ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:02

سقوط سمند به دره های پاوه با دو کشته و 4 مصدوم

سقوط سمند به دره های پاوه با دو کشته و 4 مصدوم

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: دقایقی قبل سقوط یک دستگاه سمند به دره های جاده سلطان این شهرستان دو کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : سرهنگ حمیدرضا ملکی در تشریح این خبر بیان داشت: دقایقی قبل یک دستگاه سمند در جاده […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: دقایقی قبل سقوط یک دستگاه سمند به دره های جاده سلطان این شهرستان دو کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.سرهنگ ملکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : سرهنگ حمیدرضا ملکی در تشریح این خبر بیان داشت: دقایقی قبل یک دستگاه سمند در جاده سلطان و در نزدیکی روستای نیسانه شهرستان پاوه به داخل دره سقوط کرد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه پدربزرگ و مادربزرگ 65 و 60 ساله فوت می کنند و چهار نوه آنها مصدوم و به بیمارستان منتقل می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طبق اظهارات نوه های متوفی، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط پدربزرگ خانواده، علت سقوط به دره عنوان شده است، تصریح کرد: تا اعلام نظر قطعی کارشناسان پلیس راه، علت دقیق حادثه مشخص نخواهد شد.

3 پاسخ برای “سقوط سمند به دره های پاوه با دو کشته و 4 مصدوم

  • حاتم حکیمی در تاریخ آبان 16, 1395 گفت:

    با سلام
    این گونه حوادث دلخراش بسیار ناراحت کننده است مسافرانی که از اقصی نقاط کشور به قصد تفریح به پاوه و اورامانات سفر می کنند باید مسئولان ذی ربط در جاده های کوهستانی و پیچ در پیچ تابلوهای راهنما و اعلام خطر و هشدار دهنده بیشتری نصب کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار برای مسافران و هم شهریانمان نباشیم.خدا در گذشتگان را رحمت کند و به مصدومان شفا دهد .
    در ضمن ورودی روستای شیخان پایین تر از روستای نیسانه جز ء نقاط حادثه ساز است که مسافران را سر در گم می کند نیاز به چراغ های راهنما و تابلوهای راهنما داردحجم زیاد مسافر و زائران سلطان می طلبد که مسئولان فکر بهتری برای این قسمت کنند تا این گونه حوادث تکرار نشود.

  • پردیور در تاریخ آبان 15, 1395 گفت:

    خدا رحمتشون کنه اهل اصفهان بودند

  • Morvat_moradi در تاریخ آبان 14, 1395 گفت:

    سلام…خدا بیامرزدشون حادثه ناراحت کننده ای بوده

    کسی میدونه اهل کجا بودن ؟