ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:45

تیم فوتسال شهدای نوریاب در جایگاه سوم استان ایستاد

تیم فوتسال شهدای نوریاب در جایگاه سوم استان ایستاد

به گزارش سلام پاوه : مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان کرمانشاه با قهرمانی تیم عرشیان کرمانشاه و کسب مقام سوم برای نماینده شهرستان پاوه به پایان رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان  کرمانشاه روز جمعه مورخ 21 آبان ماه 1395 به میزبانی سرپل ذهاب برگزار گردید. […]

به گزارش سلام پاوه : مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان کرمانشاه با قهرمانی تیم عرشیان کرمانشاه و کسب مقام سوم برای نماینده شهرستان پاوه به پایان رسید.photo_2016-11-14_23-09-23

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان  کرمانشاه روز جمعه مورخ 21 آبان ماه 1395 به میزبانی سرپل ذهاب برگزار گردید.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات نمایندگان شهرستان پاوه که بعنوان دو تیم برتر گروه خود راهی مرحله حذفی شده بودند مقابل حریفان نتیجه را واگذار کردند.

در مسابقه اول که بین دو تیم دوستان پاوه و عرشیان کرمانشاه برگزار گردید دو تیم  تا پایان وقت قانونی و اضافه مساوی بودند  اما در ضربات پنالتی تیم عرشیان موفق شد با شکست نماینده شهرستان پاوه به فینال مسابقات راه یابد.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم شهدای نوریاب با نتیجه 1بر صفر نتیجه را به نماینده سرپل واگذار نمود و از راهیابی به فینال باز ماند.

در مسابقه رده بندی که بین دو نماینده شهرستان برگزار گردید تیم شهدای نوریاب موفق شد با نتیجه سه بر دو دوستان را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

شایان ذکر است در مسابقه فینال تیم عرشیان کرمانشاه موفق شد در ضربات پنالتی نماینده سرپل را شکست دهد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

2 پاسخ برای “تیم فوتسال شهدای نوریاب در جایگاه سوم استان ایستاد

  • وریا ولدبیگی ص در تاریخ آبان 23, 1395 گفت:

    من هم به نوبه خود کسب این مقام سومی استانی را به بازیکنان و کادر فنی تیم علل خصوص کاک احسان رضایی زحمتکش که زحمات زیادی را برای فوتبال نوریاب میکشد تقدر و تشکر ویژه دارم به امید آینده بهتر و کسب موفقیت های بیشتر برای تیم نوریاب

  • شهروند در تاریخ آبان 23, 1395 گفت:

    باید از این به بعد نوریاب رو قطب فوتبال و فوتسال پاوه دونست واقعا هم لیاقت تیم داری داره و هم بازیکنان خوبی داره