ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:20

80 هزار مسافر نوروزی به شهرستان پاوه وارد شده‌اند

80 هزار مسافر نوروزی به شهرستان پاوه وارد شده‌اند

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان پاوه گفت: تا پایان نهمین روز از تعطیلات نوروز بیش از 80 هزار مسافر و گردشگر نوروزی به این شهرستان وارد شده اند. به گزارش سلام پاوه حسین خدر ویسی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان پاوه گفت: تا پایان نهمین روز از تعطیلات نوروز بیش از 80 هزار مسافر و گردشگر نوروزی به این شهرستان وارد شده اند.

به گزارش سلام پاوه حسین خدر ویسی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان پاوه یکی از مناطق بسیار دیدنی و مستعد در جذب گردشگر از خدرویسیسراسر کشور است.

وی افزود: کلیه امکانات برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده و تمامی دستگاه های مربوطه از همان ابتدا آماده پذیرایی از هموطنان بودند.

خدرویسی گفت: چندین مدرسه، خوابگاه و چادر برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

فرماندار پاوره خاطر نشان کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تا پایان روز نهم فروردین بیش از 80 هزار مسافر و گردشگر به این شهرستان سفر کرده و از مناطق دیدینی آن بازدید کرده اند.

خدرویسی در پایان با بیان اینکه بازارچه های مرزی شهرستان، چشمه بل و زیارتگاه سید هجیج از پربازدید ترین مناطق شهرستان بوده اند، گفت: ما این آمادگی را داریم که تا پایان سفرهای نوروزی بهترین خدمات را به مسافران ارئه کنیم.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

لینک خبر : http://www.mehrnews.com/detail/News/2262500