س 28 فروردین 1403 ساعت 09:22

مراسم تودیع و معارفه رئیس پیام نور جوانرود برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس پیام نور جوانرود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی صبح روز گذشته در سالن جلسات فرمانداری جوانرود دکتر حمید رضا جلیلیان به عنوان مسئول اموراجرایی دانشگاه پیام نورجوانرودمنصوب شد و دکتر جوانرودی از سمتش کنار گذاشته شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندارجوانرود در این جلسه به نقش آموزش عالی در توسعه همه کشور اشاره کرد و گفت: نقش […]

به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی صبح روز گذشته در سالن جلسات فرمانداری جوانرود دکتر حمید رضا جلیلیان به عنوان مسئول اموراجرایی دانشگاه پیام نورجوانرودمنصوب شد و دکتر جوانرودی از سمتش کنار گذاشته شد.آرش لهونی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندارجوانرود در این جلسه به نقش آموزش عالی در توسعه همه کشور اشاره کرد و گفت: نقش آموزش عالی برکسی پوشیده نیست و نقش آموزش عا لی درتوسعه همه جانبه هرکشوری نقشی بدون جایگزین است.

آرش لهونی افزود: جامعه ای می تواندثروتمندباشد که تولید وخواسته علمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در توسعه آموزش عالی انجام گرفته است خاطرنشان کرد: در کنار توسعه دانشگاهها نباید از کفیت آموزشی آن هم غافل باشیم .

لهونی به استعدادهای جوانان منطقه اورامانات در قبولی دانشگاهها اشاره وخواستار جذب نخبگان بومی در مراکز علمی ودانشگاهی منطقه شد.

رییس دانشگاه پیام نوراستان کرمانشاه نیز گفت: 20 هزاردانشجو در 14 مرکزدانشگاه پیام نور این استان مشغول تحصیل هستند.

دکتربهمن سعیدی پور افزود: همچنین 500 همیار اداری و200 مدرس حق التدریسی با دانشگاه پیام نوراستان کرمانشاه همکاری می کنند.photo_2016-11-09_14-10-28

وی به اهداف دانشگاه پیام نور اشاره کردواظهارداشت: ارتقای سطح علمی و گسترش عدالت آموزشی از اهداف دانشگاه پیام نور است واین دانشگاه محتوای آموزشی وکیفیت قابل قبولی دارد.

سعیدی پور با بیان اینکه امکانات وکیفیت آموزشی مراکز دانشگاهی پیام نور در سراسرکشوریکسان است یادآورشد: امکانات وکفیت آموزشی دانشگاه پیام نور شهرستان استان کرمانشاه کمتراز شیراز واصفهان نیست.

در پایان از خدمات دکتر مصطفی جوانرودی نجلیل شد و حمید رضا جلیلیان به عنوان مسئول اموراجرایی دانشگاه پیام نورجوانرودمعرفی شد.

گفتنی است مصطفی جوانرودی نیز به عنوان مشاور دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در امور بین الملل در زمینه راه اندازی دوره های خارج کشور و عضو شورای پژوهشی دانشگاه پیام نوراز سوی رییس دانشگاه پیام نوراستان کرمانشاه معرفی شد.

2 پاسخ برای “مراسم تودیع و معارفه رئیس پیام نور جوانرود برگزار شد

  • شهروند در تاریخ آبان 20, 1395 گفت:

    این جمله خیلی مهمه
    ((((لهونی به استعدادهای جوانان منطقه اورامانات در قبولی دانشگاهها اشاره وخواستار جذب نخبگان بومی در مراکز علمی ودانشگاهی منطقه شد.))))
    متاسفانه با حضور آقای جوانرودی در پاوه و جوانرود شاید اساتید غیر بومی هستیم و حتی من یک تحقیق کردم از هر ده استاد حق التدریس یکی بومی بود کاملا مستدل بود وهمه جذب شده در زمان جناب جوانرودی و جالب تر اینکه از هیت علمی های جذب شده در زمان ایشان هم در پاوه و هم در جوانرود بجز خودشان!!!!!همه بلا استثنا*** غیر بومی اند*** و ایشان حتی یک اعتراض هم نکردند و هیچ اثر گذاری نداشتن
    وای بر مسئولی که فقط فکر جایگاه خودش است

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ آبان 20, 1395 گفت:

    مبارک است.
    فردی ارزشمند و لایق است.
    آرزو داشتیم در پاوه خدمشان برسیم ولی نشد.
    درور بر خدمتگذاران جامعه.