ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:02

آخرین برنامه های هیئت فوتبال شهرستان پاوه برای سال جدید تشریح شد

آخرین برنامه های هیئت فوتبال شهرستان پاوه برای سال جدید تشریح شد

به گزارش سلام پاوه : هیئت فوتبال شهرستان پاوه دراولین جلسه رسمی خود در سال جدید آخرین برنامه ها و فعالیتهای خود در سال جدید را برنامه ریزی کرد و به تشریح آنها پرداخت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هیئت فوتبال شهرستان پاوه با اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد و در این جلسه […]

به گزارش سلام پاوه : هیئت فوتبال شهرستان پاوه دراولین جلسه رسمی خود در سال جدید آخرین برنامه ها و فعالیتهای خود در سال جدید را برنامه ریزی کرد و به تشریح آنها پرداخت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هیئت فوتبال شهرستان پاوه با اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد و در این جلسه ضمن جابه جایی و انتخاب اعضای جدید به تشریح برنامه های سال جدید پرداختند . در این جلسه که در آموزشگاه ماد شهرستان پاوه برگزار شد رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه آقای سابق حسینی ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به تشریح عملکردهیئت فوتبال این هیئت فوتبال در سال گذشته پرداخت و برنامه های عملی سال 1393 را توضیح و تبیین نمودند.

سابق حسینی در این جلسه با تشکر ویژه از امام جمعه محترم شهرستان ، فرماندار محترم ، بخشداران و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه و تمامی کسانی که به هر نحوی این هیئت را همراهی کردند و کمک نمودند پرداخت  و چکیده ای از برنامه های این هیئت در سال جدید را ارائه دادند که به شرح ذیل است :

اول : راه اندازی مدرسه فوتبال در سطح شهر و روستا به صورت منظم و براساس مقرارت

دوم : راه اندازی لیگ مدارس برای اولین بار توسط این هیئت در شهرستان پاوه در مهرماه سال جاری با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه با توجه به جلسات صورت گرفته

سوم : برگزاری لیگ فوتسال پیشکسوتان برای اولین بار در تابستان سال جاری به مناسبت شهدای هفتم تیر

چهارم : اعزام تیمهای منتخب مسابقات شهرستان به استان و شرکت در لیگ جوانان و نوجوانان

پنجم : برگزاری مسابقات در ایام مختلف سال به مناسبتهای مختلف

ششم : حمایت و شرکت از تیم های شرکت کننده در لیگ استانها و مناطق استان

هفتم : دعوت از دکتر بیژن ذوالفقار نسب برای افتتاح مسابقات فوتبال پیشکسوتان

و….

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه چندتن از اعضای جدید و قدیم هیئت فوتبال شهرستان در راستای فعالیت بیشتر و هرچه بهتراجرا شدن برنامه های این هیئت در سال جدید مسائلی را مطرح نمودند .

هیئت فوتبال شهرستان پاوه 1