ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 06:34

هنر واقعی/ تقدیر خانه موسیقی پاوه از پیام کریمی

هنر واقعی/ تقدیر خانه موسیقی پاوه از پیام کریمی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مجموعه اعضای خانه موسیقی آوای هورام پاوه در پیامی از زحمات و تلاشهای هنرمند پیام کریمی بخصوص در پروژه شارو ده نگی (1) قدر دانی کردند. متن پام این چنین است : در آشفته بازار موسیقی کنونی ، هنرمندانی که فعالیتشان را برای تعالی هنر انجام می دهند ، […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مجموعه اعضای خانه موسیقی آوای هورام پاوه در پیامی از زحمات و تلاشهای هنرمند پیام کریمی بخصوص در پروژه شارو ده نگی (1) قدر دانی کردند. متن پام این چنین است :پیام کریمی

در آشفته بازار موسیقی کنونی ، هنرمندانی که فعالیتشان را برای تعالی هنر انجام می دهند ، بسیار اندک ، اما همواره نامشان جاودان و هنرشان ماناست.

پیام کریمی ، نوازنده و مدرس ساز کیبورد و پیانو در خانه موسیقی پاوه از جمله هنرمندانی می باشد که در پروژه استعدادیابی شارو ده نگی « ۱ » ، هنرش را برای هنر ، و در خدمت به آن بکار برد. و روزها و ساعتهای متمادی خادمانه و خالصانه و بدون هیچگونه چشمداشتی در راه پیشبرد واعتلای اهداف والای شارو ده نگی ،سازش را کوک ، نت هایش را جاودان و نامش را با آن پیوند زد.

خانه موسیقی پاوه مفتخر است و به خود می بالد که در پیمودن مسیر مقدس خود ، چنین هنرمندانی را در آغوش و همراه خود دارد و زحمات بی دریغ هنرمند بزرگوار ، پیام کریمی را ارج می نهد و سلامتی و موفقیت روزافزون را برای ایشان مسئلت می دارد.

خانه موسیقی آوای هورام پاوه

7 پاسخ برای “هنر واقعی/ تقدیر خانه موسیقی پاوه از پیام کریمی

  • وسیم حسینی در تاریخ آبان 11, 1395 گفت:

    دست مریزاد کاک پیام،مایه ی عزت وافتخاری

  • ناشناس در تاریخ آبان 9, 1395 گفت:

    کلکه گرمه باه کاک پیام

  • فرهنگ در تاریخ آبان 7, 1395 گفت:

    جای تشکر دارد از چنین هنرمندانی که بدون هیچ چشم داشتی جهت پیشرفت موسیقی این شهر فعالیت میکند افرین به کاک پیام

  • احسان در تاریخ آبان 7, 1395 گفت:

    ماشاالله کاک پیام

  • یاسر گحمدی در تاریخ آبان 7, 1395 گفت:

    دەس وەشانەو گردوو ئازیزا کەروو کە چی ئەرمانە وەشێنە عەزیەتشا کێشان،سپاس پەی کاک پەیامی کەریمی ئازیزی کە خەمە وەروو هۆنەر بیەنوو هەن.

  • آلان در تاریخ آبان 7, 1395 گفت:

    یزاد ب این هنرمند عزیز

  • شهروند ۱۳ در تاریخ آبان 7, 1395 گفت:

    با توجه به اینکه ساز ایشان کیبورد هست نیازی به کوک کردن ندارد.