پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:25

۳۴۸حامی بومی از ایتام پاوه ای حمایت می کنند/ رشد ۲۰ درصدی کمک های حامیان به ایتام

۳۴۸حامی بومی از ایتام پاوه ای حمایت می کنند/ رشد ۲۰ درصدی کمک های حامیان به ایتام

به گزارش سلام پاوه : مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه  اعلام کرد : ۳۴۸ حامی بومی شهرستان از ایتام پاوه ای حمایت می کنند و این رشد ۲۰ درصدی کمک های حامیان به ایتام پاوه ای را در پی داشته است. لقمان انفرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : ۱۴۴ یتیم […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه  اعلام کرد : ۳۴۸ حامی بومی شهرستان از ایتام پاوه ای حمایت می کنند و این رشد ۲۰ درصدی کمک های حامیان به ایتام پاوه ای را در پی داشته است.

لقمان انفرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : ۱۴۴ یتیم در شهرستان پاوه از حمایت های مادی و معنوی بیش از هزار حامی نیکوکار بهره مند می شوند.کمک های نقدی حامیان خیر بدون واسطه به حساب ایتام تحت حمایت واریز و کمک های غیرنقدی پدران معنوی ایتام نیز در اسرع وقت به دست ایتام می رسد.لقمان انفرادی

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان پاوه با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که در این طرح حامیان خیر کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به ایتام اهدا می کنند گفت: هم اکنون ۱۴۴ یتیم پاوه ای از حمایت های یک هزار و ۴۵ پدر معنوی بهره مند می شوند.

لقمان انفرادی افزود: ۳۴۸ حامی از حامیان ایتام پاوه ای بومی این شهرستان و مابقی آنان غیر بومی هستند.

وی با یادآوری اینکه به طور میانگین هر یتیم تحت حمایت پاوه ای ماهیانه از کمک یک میلیون و ۷۹۸ هزار ریالی حامیان بهره مند می شوند اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال در شش ماهه نخست امسال از سوی حامیان نیکوکار به ایتام تحت حمایت در شهرستان پاوه اهدا شده است.

انفرادی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال ۹۴ نیز حامیان نیکوکار یک میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال به حساب ایتام خود در این شهرستان واریز کرده اند یادآور شد: کمک های اهدایی طی سالجاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدودا از رشد ۲۰ درصدی برخودار بوده است.

وی همچنین به اجرای طرح اکرام محسنین اشاره و اظهار کرد: حامیان خیر در طرح محسنین نیز به یاری فرزندان خانوارهای می رسند که عموما سرپرست این خانوارها با بیماری های خاص و صعب العلاج دست و پنجه نرم کرده و یا از کارافتاده مطلق هستند.

انفرادی تصریح کرد: هم اکنون ۴۵۳ حامی نیک اندیش از ۲۷۴ خانوار مشمول طرح محسنین در شهرستان پاوه حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرانه کمک حامیان به هر فرزند خانوارهای مشمول محسنین در این شهرستان ماهیانه ۴۸۱ هزار ریال بوده که این حامیان در مجموع از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه بیش از ۸۲۱ میلیون ریال به خانوارها محسنین در این شهرستان مساعدت کردند.

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان پاوه با بیان اینکه خانوار های ایتام و محسنین از خانواده های بسیار نیازمند و محروم جامعه به شمار می روند که شناسنامه آنان در اختیار کمیته امداد قرار دارد گفت: حامیان نیکوکار می توانند برای حمایت از این خانواده ها به دفتر کمیته امداد در شهرستان مراجعه کنند.