ج 31 فروردین 1403 ساعت 04:43

سابق حسینی :انجام طرح های مشارکتی، عامل توسعه روستا ها

سابق حسینی :انجام طرح های مشارکتی، عامل توسعه روستا ها

به گزارش سلام پاوه : دهیار روستای نمونه گردشگری استان انجام طرح های مشارکتی را عامل توسعه روستا ها دانست. سابق حسینی دهیار روستای نسمه پاوه در گفتگو با خبرنگار کردپرس با اشاره به اینکه انجام طرحهای مشارکتی، عامل توسعه روستا ها است، اظهار داشت: روستای نسمه در دو کیلومتری شهر پاوهبا دارا بودن 210 […]

به گزارش سلام پاوه : دهیار روستای نمونه گردشگری استان انجام طرح های مشارکتی را عامل توسعه روستا ها دانست.

سابق حسینی دهیار روستای نسمه پاوه در گفتگو با خبرنگار کردپرس با اشاره به اینکه انجام طرحهای مشارکتی، عامل توسعه روستا ها است، اظهار داشت: روستای نسمه در دو کیلومتری شهر پاوهبا دارا بودن 210 خانوار و 750 نفر جمعیت یکی از 114 روستای موفق استان در زمینه انجام طرح هایمشارکتی است.نسمه

وی ادامه داد: وجود آب فراوان، جنگلهای باغی مثمر ظرفیت های گردشگری فراوانی را در این روستا رقمزده است که اهالی این روستا با مشارکت هم درصدد استفاده هر چه بیشتر از این ظرفیت ها هستند.

این دهیار موفق با بیان اینکه هم اکنون دو دهیار به صورت تمام وقت و یک دهیار نیز به صورت نیمه وقتامورات روستا را پیگیری می کنند، تصریح داشت: روستای نسمه پاوه از نظر سطح تحصیلات و سواداهالی یکی از باسواد ترین روستاهای استان به شمار می رود بطوریکه هم اکنون 11 پزشک و 70کارشناس ارشد و 100 کارشناس در رشته های مختلف از این روستا به مردم خدمت می کنند.

وی از زیرساخت های این روستا سخن گفت و یادآورشد: اکثر زیرساخت های روستایی شامل آب، برق،تلفن و اینترنت پرسرعت در روستای نسمه در دسترس قرار دارد و برای جمع آوری فاضلاب سنتی آن وتبدیل به فاضلاب مدرن نیز با مشارکت اهالی روستا در حال انجام طرح هایی هستیم.

حسینی از افتتاح زمین چمن فوتبال این روستا در سال 96 خبرداد و اضافه کرد: زمین چمن روستاینسمه هم اکنون در حال بذر پاشی است و در سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی از دیگر طرح های مشارکتی در این روستا مانند احداث پارک جنگلی، باغ پرندگان با نادرترین گونههای دنیا و پرورش اسب نژاد کرد خبرداد و تاکید کرد: تمام زمین های این طرح های اجرایی شده توسطاهالی روستا واگذار شده است.

3 پاسخ برای “سابق حسینی :انجام طرح های مشارکتی، عامل توسعه روستا ها

  • ناشناس در تاریخ آبان 17, 1395 گفت:

    مردمان محترم روستای نسمه شایسته ، احترام، خدمت و تکریم اند .

  • نسمه در تاریخ آبان 16, 1395 گفت:

    زیارتگاه نسمه لطفا به آن توجه نماید که مورد احترام ما اهالی نسمه می باشد ونامی از آن برده نمی شود چرا

  • علی نودشه در تاریخ آبان 16, 1395 گفت:

    معلم ها ما نابود کردند یکی درس نمی داد و یکی توپب و تشر میدااد