پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:43

متن سخنرانی شهاب نادری در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس

متن سخنرانی شهاب نادری در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس

به گزارش سلام پاوه : شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی ورزش مخالفت کرد و گفت که بهتر بود سلطانی‌فر در سازمان میراث فرهنگی باقی می ماند. در این نطق که امروز 11 آبان 1395 در صحن عمومی مجلس و خطاب به نمایندگان و وزرای پیشنهادی بود، شهاب […]

به گزارش سلام پاوه : شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی ورزش مخالفت کرد و گفت که بهتر بود سلطانی‌فر در سازمان میراث فرهنگی باقی می ماند. در این نطق که امروز 11 آبان 1395 در صحن عمومی مجلس و خطاب به نمایندگان و وزرای پیشنهادی بود، شهاب نادری مسائل و مشکلات بخش ورزش را مطرح کرد و از نمایندگان خواست به برنامه وزیران رای بدهند. متن این سخنرانی بدین شرح است:شهاب نادری

شهاب نادری با انتقاد از سخنان ذوالنوری گفت : قبل از هر چیز لازم است به صحبت های آقای ذوالنوری اشاره کنم هر چند که رئیس مجلس شورای اسلامی تذکر را درخصوص سخنان این نماینده دادند، اما باید گفت که جناب آقای ذوالنوری با سخنان خود باعث جریحه دار شدن احساسات اهل سنت شدید و باید بگویم مقایسه مسائل تاریخی اسلام و مسائل روز که مورد مناقشه امت اسلامی است، سبب تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی است. 

وی در ادامه بر لزوم توجه به اقتصاد تاکید کرد و افزود: جناب آقای دکتر روحانی شما مجری قانون هستید مردم خوب می دانند شما باید در مورد مسائل اقتصادی بیشتر ورود پیدا می کردید، نه در مورد ورزش و فرهنگ و آموزش و پرورش…

وی افزود : جناب آقای دکتر روحانی، کلیدتان به جای گشایش اقتصاد کشور و رونق صنعت، صرفا صندوق توسعه ملی و صندوق ذخیره فرهنگیان را برای راندخواران گشود که اعتماد ملی و جامعه فرهنگیان را خدشه دار نمود.امروز مشکل کشور ما اقتصاد نابسامان است، وضع معیشتی مردم است. با فشار آوردن به وزیر آموزش و پرورش باعث شدید که در صحن علنی مجلس حاضر نشود و پاسخگوی سرنوشت هشت هزار میلیارد تومان صندوق ذخیره فرهنگیان بشود. امروز ممکلت ما سه قشر عظیم وتاثیر گذار دارد؛ جامعه فرهنگیان، جامعه ورزشکاران و جامعه هنرمندان، اگر هدف سیاسی نیست آیا با تغییر این کابینه مشکل اقتصادی مملکت حل می شود؟

نادری خاطر نشان کرد: ما نمایندگان مردم هستیم طبق فرمایشان خودتان جناب آقای دکتر روحانی در سفر به کرمانشاه اعلام کردید که کرمانشاه قطب کشاورزی است ولی متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشده است.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد:‌ ورزش از نظر رهبری پدیده ارزشی و اخلاقی است که در صورت برخورداری از شرایط لازم می‌تواند موجبات پیشرفت کشور را از طریق پرورش نیروی انسانی فراهم آورد.

وی افزود: از منظر مقام معظم رهبری، ورزش پدیده ای است ارزشی، فرهنگی و اخلاقی که در صورت برخورداری از شرایط لازم همراه با زنده نگه داشتن شعار دینی و معنوی می تواند موجبات پیشرفت کشور را از طریق تربیت نیروی انسانی عالم، با همت و دیندار رقم بزند، همت عزم و اراده و ایستادگی و ایمان ملت ایران را به جهانیان نشان دهد. با توجه به عنایت و تهنیت راهبردی ورزش در نگاه مقام معظم رهبری اینجانب محورهای مخالفت خود را با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در چند بندبه استحضار شما می رساند.

نادری ادامه داد و گفت : با فرض صحت این مطالب سوال اینجاست چه دلیلی برای انتقال ایشان به این پست جدید هست؟ اگر ایشان در گزارش عملکرد خود تاکید می کند که در کشور با انقلاب هتل سازی روبرو هستیم اگر در رشد ورود 80 درصدی گردشگر خارجی به ایران را شاهد هستیم اگر سازمان میراث فرهنگی بعد از تجربه شکست خورده انتقال به خارج از کشور‌ آقای سلطانی‌فر کارنامه موفقی در میراث فرهنگی داشته؛ چه دلیلی برای انتقال ایشان به این پست وجود دارد. اگر شاهد رشد ۸۰ درصدی گردشگری هستیم حق این است که چنین مدیری فرصت کافی را برای دیدن ثمره تلاش اش داشته باشد نه اینکه در نیمه راه مسئولیت جدیدی به او بدهیم. دادن این پست به عهده جناب سلطانی فر بسیار عجیب و غیر قابل دفاع می باشد.

سوال ما از شما جناب آقای سلطانی فر این است که چرا به چنین انتقالی راضی شده اید؟

وی گفت: جایگاه اسناد بالادستی مثل سند چشم انداز 20 ساله و سیاست های اقتصاد مقاومتی در برنامه وزیر پیشنهادی روشن نیست. سیاست های اقتصاد مقاومتی چندین سال است که مرتبا از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار می گیرد . سوال ما این است آیا واقعا روح این اسناد بالادستی در برنامه ایشان جاری و ساری خواهد بود؟برنامه های ایشان چنین چیزی را نشان نمی دهد. راهبردهای شما را برای رساندن کشور به آرمان و مسئله چشم انداز و اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی در وزارت ورزش و جوانان روشن نیست و در اجرا با مشکل دچار خواهید شد.

شهاب نادری ادامه داد: در برنامه های دکتر سلطانی فر مورد ورزش همگانی و رشد و گسترش آن به اندازه کافی روشن و شفاف نیست. اطلاعات و تمرکز ایشان عمدتا بر باشگاه های ورزشی بزرگ پایتخت متمرکز می باشد. در حالیکه ورزش کشور تنها در این باشگاه های بزرگ که به مرکز برای فعالیت های غیر ورزشی و ناسالم تبدیل شده است خلاصه نمی شود. به عنوان مثال ما در مدارس کشور میلیون ها دانش آموز را داریم که مشغول به تحصیل می باشند. در دانشگاه ها هم همینطور. ولی توجه جدی به امر ورزش دانش آموزان و دانشجویی نشده است. در برنامه های اجرایی دکتر سلطانی فر جهت توسعه در مدارس و دانشگاه و سایر حوزه های همگانی ابهام قابل توجهی هست!برنامه های شما برای حوزه جوانان مشخص و رسا نیست. این حوزه در برنامه ها تا حد زیادی مغفول مانده است مسئله جوانان از زمان تشکیل وزارت ورزش و جوانان به شدت مورد غفلت بوده است به نظر میرسد با برنامه های گذشته توسط دکتر سلطانی فر در این وضعیت تغییر جدی و تاثیر گذاری را شاهد نخواهیم بود. بخش مهمی از تیم مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان نیازمند تغییر جدی و عمیق هست ولی هم سابقه آقای سلطانی فر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عدم تمایل بنیادی ایشان مبنی بر عدم تغییرات جدی و بنیادی می باشد و هم سخنان اخیرا ایشان با مدیران ورزش داشته اند بر این نکته نیز تاکید کرده اند این تغییرات به سطوح عالی مدیریتی هم نخواهد رسید، بنابراین ما چه انتظاری می توانیم از آقای سلطانی فر در بحث ورزش داشته باشیم؟ اصولا ورود شما به این عرصه مهم برای چیست؟ شما چطور می توانید پاسخ انتظارات جوانان و علاقمندان به ورزش این مملکت را بدهید؟

وی خطاب به سایر نمایندگان و دکتر سلطانی فر گفت: جناب آقای سلطانی فر فساد سازمان یافته در ورزش کشور بخصوص فوتبال بیداد می کند. متاسفانه مبارزه با این فساد در برنامه های شما مغفول مانده است. فساد هم در حوزه مالی، هم داوری و هم انتخاب ورزشکاران در تیم ملی به حد خطرناکی رسیده است. نیازمند اقدامات قاطع و انقلابی می باشد. بسیاری از صاحبان قدرت در یکی از حوزه های مربوطه به ورزش هم فعالیت می کنند که زمینه ساز رانت می باشد. در برنامه های شما چه تمهیداتی برای مبارزه با رانت خواری در ورزش و حضور صاحبان قدرت اندیشیده شده است؟متاسفانه باید بگویم راه حل هایی برای حل این موضوع در برنامه های شما به چشم نمی خورد.

برنامه های شما بیشتر برای مناطق برخوردار و شهرهای بزرگ متمرکز شده است. برنامه ای برای گسترش ورزش در مناطق محروم ندارید. چه برنامه ای برای اتمام پروژه های ورزشی در استان ها دارید؟ ورزش کشور تنها در چند شهر بزرگ و آنهم در رشته فوتبال خلاصه نمی شود.

چه برنامه ای برای استفاده از تجربیات قهرمانان ورزشی درامور وزارتخانه ها و جلوگیری از خانه نشینی آنها دارید؟ در برنامه های شما توجهی به این موارد دیده نمی شود.

نادری گفت : در پایان از دوستان خواهش دارم به هر کدام از وزرای پیشنهادی اگر برنامه خاصی داشتند رای قاطع بدهند و از جناب آقای دکتر روحانی این گلایه را دارم که در منشور اخلاقی و حقوق بشری ده ماده خود اعلام کردند و قول دادند اما حتی در حد یک استاندار نیز به حرف خود عمل و وفا نکردند.

تنظیم گزارش: کوثر فخری

45 پاسخ برای “متن سخنرانی شهاب نادری در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس

  • یه بنده خدا در تاریخ آبان 18, 1395 گفت:

    سخنان نماینده منتخب از این نظر مدیریتی درست و صحیح و به جا بود ولی از نظر سیاسی، به قول یکی از دوستان که در بالا نوشته حاکی از هوش سیاسی پایین نماینده منتخب است که در این مقطع فعلی بدون در نظر گرفتن شرایط و مسایل سیاسی مطالبشان را بیان کردند نا بجا.
    به هر حال امیدواریم نماینده محترم به ابعاد آتی اقتصادی, سیاسی و … سخنانشان بیشتر دقت نماید و آرزوی سربلندی برای ایشان و اورامانات

  • ناشناس در تاریخ آبان 17, 1395 گفت:

    این حرف ها برای نودشه گاز نمی شود اگر یک بار کپسول گازش تمام شود و به آقای حقیری گازچی مراجعه کند آن موقع ورزش یادش می رود اصل برای ما خدمات اولیه است نه ارزان شدن یا گران شدن بلیط قطار یا هواپیما که در طول عمر با برکت مان آنهارا ندیده ایم نطقی که از چیزی برای ما نباشد بود و نبودشان یکی است

  • فرزان در تاریخ آبان 15, 1395 گفت:

    کارعاقلانه ایی نگرد

  • لیلا پاوه ای\\\\ در تاریخ آبان 15, 1395 گفت:

    افرین به خودم که به شهاب نادری رای دادم سپاسگزارم فرزند اورامانات از تلاشهای شما در مجلس خوش به حال اورامانات که چنین نماینده ی دلسوزی دارد

  • بیطرف منصف در تاریخ آبان 14, 1395 گفت:

    من به شهاب نادری رای ندادم اما همینکه در صحن علنی مجلس حضور یافت و در مورد مسائل ملی نطق نمود کافی است و بعنوان یک وکیل وظیفه خودش را انجام داد…………….. . نمایندگان ادوار قبل پاشون به پشت تریبون هم نرسید و اگر هم رسید افق دیدشو از شابگار روانسر انورتر نرفت و همچنین حرفهاشون……….. افرین اقای نادری

  • شهروند ۱۳ در تاریخ آبان 14, 1395 گفت:

    متاسفم از نظرات سطحی که فقط پشت تریبون رفتن جناب نماینده رو ملاحظه کردن و اصلا
    به بار معنایی سخنان و تاثیر آن ها در بر منطقه توجه نکرده اند!

  • شادمان در تاریخ آبان 13, 1395 گفت:

    فکرکردریس جمهورهم ریس یکی ازادارات اوراماناته عزلش کنه
    بااین حال وضع ماتاچهارسال آینده تاسف بارخواهدبود

  • فریبرز در تاریخ آبان 13, 1395 گفت:

    بایدبه پاوه واورامانات تسلیت گفت فاجعه بود

  • بون تعصب در تاریخ آبان 13, 1395 گفت:

    سلام
    واقعا و واقعا عالی بود..باید دولت بدونه که اوراماناتی وجود داره .
    من سخت طرفدار کاندید پاوه ای بودم ولی واقعا سخنوری دکتر نادری عالیه درود بر دکتر نادری

    • شهروند ۱۳ در تاریخ آبان 14, 1395 گفت:

      دوست عزیز با نقدهای بی پایه و اساسی که جبهه پایداری در دهان ایشان گذاشت متاسفانه بدترین شکل به رئیس جمهور معرفی شدیم!

  • ناشناس در تاریخ آبان 13, 1395 گفت:

    این نماینده باشه اون نماینده باشه اون یکی باشه واسه ما (ادمای فقیر )اش همان اش است کاسه همان کاسه دیگه خون خودتونو کثیف نکنید داد میزنه بی صدا میشینه نمیره مجلس میره

  • فیل بادکنکی!! در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    به نظر من سی ساله که از همه تعریف کرده ایم آخرمان این شده، از امروز انتقاد میکنیم بالاتر از سیاهی که رنگی نیست. تنها میمانه این که این حرفای خود نادری بود یا بهش دیکته شده بود که پرواضح است نماینده ما را شیر کرده اند و باد. وگرنه اگر کمی دلسوز منطقه بود تا حالا برای ما کاری میکرد. هزاران مشکل داریم که کوچکترینشان وضع نابسامان جاده ی پاوه ــ کرمانشاه است. آیا تا به حال برای حل این مشکل باستانی کاری کرده است؟
    لطفا نشان دهید.

  • پاوه ای اصل در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    عالی،عالی بود!

  • پاوه ای اصل در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    تبریک به مردم پاوه و اورامانات،بخاطر داشتن چنین نماینده شایسته ای.

    واقعاً مردم لذت بردند و افتخار کردند ،احسنت ،شیر شجاع

    تشکر از سرکار خانم کوثر فخری بخاطر گزارش خوبشان.

  • اشک در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    با سلام
    برای اولین بار در تاریخ اورامانات بالاخره بعد ازچند ده نماینده اورامانات پشت تربیون رفتند..عالی بود عالی
    من از مخالفین ایشان بودم در انتخابات ولی دیگه نظرم عوض شد

  • جوان در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    سلام
    دوستان عزیز موافقین و مخالفین نماینده
    از کوته فکری کثیری از شما متاثر شدم.در هر مر موضوعی موافق و مخالف وجود دارد و بنطر من مخالف بودن باعث پیشرفت ادمی میگردد اما اگر نقد پذیر باشد از نماینده محترم کمال تشکر رو دارم که حداقل جسورانه بعداز چندها دوره تونستن به عنوان مخالف یا موافق بودن چند کلمه حرف بزنن -و وای به حال دولتی که بیاد از مخالف یا انتقاد کردن یک نماینده دست مخالفت و کینه رو به روی خود بیاورد بنظر من همین مخالف بودن نماینده باعث پیشرفت و جلب توجه ویژه ای به نماینده های مخالف رو در پیش داره و باعث خیر و برکت برای ورزش منطقه خواهد بود. ودرآخر خواهشا تعصب رو کنار بگزارید و اگر خواهان اوراماناتی آباد هستید نقد بدون غرض داشته و دست به دست هم دهید

  • دانشجوی پاوه ای در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    مردم پاوه نمیخواهند مشکلات شهرشان رفع شود اقای نادری اگر در مجلس هر حرفی میزنند به کسی ربطی ندارد او خود نماینده ی موفقی است وبهتر میداند که چکار کند و مردم هم به جای ایراد گرفتن از نماینده به فکر شهرشان باشند که پاوه واقعا هیچ دلسوزی ندارد و مردم ما فقط بلدند از این وان ایراد بگیرند درود بر فرزند اورامانات

  • تیزبین در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    من تمامی گفته های نماینده به دقت چندین بار خواندم . در شرایطی که عالم و آدم می گویند روحانی ریس جمهور چهار سال آینده هست و شخص اول مملکته تاختن به این چهره مقبول جز ضرر و زیان منفعتی ندارد ما در شهرستان پاوه و منطقه اورامانات با شجاعت و مدبرانه رای به آقای روحانی دادیم بنابراین آقای نادری باید زحمات پ آرای ما بر باد ندهد. سیاست و سیاسی اندیشیدن و برای منفعت مردم تلاش کردن مسیری پیچیده است آخر کسی نیست بگه آقای روحانی هرکسی را معرفی کنه رای میاورد چون بیشتر نماینده همراه دولت هستند. از همین حالا منتظریم روسای ورزش منطقه به غیر بونی ها سپرده شود و فعالیتی هم نخواهیم دید . ای کاش این همه جسارت و زرنگی آقای نادری صرف دفاع از مرز و منطقه میشد

  • پاوه ای اگاه در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    همشهریان پاوه ای از شما خواهش میکنم دست از نظرات منفی بر علیه اقای نادری بردارید این نظرات بر علیه پاوه است اقای نادری واقعا نماینده ی دلسوزی است مثلا نمایند گان ما در گذشته چه کار کرده اند من یک نماینده ندیده ام که به فکر در کل اورامانات باشد اصلا در مجلس یک حرف مهم هم نگفته اند شهاب نادری نماینده ی فعال و سخنگوی واردی است امیدوارم با او در رفع مشکلات شهرمان همکاری کنید با تشکر از نماینده ی محترم فرزند اورامانات

  • شهروند در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    متاسفانه آقای نادری یا هوش سیاسی ضعیفی دارند یا فقط به فکر منافع خودشون و حزب وابسته بهشون هستن
    آخه چه لزومی داشت مخالفت کنن با پیشنهادی که دولت محترم که اکثریت مجلس رو هم دارن
    این بعدا فوق العاده بضرر منطقه خواهد بود و وزرا و دولت قطعا این مخالفت رو خواهند دید در مجلسی که اکثریت قاطع موافقن قطعا مخالفان را تحت فشار میزارن

  • پاوه در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    با سلام واقعا برای بعضی ها که فقط از روی لجبازی با اقای نادری نظر دادن متاسفم .مثلا ما چند تا نماینده داشتیم که بتونه بره رو صحنه علنی مجلس نظر بدن و تحسین برانگیزه انقدر جسورانه نظر خود را اعلام کردن همینکه اقای نادری بخاری ازش بلند شده و نظری داده و وخودی نشون داده به نظر من ادم بزرگیه و اینکه جسور بودن برا نماینده لازمه نه بی بخار بری و برگردی و حقوق بگیری و بیایی کاملا معلومه اقای نادری برا پیشرفت منطقه ی ما به مجلس رفته من ادم بی تعصبی هستم تعصب یه عمر مردم مارا عقب انداخت دست از تعصب بردارید لطفا

  • سامان در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    اقای نادری با این صحبت ها تایید صلاحیت خودش رو تو دوره بعدی انتخابات مجلس تضمین کرد…افرین بر هوش و ذکاوت و آینده نگری..باعث افتخار اینجانب است که نماینده ای اینچنبن آینده نگر داریم

  • شهروند ۱۳ در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    متاسفانه این ها، سخنان تند رو های جبهه ی پایداری بود که از طریق ایشان بیان شد و خوشبختانه اکثریت مجلس هم اکنون با دولت محترم هم جهت و هم سو می باشد.

  • اگاه در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    بندگان خدا اورامانت کیلویی چنده که انتظار دارید آقای نادری سنگ اونو به سینه بزند. اون از مردم اورامانت یک رای می خواست که گرفت خودش هم می دونه نماینده در این منطقه یکدوره ای می باشد.با توجه به اینکه مخالفین دولت از تمام امکانات کشوری وفراقانونی برخوردار می باشند لذا چسبیدن به اونها یک نوع مصونیت وحاوی منافع بیشماریست که تا آخر عمر (البته از نظر بعضیها وگرنه عزت وذلت فقط دست خداست)زندگی جناب نماینده را تامین خواهد نمود.

  • هه وال در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    ای آفرین برنمایتده
    مردتاسخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد
    ازکوزه همان تراود که دراوست
    اگه ساکت مینشستی سرجات حداقل به استان وشهرستان ضربه نمیزدی کاش شما هم کم حرف بودید به رییس جمهور مملکت تاختی خیال کردین مدیر آموزش وپرورش پاوس یا رییس شبکه بهداشت کاش به عواقب این مهم یه ضره فک میکردین
    کم گوی و گزیده گوی چون در تا زاندکت جهان شود پر

  • ناشناس در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    خدمت اقای نادری وطرف دارن ایشان عرض سلام دارم خواستم مطلبی بیان نمایم باتوجه به اینکه قبلا با این اقا دیدار داشته ودر کانال خود هم عکس یادگاری گرفته اید با این مخالفت اگریک دور دیگر نماینده شوید شک نکنید دروزارت ورزش هیچ همکاری باشما نمیکنند اگر سکوت می کردی یک سال از بقیه جلو بودی ولی معلو م است مشاور خوبی حداقل در ورزش نداری ک

  • ناشناس در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    عالی بود

  • همشهری پاوه در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    جناب آقای نادر کارخوبی نیست که بادولت مخالف هستید هرچ مخالف باشید به زیان مردم منطه اورامانات است چرا به جای این کارها با مسؤلین مرکز واستان هماهنگ نیست درمدت این چندماه چه امتیازی برای مردم محروم منطه ازسفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه گرفتی مرزثلاث پاوه منطقه آزاد تجاری گاز نوسود نودشه گاز روستاهای جوانرود گازمنطقه ثلاث درمانگاه تامین اجتماعی پاوه که مدیرکل استان کرمانشاه مانع ان است قتل گاه کرمانشاه پاوه بیکاری جوانان وهزار مشکل حل نشده با مخالف حل نمشود ولی بادوستی همه چیز درست میشود

  • شهروند در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    نماینده حق دارد بر اساس اعتقادات خود اظهار نظر کند شهامت در بیان دیدگاه بد نیست اما خجالت برای مدیران استانی و شهرستانی دولت که نماینده اینگونه به ریس جمهور اتهام می زند و آنها همه انتصاباتشان را با نظر نماینده انجام می دهند باید به حال این مدیران افسوس خورد و مظلوم آقای روحانی که مورد انهام قرار میگیرد یک فرماندار او در حوزه انتخابیه جرات اعتراض به نماینده را ندارد کاش آقای روحانی از این قضایا مطلع شود

  • شهروند! در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

    الان مجلس که از دست اصولگرایان و جبهه ی پایداری خارج شده و اکثریت مجلس و دولت هم سو هستند در شرایط کنونی چه لزومی به بیان مخالفت با وزیری که قطعا رای اعتماد میگرفت بود.و ایا واقعا ارائه سخنرانی در صحن انقد مهم است که تبریک و تهنیت بگیم.مطمئنا این مخالفت هیچ کمکی به مشکلات جوانان ما نمی کند

  • بانوي پاوه اي در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    واقعا متاسف شدم ايشان خيلي نسنجيده با جناب رييس جمهور سخن گفتن به جاي اينكه به فكر پنج سال ديگه باشن و ديگه اينكه مردم شهرستان پاوه اصلاح طلب هستن نه …از حالا معلوم شد كه ايشان نماينده شهرستان پاوه نيستن نماينده يك طيف ديگرهستند

  • ناشناس در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    آفرین ها به جناب نادری که شخصی فعال می باشد

  • ناشناس در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    رای دهنده.افتخار میکنم که رای خود را آگاهانه به صندوق انداختم اولین بار است که نماینده ماه در صحنه علنی مجلس پانزده دقیقه بعنوان مخالف صحبت می کند ویه صراحت از ریسس جمهور انتقاد می کند درود به شهامت وشجاعتتان

  • فتاحی در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    آره واقعانبایستی باریس جمهوری اینطوری صحبت میکرد

  • سیر وان در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    نماینده خیلی نسنجیده صحبت کردفکرکردریس جمهورهم اوراماناته عزلش کنه

  • احمد در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    دوروزدیگه کارتش باطله خیلی بدصحبت کرد

  • محمد در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    نماینده ما با وزیر پیشنهادی مخالفت نمود و وزیر مربوطه هم رای آورد
    این به این معنی است که وزیر مربوطه در حوزه تحت امر خود که بسیار هم به موکلان نماینده ما مربوط است گوش به هیچکدام از حرفها و نظرات نماینده ما نمی دهد و این یعنی ادامه وضعیت نابسامان ورزش و جوانان در اورامانات،
    دردناکتر این است که انتقادات بسیاری را به ریس جمهور وارد نمود که ایشان و مجموعه دولت نیز دیگر گوش به حرفهای نماینده ما نخواهند داد که از این بابت هم بایستی به مردممان تسلیت عرض نمود

    • اصلاح طلب در تاریخ آبان 12, 1395 گفت:

      من از طرفدارای دولت آقای روحانی هستم ولی بدین معنا نیست که همه ی کارهای ایشان درست است نه دوره دولتهای قبلی و نه دوره آقای روحانی وزارت ورزش هیچگونه فعالیتی برای ورزش مناطق محروم انجام نداده حتی سالن ها رو به بخش خصوصی واگذار کردند بسیاری از جوانان به خاطر بی پولی نمی توانند ورزش کنند این یعنی بالا رفتن هزینه سلامت کشور اداره ورز ش پاوه به صراحت اعلام می کند که هیچگونه بودجه ای ندارد ولی از ورزش حمایت می کند خیلی خنده دار است پول سالنها به حساب استان می رود و در مناطق دیگر خرج می شود به پاوه بر نمی گردد سخنان آقای نادری در مخالفت با وزیر پیشنهادی بسیار سنجیده بودند ولی نسبت به رئیس جمهور تند رفتند هر چند که رئیس جمهور هم با آمدنش به کرمانشاه چه سودی برای پاوه و اورامانات داشتند حتی جواب نامه های مردم را هم ندادند

  • رضایی در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    سخنان آقای نادری نشان دهنده جسور بودن ایشونه جدای از مخالفت یا موافق بودن با وزرا، سخنرانی امروز جناب نادری رو نقطه عطف ی از دوره نمایندگی ایشونه.

  • ناشناس در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    با سلام جناب آقای نادری اهم دغده مقام معظم رهبری درباره فرهنگ میباشد نمیتوان به آقای رییس جمهور بابت انتخاب وزرای جدید درباب فرهنگ خرده گرفت حتی آقای روحانی به ملاقات دیشب خود با رهبر انقلاب اشاره کردند که ایشان دیشب تاکید نمودند که در باب فرهنگ دولت باید تلاش نماید و ضمنا شما به وعده آقای روحانی در باب مدیران بومی اشاره کردید مگه مدیران بومی قبلی چکار توانستند برای استان انجام دهند که جنابعالی به مدیران فعلی خرده گرفتید نه که چند روز پیش استاندار کرمانشاه به عنوان استاندار نمونه کشور در توسعه روستایی انتخاب شد پس بهتر نیست به جای اشکالتراشی به مدیران استان در کمک به عمران و توسعه استان کمک نمایید

  • شهریار در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    ای کاش ایشانم مثل اکثریت نمایندگان همسو با دولت بود
    این در حالی است ک روحانی صدرصد رئیس جمهور دور بعدی است
    این جور جبهه گیری ب ضرر مردم منطقه است

  • شنه در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    عالی بود،در باب کشاورزان جناب نادری خواهشا رسیدگی کنید ما ساکن پاوه هستیم و کشاورز برای آباد کردن باغمان از بانک کشاورزی وام گرفتیم حال باید برای بازپرداخت وام و سود کلانش همان باغ را بفروشیم یا خود بانک مصادره اش می کند با این کم آبی و مشکلات حمله جانوران مثل ملخ و آفت ومرض درختان واقعا محصول آنچنانی نداشتیم که از پس سود بانک بربیایم خواهش می کنم به داد ما کشاورزان هم برسید.

  • فرهنگی پاوه ای در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    آفرین،آفرین،آفرین،آفرین،آفرین،آفرین،آفرین، احسنت،احسنت،احسنت،هزاران درود بر شما.

    واقعاً ثابت کردی،نماینده و فرزند اورامانات هستی.

    اورامانات را سربلند کردی!فرزند اورامانات

  • همشهری در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    جناب نادری امروز که نماینده قم بعنوان مخالف وزیر ارشاد در حال یاوه گوی به ساحت مبارک اصحاب جلیل القدر طلحه وزبیر اهانت کردند نه شما و نه هیچکدام از نمایدگان اهل سنت عرضه نداشتیداز اعتقاد و عقیده 20میلیون اهل سنت ایران اعتراض داشته باشند اونوقت آمدی دیکته صحبت های که بر روی کاغد که توسط افراد با سواد در اختیار شما قرار گرفته به رخ مردم میکشی واقعا متاسفم جناب نماینده برادر بزرگوار خواهشن درج نماید و خانم فخری هم بجای حرفهایی بی ربط آهانت نماینده نا لایق قم را محکوم نمایند

  • شهروند در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    عالی بود