ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:13

انتخاب 5 بانوی والیبالیست شهرستان پاوه جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور

انتخاب 5 بانوی والیبالیست شهرستان پاوه جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش سلام پاوه: انتخاب5 پنج نفر از بانوان والیبالیست نونهال شهرستان جهت عضویت تیم منتخب استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان رامسر انتخاب شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مسابقات مینی والیبال  قهرمانی بانوان استان( رده سنی نونهالان) در روز پنج شنبه مورخ 13 آبان 95 و با حضور شش تیم پاوه- کرمانشاه- […]

به گزارش سلام پاوه: انتخاب5 پنج نفر از بانوان والیبالیست نونهال شهرستان جهت عضویت تیم منتخب استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان رامسر انتخاب شدند.img_20161104_115952

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مسابقات مینی والیبال  قهرمانی بانوان استان( رده سنی نونهالان) در روز پنج شنبه مورخ 13 آبان 95 و با حضور شش تیم پاوه- کرمانشاه- روانسر- جوانرود- اسلام آبادغرب و دالاهو به میزبانی روانسر و به صورت دوره ای برگزار گردید.در پایان این رقابتها تیم پاوه بعد از تیمهای کرمانشاه و روانسر در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین پنج بازیکن از شهرستان(خانم ها مونا عزیزی-شیلا لطفی پور- هانا کیخسروی-روژا رجبی تبار و ژاله قادری نیا)جهت حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند همچنین خانم سمیره سردیارانی بعنوان مربی تیم استان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

مسابقات قهرمانی کشور در تاریخ 20 ابان 95 به میزبانی رامسر برگزار میشود و تیم کرمانشاه با سه تیم (جمعا 18نفر) در این مسابقات حضور خواهید یافت.

شایان ذکر است مسابقات میبنی والیبال در رده سنی نونهالان برگزار میشود و هر تیم شامل شش نفر(چهار نفر بازیکن اصلی و 2نفر ذخیره) می باشد ارتفاع تور برای بانوان 2/10 متر و ابعاد زمین 7*7 است و مسابقه در دو ست 15امتیازی برگزار می شود و در صورت تساوی یک ست 15امتیازی دیگر جهت تعیین نتیجه مسابقه برگزار خواهد شد.

2 پاسخ برای “انتخاب 5 بانوی والیبالیست شهرستان پاوه جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور

  • فرهنگی در تاریخ آبان 18, 1395 گفت:

    آفرین و هزران آفرین بر شما و خانواده های محترمتان.
    الگو و نمونه ی خوبی برای دختران و زنان منطقه هستید.
    موفق باشید

  • شیلان محمودی در تاریخ آبان 18, 1395 گفت:

    آفرین بر دختران افتخار افرین پاوه ای