ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:46

آنکس عاجز از خلق لحظه هاست معلول است نه من !!!

آنکس عاجز از خلق لحظه هاست معلول است نه من !!!

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه آثار نقاشی «بهاره» شنو ویسی دختر هنرمند معلول جوانرودی است تا نشان دهد،اراده انسان برای پیشرفت و ارتقاء هیچ حد و مرز را نمی شناسد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : محدودیت و عدم توانایی برخی فعالیت ها زمانی نمود عینی پیدا میکند که انسان به دلیل نوع معلولیت […]

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه آثار نقاشی «بهاره» شنو ویسی دختر هنرمند معلول جوانرودی است تا نشان دهد،اراده انسان برای پیشرفت و ارتقاء هیچ حد و مرز را نمی شناسد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : محدودیت و عدم توانایی برخی فعالیت ها زمانی نمود عینی پیدا میکند که انسان به دلیل نوع معلولیت تمام زندگی خود را روی ویلچرو به حالت نشسته بسر میبرد.شنو ویسی

« بهاره »شنو ویسی»یکی دیگر از معلولین انگشت شماری است که خود را محدود نکرده و با روحیه ای مثبت و تصور آینده ای بهتر از امروز در صدد نمایش توانایی های خود و تغییر نگاه های سرد و بی روحی هستند که از دنیای بیرون مانند دیواری بلند روی زندگیشان سایه انداخته است.

شنو این روزها نمایشگاه آثار نقاشی خود را در روستایی خودش بیاشوش دایر نموده است که از تمام این نقاشی ها مفاهیم آرمانی زندگی همچون عشق،محبت،آزادی و برابری با گرم ترین طیف رنگ ها خود را به رخ مردم عادی میکشد. گویی رنگ ها با چنان شدتی روی کاغذ کشیده شده اند که بر اهمیت این نماد های پاک انسانی تاکید داشته باشد.

هر چند شنو سالهاست با محدودیت های ناشی از بیماری فلج اطفال خود دست و پنجه نرم می کند ولی توانسته سد محدویت ها را بشکند و خود را بعنوان انسانی مفید در جامعه مطرح نماید و با نوشتن و نقاشی کردن زندگی میکند و دوست دارد طنین نواهای شاد همیشه در زندگی همه انسانها صدا کند.

در این راستا جمعی از فعلان فرهنگی و مسئولین ادارات جوانرود خانم فریبا مرادی،مدیر کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان، آقای مسعود قادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود ، آقای ادریس خسروی زاده فعال فرهنگی و هنری و آقای تیمور مرادی از فعالان فرهنگی  و ورزشی  پرتلاش و دلسوز شهرستان جوانرود از از نمایشگاه هنرمند معلول شنو ویسی در روستای بیاشوش جوانرود بازدید کردند.

شنو ویسی

بازدید از نمایشگاه شنو ویسی

4 پاسخ برای “آنکس عاجز از خلق لحظه هاست معلول است نه من !!!

  • ناشناس در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    باعث افتخار و مايه سربلندي است كه در ديار ما چنيني ظرفيت ها و استعدادهاي درخشان و توانايي وجود دارند كه صخره هاي سخت معلوليت را مي شكافند تا تونل اميد باز شود و ثابت كنند كه معلوليت نه تنها ناتواني نيست بلكه محدوديت هم نيست. چنيني اراده هايي بايد ستايش شوند و چنيني روحياتي بايد به يك ارزش فرهنگي بدل شوند و اين طيف از انسانها بايد الگو شوند. از دهيار تلاشگر روستاي بياشوش درخواست مي شود كه به اندازه بضاعت نسبت به تجليل و تقدير از اين بانوي توانا و مستعد اقدام نمايد و از طريق بخشداري مركزي شهرستان جوانرود و اداره بهزيستي گام هايي در راستاي مساعدت به اين خواهر گرامي بردارند. از طريق صدا و سيما و تبليغات محيطي ايشان و دستاوردهايش بيشتر و بهتر به جامعه معرفي گردد.

  • شهروند پاوه در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    سلام انشاالله خانم ویسی درزندگی موفق باشاد وازعزیززانی کهازنمایشگا بازدید نموده اند تشکرمی شود وامدیریت سایت سلام پاوه تشکرمیشود موفق باشید

  • ناشناس در تاریخ آبان 10, 1395 گفت:

    بژی کچی کوردی جوانرو…..شانازیه بو ایمه..

  • ولدبیگی در تاریخ آبان 10, 1395 گفت:

    با ارزوی روزهای بهتر و سلامتی این بانوی توانمد و تشکر از سلام پاوه
    امیدوارم سربلند و عاقبت بخیر باشید