ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:43

حضور یاسر جمعه ای استاد مجرب گیتار در خانه موسیقی پاوه

حضور یاسر جمعه ای استاد مجرب گیتار در خانه موسیقی پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی پاوه از حضور استاد مجرب گیتار آموزشگاه های کرمانشاه در خانه موسیقی پاوه خبر داد. سیامک رحیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:خانه موسیقی پاوه در راستای اهداف مقدس و والای خویش و در جهت خدمتگذاری به اهالی موسیقی، اقدام به برگزاری کلاس آموزش ویژه گیتار […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی پاوه از حضور استاد مجرب گیتار آموزشگاه های کرمانشاه در خانه موسیقی پاوه خبر داد.

سیامک رحیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:خانه موسیقی پاوه در راستای اهداف مقدس و والای خویش و در جهت خدمتگذاری به اهالی موسیقی، اقدام به برگزاری کلاس آموزش ویژه گیتار در سطح مقدماتی و حرفه ای نموده است.یاسر جمعه ای

رحیمی گفت:خانه موسیقی در جهت آموزش صحیح و تخصصی گیتار،با دعوت از مدرس حرفه ای و مجرب از استان کرمانشاه،اقدام به برپایی کلاس آموزش گیتار در سبک های پاپ،کلاسیک و فلامنکو نموده و آماده پذیرش و ثبت نام از علاقمندان در تمام مقاطع سنی می باشد.

وی افزود:استاد یاسر جمعه ای به عنوان مدرس گیتار،با سابقه ۱۶ سال نوازندگی و ۱۰ سال تدریس در آموزشگاه های نامی کرمانشاه از جمله آموزشگاه دلفان آتش شعبه ۱ و ۲ و کانون امام خمینی« ره »و همچنین اکثر شهرستانها،دارای جایگاه ویژه ای در امر آموزش گیتار می باشد و با آشنایی کامل از تمامی سبک ها و آموزش آنها به شیوه و متد جدید،جهت خدمت به هنرجویان ساز گیتار در شهرستان پاوه اعلام آمادگی نموده است.

سیامک رحیمی اعلام کرد:علاقمندان و هنرجویان جهت بهره مندی از این فرصت استثنایی و شرکت در کلاس ویژه گیتار،می توانند با مراجعه به خانه موسیقی پاوه واقع در روبروی اداره فرمانداری،جنب کتابخانه خواهران،اقدام به ثبت نام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 46131000 تماس حاصل نمایند.

اموزش موسیقی