ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:56

آغاز به کار هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان پاوه / تعیین اعضای هیئت و کمیته ها

آغاز به کار هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان پاوه / تعیین اعضای هیئت و کمیته ها

به گزارش سلام پاوه : سرانجام پس از مدتها و درخواست علاقمندان هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان پاوه، رسما کار خود را آغاز کرد و اعضای هیئت و کمیته های تخصصی آن مشخص شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شب گذشته اولين جلسه هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان پاوه با […]

به گزارش سلام پاوه : سرانجام پس از مدتها و درخواست علاقمندان هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان پاوه، رسما کار خود را آغاز کرد و اعضای هیئت و کمیته های تخصصی آن مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شب گذشته اولين جلسه هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان پاوه با حضور ريس اداره ورزش و جوانان پاوه ، ريس هيئت موتور سواري و اتومبيل راني و جمعي از ورزشکارات و علاقه مندان به اين رشته ورزشي. برگزار گرديد .مکرم قادری

رئیس هیئت موتور سواري و اتومبیل رانی شهرستان پاوه در اولین جلسه هماهنگی تعیین اعضاء، ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت: با توجه به استعدادهای جوانان و علاقه مندی به رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیل رانی، پیگیری کسب امتیاز این رشته ورزشی برای شهرستان پاوه از 9 ماه پیش بوده ایم.

مکرم قادری با بیان اینکه پروسه کسب این امتیاز و تشکیل هیئت در پاوه خیلی زمان بر بود افزود: اکنون توانستیم با گذشت 9 ماه از درخواست علاقه مندان، به تشکیل هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی اقدام کنیم و اکنون نیز اولین جلسه هماهنگی تعیین اعضا و مکان يابابي مناسب جهت احداث پیست این رشته ورزشی را برگزار می کنیم.

وی گفت: هدف از این كار  تشويق جوانان و قهرمانان اين رشته ورزشي و سازماندهی خودروهای سنگین و قدرتی بود که به صورت متفرقه طبیعت زيباي شهرستان پاوه را تخريب و به نوعی باعث نابودی اين طبعیت بكر و از بين رفتن مراتع زيباي این شهرستان می شدند.

قادری در ادامه افزود: ان شالله یا این کار کمک بزرگي را در جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی انجام دهيم .

وی با اشاره به استعدادهاي فراوان در منطقه در زمینه این رشته ورزشی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل این هیئت و تعیین پيستی مناسب برای تمرین جوانان و علاقه مندان به این رشته ورزشی، بتوانيم اين شهرستان را به قطب ورزشي اين رشته تبديل نماييم و در آينده بتوانيم مسابقات استاني و كشوري را دراين شهرستان برگزار كنيم .مکرم قادری

مکرم قادری اظهار داشت : در اين راستا با توجه به قهرماني كشوري جوانان اين خطه از جمله آقاي زكريا بهرام ميرزايي در چندين دوره مسابقات کشوری که مقام نخست را كسب نمود ه اتد از مسئولین ذيربط انتظار همكاري و تقويت اين رشته ورزشي را داريم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی  تصریح کرد: هر کدام از اعضای این هیئت و روسای کمیته ها، برای پیشبرد اهداف خود باید وظایف محوله خود را به درستی انجام دهیم و ما نیز حمایت های لازم را برای جوانان علاقه مند به این رشته در شهرستان به عمل خواهیم آورد.

وی اظهار امیدواری کرد که باشروع به کار در این پیست، فضای شور و نشاط در بین جوانان و علاقه مندان به این رشته ورزشی در شهرستان پاوه فراهم گردد.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه نیز ضمن تقدیر و تشکر از بانیان جلسه و اظهار خرسندی در تشکیل هیئت اتومبیل رانی در پاوه اظهار داشت: با توجه به نبود اعتبارات، این اداره در وضعیت مناسبی نمی باشد و در این راستا در کمکهای مادی به هر رشته ای در شهرستان عاجز است.هیئت اتومبیل رانی

هیوا حسینی افزود: وضعیت سالنهای ورزشی شهرستان هم نسبت به گذشته که در اختیار اداره بوده و درآمد آن را برای کمک به هیئت ها می توانستند صرف کنند، اکنون به بخش خصوصی واگذار شده است و عملا ما هیچ نوع در آمدی را هم نداریم.

وی با اشاره به قهرمانان رشته های مختلف شهرستان و حضور در اردوی تیم ملی گفت: بحمدالله ورزش شهرستان رو به بهبودی است و با توجه به پتانسیل های بالای موجود در هررشته ما قهرمانان ارزنده ای را در اردوی تیم ملی داشته باشیم.

حسینی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از آقای قادری به سبب تلاش هایش در تشکیل این هیئت گفت: امیدوارم این هیئت در آینده، جزء هیئت های برتر شهرستان و حتی استان معرفی گردد.

در ادامه هر یک از حاضرین نیز در جهت هماهنگی های بیشتر با یکدیگر به ارائه سخنانی پرداختند.

در پایان نیز اعضای هیئت و روسای کمیته ها به شرح ذیل تعیین گردیدند.هیئت اتومبیل رانی

رئیس هیئت: مکرم قادری

نائب رئیس: یادگار ازکات

دبیر هیئت: زکریا بهرام میرزایی

خزانه دار: هیمن امینی

کمیته ها:

کمیته داوران: آشنا بهرامیرزایی

کمیته آفرود: رامین محی الدین زاده

کمیته اسلالوم: صهیب نادر پور

کمیته درگ: آزاد بهرامیرزایی

کمیته فنی: دانا چنگیزی

کمیته روابط عمومی و فرهنگی: یاور ازکاتهیئت اتومبیل رانی

کمیته امداد و نجات: آرام محی الدین زاده

کمیته انضباطی: سوران محمدی

کمیته آموزشی: زکریا بهرامیرزایی

کمیته موتورسواری: محمد خدادادی

کمیته تدارکات و پشتیبانی: عبداله هاشمی

کمیته برگزاری مسابقات: جلیل بهرامیرزایی

کمیته بانوان: ریزان محمدی

هیئت اتومبیل رانی

7 پاسخ برای “آغاز به کار هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان پاوه / تعیین اعضای هیئت و کمیته ها

  • عمر در تاریخ آبان 5, 1395 گفت:

    جناب علی با سلام و احترام به نظر شما خوب اگه جنابعالی موترسواری بلدی چرا نرفتی یا شایدم از اقای خدادای شکست خوردی ؟ اقای خدادادی خیلیم متور سواری بلده

  • اگاه در تاریخ آبان 5, 1395 گفت:

    خوبه کسانی که رئیس هیئت های ورزشی می شوند خودشان ورزشکار باشند

  • افرود در تاریخ آبان 5, 1395 گفت:

    دەستا وەش بۆ
    ئیشەلڵا چی دمای جوانەکێما خدێ با وەرزشی..
    ئافرۆد‌‌( اتومبیل رانی) وەشیوو جموجۆڵی فرەش نا چەنە .جە وەڵاتەکاو دنیای ئی وەرزشە تەرەفداروولایەندارێ فرەش هەن وگردو ڕۆی جە سروشت وهەرپاسە پیستی تایبەت ملۆ ڕاوە..

  • مامو در تاریخ آبان 4, 1395 گفت:

    ایولله مامو

  • علی در تاریخ آبان 4, 1395 گفت:

    باسلام من ماندم کسی كه موتور سواری بلد نيست چطورمیشه رییس قضاوت باشما

  • شهروند در تاریخ آبان 4, 1395 گفت:

    اداره ورزش و جوانان اصلا واسه چی درست شده؟؟؟بودجه برای برگزاری مسابقات و کمک به هیت ها نداره سالن نداره پیست نداره و….. بعدا هم موفقیت جوانهای شهرستان رو بحساب خودشون میزارن من نمیفهم اصلا فلسفه تشکیل این اداره چیه؟؟؟؟

    • محمد در تاریخ آبان 5, 1395 گفت:

      شهروند جان
      با نظرت موافقم