ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:44

همایش تعامل دونسل برای اولین بار در پاوه برگزار می شود

همایش تعامل دونسل برای اولین بار در پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه : هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش پاوه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل سالن اجتماعات شهرستان برگزار شد با اشاره به فعالیت های انجام شده در مهرماه، از […]

به گزارش سلام پاوه : هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش پاوه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل سالن اجتماعات شهرستان برگزار شد با اشاره به فعالیت های انجام شده در مهرماه، از برگزاری همایش تعامل دونسل برای اولین بار در پاوه خبر داد.مختار برزگر

مختار برزگرفرد با اشاره به ساماندهی ۵۵ مدرسه بدون هیچ گونه کمبود نیروی انسانی در آغاز سال تحصیلی، ساماندهی انجمن اولیاء ومربیان، برگزاری المپیاد ورزشی، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور، برگزاری نشست های عفاف و حجاب و سفیران سلامت را از اهم فعالیت های آموزش و پرورش پاوه در مهرماه اعلام کرد.

برزگرفرد در این جلسه به بررسی مسائل و مشکلات مدارس شهری پراخت و با نمایش تصاویری در قالب پاورپوینت کمبودهای مدارس پاوه را به نمایش گذاشت که با توجه و استقبال حضار همراه گردید.

وی مسیر چورژی به پاوه را یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز شهرستان عنوان کرد که به سبب وجود شش مدرسه در این نقطه، نیازمند توجه جدی در جهت کاهش تصادفات و بروز سوانح برای دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش تعامل دو نسل در آبان ماه جاری در پاوه خبر داد و اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری ۳۳ نفر از فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم در مدارس پاوه آغاز بکار نموده و همزمان ۳۶ نفر از دبیران به افتخار بازنشستگی نائل آمدند که در این همایش درنظر داریم به تعامل بین دو نسل دبیران دیروز و امروز بپردازیم.

مختار برزگرفرد همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری ۹۵ و آماده سازی دانش آموزان پیش دانشگاهی و سال سوم شهرستان باحضور استاد شکوری طراح سوالات کنکور را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش پاوه در آبان ماه عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود که با همکاری و تعامل اعضای شورا و مسوولین ادارات سطح شهرستان این برنامه ها به قوت هرچه تمام تر برگزار شوند.شورای آموزش و پرورش

معاون فرماندار پاوه نیز در این جلسه وضعیت فعلی آموزش و پرورش را قابل مقایسه با گذشته ندانست و با اشاره به پیشرفت و توسعه همه جانبه دستگاه تعلیم و تربیت، ابراز امیدواری نمود که شاهد شتاب بیشتری در توسعه و تجهیز مدارس باشیم.

سید نجیب میرانی با انتقاد از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس گفت: بعضی از ناظران در حقوق بیت المال و مردم خیانت نموده و باوجود آنکه پیمانکار کار خود را به خوبی انجام نمی دهد، درنهایت فعالیت آنها را تایید می کنند.

میرانی افزود: برای تمامی سازه ها به ناظران استان اکتفا نکنید، زیرا در این حوزه شاهد کم کاری های زیادی بوده ایم و اگر به خوبی بر روند اجرای پروژه ها نظارت میشد اکنون ما به جای تعمیر مدارس به توسعه و تجهیز آنها می پرداختیم.

معاون فرماندار پاوه در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی نیروهای آموزشی در مدارس پرداخت و با اشاره به اینکه فرهنگیان باید در حوزه تخصص خود در مدارس فعالیت داشته باشند، افزود: امروزه در مدارس ما امر پرورش به فراموشی سپرده شده است و در این راستا لازم است از نیروهای مازاد برای توسعه فعالیت پرورشی و اخلاقی دانش آموزان استفاده شود، تا در آینده شاهد دانش آموزان تک بعدی نباشیم.مصلح قادری

میرانی رونق دادن به مدارس فنی حرفه ای و کارودانش را از راهکاری اشتغال زایی جوانان در جامعه دانست و در پایان خواستار همراهی ادارات در راستای برطرف نمودن مشکلات و کمبودهای مدارس سطح شهرستان شد.

مدیر دفتر امام جمعه پاوه نیز در سخنانی برگزاری همایش تعامل دو نسل را برنامه خوب و قابل تقدیری توسط مدیریت آموزش و پرورش پاوه دانست و افزود: در سالهای گذشته تجربه نشان داده هراندازه فاصله سنی دبیران و دانش آموزان کمتر باشد کیفیت یادگیری چشم گیرتر است، لذا در این راستا باید فاصله ایجاد شده را در جهت تعامل بیشتر دانش آموزان با معلمان کاهش داد.

مصلح قادری گفت: امروزه فاصله زیادی بین اولیاء و دانش آموزان نیز ایجاد شده است، بطوریکه انتظارات از یکدیگر متفاوت بوده و در نحوه تعامل با یکدیگر دچار مشکلات جدی هستیم؛ و انتظار داریم آموزش و پرورش به این موضوع نیز در حد توان بپردازد.

قادری به مشکلات مدارس در بعد تدریس اشاره نمود و با بیان اینکه بهترین دبیران و معلمان ما مدیر و معاون مدارس شده اند، در خاتمه بر لزوم چاره اندیشی این مشکل در سال های آینده توسط آموزش و پروش شهرستان تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه که بیش از سه ساعت به درازا کشید از زحمات و تلاش های مهدی عبدی، سیدمحمدجلال الدین رحمانی و دارا خسروی اعضای سابق شورای آموزش و پرورش پاوه با اهداء لوح یادبود، تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

شورای اموزش و پرورش

9 پاسخ برای “همایش تعامل دونسل برای اولین بار در پاوه برگزار می شود

  • معلم دلسوز در تاریخ آبان 10, 1395 گفت:

    اقای برزگر شما فرد محترم ودلسوز ی هستی از شما میخواهم که به مدارس پاوه بیشتر رسیدگی کنید اقای برزگر بعضی از معلمین توجهی به دانش اموزان نمیکنندودرس نمی دهندلطفا به این موضوع رسید گی کنید با تشکر از ریس محترم اموزش وپرورش اقای برزگر

  • جوگیر!! در تاریخ آبان 9, 1395 گفت:

    اولا سلام . ثانیا این محل اجتماعاته یا کاخ اجتماعاته؟! خدا به ما رحم کنه با این اشرافی گریهایمان. ثالثا بعضی ها خیلی مشکلات حادی دارند هدف معاون فرماندار از این گفته «وضعیت فعلی آموزش و پرورش را قابل مقایسه با گذشته ندانست”» گذشته دور است نه کمتر از یک ماه. اگه با یک ماه بشه مشکلات را حل کرد معلومه مشکلات بسیار کم و جزیی و ناچیز بوده اند درنتیجه این ناجی کار مهمی نکرده. سازماندهی نیروها که اصلی ترین و سخت ترین کار بوده قبل از آمدن ایشان بوده است و بقیه کارها هم که روال عادی و اداری خودشان را دارند. لطفا جوگیر نشوید.
    حتما و خواهشا نشان دهید آقای صالحی با تشکر.

  • فرشته در تاریخ آبان 9, 1395 گفت:

    با سلام خدمت خدمتگزاران سلام پاوه خسته نباشید :جناب دبیروجناب ميرانی هنوز آقای برزگر یه ماه آمده تنها کاری که کرده فردی كه جناب آقای ظاهری اورابرکنار کردن ایشان راباحفظ سمت به عنوان رییس شورای دانش آموزی انتخاب کردن!!!

    • منصف در تاریخ آبان 10, 1395 گفت:

      اتفاقا آقای ظاهری ایشان را انتخاب و ابلاغش را امضا زدن . لطفا بیشتر دقت نمایید و مستند محکوم کنید . سری به کارگزینی بزنید ببینید کی ابلاغ خورده

  • پاوه در تاریخ آبان 9, 1395 گفت:

    بهار رفتنی است جناب برزگر. آقای یوسفی تایید نمایید.

  • از دور اما نزدیک در تاریخ آبان 9, 1395 گفت:

    گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست
    مدیریت یعنی برنامه ریزی در راستای پیشبرد وپیشرفت اهداف مورد نظر .
    درود بر استاد بزرگوار ومدیر فهیم ولایق جناب آقای مختار برزگر دست مریزاد .
    ترسیم وچشم انداز آینده آموزش وپرورش شهرستان در فکر شما نهادینه شده در این راه موفق وموید باشید/

  • یک دبیر در تاریخ آبان 8, 1395 گفت:

    درود بر میرانی نکته بین که چنین فرمود:”معاون فرماندار پاوه در این جلسه وضعیت فعلی آموزش و پرورش را قابل مقایسه با گذشته ندانست”
    واقعاً چنین است.
    درود بر ناجی آموزش و پرورش ،جناب برزگرفرد، که از آن وضعیت فلاکت بار و بیمار گونه نجاتش داد.

  • تعامل در تاریخ آبان 8, 1395 گفت:

    دونسل فقط و فقط برروی کاغذ میتوانند تعامل داشته باشند ولاغیر

  • مظفراخگر در تاریخ آبان 7, 1395 گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای برزگر بزرگوار :باتوجه به اینکه جنب شیرینی مولوی سه راهی جهاد محل عبور ومرور جمع کثیری از دانش آموزان چندین مدرسه میباشد واز مکانهای پرازدحام وحادثه خیز میباشد وبارها وبه کرات با شهرداری وراهنمایی ورانندگی دراین زمینه و برای نصب سرعت گیر بحثهای مکرری انجام گرفته وقرار شده دراولین فرصت سرعت گیر نصب نمایند متاسفانه تااتفاقی نیفتد كسى حاضر به رفع مشکل نيست امید است باانعکاس مجدداطلاع رسانی نصب سرعت گیر درسایت وزین سلام پاوه ومساعدت مسولین مربوطه اين امر به سرانجام برسد. تشکروسپاس