ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:07

فرماندار پاوه:بیش از 35 درصد کار سرشماری حضوری در شهرستان پاوه انجام شده است

فرماندار پاوه:بیش از 35 درصد کار سرشماری حضوری در شهرستان پاوه انجام شده است

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: در دوازدهمین روز از مرحله دوم طرح سرشماری نفوس و مسکن به روش حضوری تاکنون بیش از 35 درصد کار انجام شده است. به گزارش خبرنگار ایرنا:پرویز ایده پور گفت،مرحله دوم طرح سرشماری نفوس و مسکن که بصورت حضوری و در درب منازل مردم اجرا می شود 20 مأمور […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه گفت: در دوازدهمین روز از مرحله دوم طرح سرشماری نفوس و مسکن به روش حضوری تاکنون بیش از 35 درصد کار انجام شده است.82287119-71130574

به گزارش خبرنگار ایرنا:پرویز ایده پور گفت،مرحله دوم طرح سرشماری نفوس و مسکن که بصورت حضوری و در درب منازل مردم اجرا می شود 20 مأمور سرشماری به همراه چهار کارشناس و یک نفر به عنوان معاون فنی در کنار کارشناسان مالی و پشتیبانی، روابط عمومی و تبلیغات وآی تی (it) فعالیت می کنند.

مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن پاوه با قدردانی از زحمات مأموران سرشماری و همکاری همه جانبه مردم افزود: طی 12 روز اجرای طرح بصورت حضوری تاکنون هفت هزار و 923 خانوار معادل بیش از 35 هزار نفر سرشماری شده که آمار بسیار خوبی است.

ایده پور، کل مکان های سرشماری شده توسط مأموران سرشماری را تاکنون 13 هزار و 366 مکان اعلام کرد و خواستار تداوم همکاری مردم با مأموران سرشماری شد.

فرماندار پاوه تصریح کرد: در مرحله اول طرح سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترتتی 9 هزار و 220 خانوار معادل 31 هزار و 147 نفر در شهرستان ثبت نام کرده و کد آماری گرفتند که از این حیث رتبه دوم استان را بخود اختصاص دادیم.

خبرنگار:محمد هادی زامیاد