آمریکا هستند، وی همچنین به آیه‌ای از سوره بقره نیز در یادداشتش اشاره کرده است.

    متن کامل یادداشت این هنرمند درخصوص انتخابات امریکا را ادامه می‌خوانید:

    «مسلمانان و غیرمسلمانان زیادی عمیقاً تحت تاثیر نتیجه‌ انتخابات آمریکا هستند. من مایلم که به خودم و به دوستان عزیزم یادآوری کنم که خداوند، قدرت مطلق و بزرگ‌تر از هر کسی یا هر قدرتی روی زمین است. اوست که قدرت می‌بخشد و اوست که قدرت می‌گیرد. همه‌ قدرت‌ها و بخشش‌ها متعلق به اوست.

    ما باید ایمانمان به او را حفظ کنیم و در این امتحان‌های سخت به او نزدیک‌تر شویم و بدانیم که همیشه بدون هیچ شکی٬ او داناست و همیشه او فرمان می‌دهد .

    چه بسیار شود که اتفاقی برایتان بیفتد و شما آن را دوست نداشته باشید اما به نفع شما باشد و چه بسیار باشد که اتفاقی برایتان بیفتد و آن را دوست داشته باشید اما به ضرر شما باشد. خداوند می‌داند و شما نمی‌دانید. (آیه‌ دویست‌وشانزده سوره‌ بقره)

    سامی یوسف»

  • شهروند در تاریخ آبان 23, 1395 گفت:

    عالی بود