ج 31 فروردین 1403 ساعت 08:15

دکتر جلیلیان متصدی امورات دانشگاه پیام نور جوانرود شد/ دکتر جوانرودی عزل یا ابقاء ؟

دکتر جلیلیان متصدی امورات دانشگاه پیام نور جوانرود شد/ دکتر جوانرودی عزل یا ابقاء ؟

به گزارش سلام پاوه : اخبار ضد و نقیض در مورد عزل دکتر جوانرودی رئیس دانشگاه پیام نور جوانرود در فضای مجازی اورامانات منتشر شده است و با توجه به درخواست کاربران موضوع را جهت تنویر افکار عمومی پیگیری کردیم. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بر اساس اخبار واصله و پیرو مطالب مندرج در فضای مجازی مبنی بر […]

به گزارش سلام پاوه : اخبار ضد و نقیض در مورد عزل دکتر جوانرودی رئیس دانشگاه پیام نور جوانرود در فضای مجازی اورامانات منتشر شده است و با توجه به درخواست کاربران موضوع را جهت تنویر افکار عمومی پیگیری کردیم.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:بر اساس اخبار واصله و پیرو مطالب مندرج در فضای مجازی مبنی بر تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور جوانرود در فرمانداری ، به اطلاع می رساند جلسه تودیع و معارفه در فرمانداری برگزارنگردیده است و فقط نامه ابلاغ آقای جلیلیان مبنی برمسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز جوانرود تا تعیین سرپرست وصول شده است.و اخبار منتشر شده در مورد برگزاری تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور جوانرود کذب است.

همچنین اخباری که در فضای مجازی و برخی از کانالهای تلگرامی منتشر شده است رسمی نیست.ضمنا نامه کتبی پیام نور استان به پیوست می باشد.

ابلاغ دکتر جلیلیان

آنچه در این نامه مشهود است پست ریاست دانشگاه پیام نور جوانرود هم اکنون بدون رئیس و سرپرست است و دکتر جلیلیان تنها بعنوان متصدی امورات دانشگاه منصوب شده اند.دکتر مصطفی جوانرودی

براساس اخبار واصله بنظر می رسد بسیاری از صاحبنظران و دانشجویان و چهره های فرهنگی و سیاسی از عزل دکتر جوانرودی که سابقه ریاست پیام نور پاوه را برعهده دارد گلایمند و ناراضی هستند .

در تازه ترین واکنشها خطیب جمعه جوانرود ماموستا ملا رستم حسینی ضمن حمایت قاطع از دکتر مصطفی جوانرودی در نماز جمعه روز گذشته (14 آبان ماه 1395) به توصیف وی پرداخت و گفت: آقای جوانرودی فردی فرهیخته و دارای جایگاه اجتماعی و مردمی است و خیر در این است که در پست خودشان ابقا شوند.

وی در ادامه اظهار داشت : باتوجه به اینکه دکتر جوانرودی شخصیتی است که ارتباط خوبی با دانشجویان خود دارد و مایه رحمت برای جوانان شهر است ، نمی دانم چرا مسئولین سعی در عزل ایشان دارند.

در پایان امام جمعه موقت شهرستان جوانرود ابراز کرد: خواهش من از مسئولین شهرستان و استان این است که از توانایی های ایشان بهره برده و همچنان در ریاست دانشگاه مشغول خدمت باشند.

گفتنی است دکتر جوانرودی در حال حاضر در تهران در جلسه می باشد و بنظر می رسد علی الرغم شایستگی قربانی اختلافات سیاسی شود و از سمت خود برکنار شود اما آنچه مشهود است حمایت طیف های مختلف و دانشجویان از وی برای ابقای ایشان می باشد پس باید منتظر ماند و دید آیا جوانرودی قربانی جریانهای سیاسی می شود یا خیر ؟

 

4 پاسخ برای “دکتر جلیلیان متصدی امورات دانشگاه پیام نور جوانرود شد/ دکتر جوانرودی عزل یا ابقاء ؟

  • ناشناس در تاریخ آذر 11, 1395 گفت:

    دکتر جوانرودی لیاقتش خیلی بیشتر از اینهاست

  • عباسی. در تاریخ آبان 18, 1395 گفت:

    دکتر جوانرودی بر خلاف سایر روسای دانشگاه ارتباطی صمیمانه با دانشجویان داشته و حتی در مشکلاتشان با انها در بحث را برایشان باز کرده و ارشاد ایشان بوده اند…ایشان لیاقت دانشگاه نیستند بلکه این دانشگاست که باید لایق چنین شخصیت والایی باشد…

  • علی در تاریخ آبان 15, 1395 گفت:

    کانال خبری آوای زاگرس:
    ⭕️حمیدرضا جلیلیان بعنوان مسئول امور اجرایی دانشگاه پیام نور جوانرود منصوب شد.

    ??دکتر حمیدرضا جلیلیان صبح امروز شنبه ۱۵ آبان ماه باحضور دکتر سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام استان کرمانشاه در دفتر شهسوار معاون فرماندار جوانرود بعنوان مسئول امور اجرایی دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود منصوب شد.

  • شهروند در تاریخ آبان 15, 1395 گفت:

    بدون هیچگونه غرضی بگم آقای جوانرودی اصلا مدیر قوی نیست و صرفا یک مدیر سیاسی است و بیشتر به فکر راضی کردن مقامات شهرستانی است تا دانشجویان و سیستم دانش جویی در پاوه به وضوح این رو نشان دادند
    در ضمن چون خود مدرس تقریبا همه دروس رشته عربی مقطع کارشناسی ارشد پیام نور جوانرود است و اغلب قریب به اتفاق روحانیون معزز منطقه در حال و چند سال گذشته دانشجوی ایشان بوده اند به همین خاطر در این جمع بزرگوار به دلیل کمک کردن به ایشان دارای حامی هستند و دلیل دفاع از ایشان هم بنظر همین است
    ولی واقعیت هارو باید پذیرفت تغییر لازمه هر پیشرفتی است قرار نیست تا ابد ایشان سکاندار باشند چندین سال است تشریف دارند حالا عرصه رو برای فکر جدید و نظرات جدید خالی کنن دیگه اگر خوب بودن که اجر مینهیم و خسته نباشید اگرم بد بودن خدایی نکرده خوب دیگه کافیه